Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ALenstra

Via de clubwebsite?

Bakkie

Citaat van: ALenstra op aug 13, 2024, 17:01:32Via de clubwebsite?

Ik heb werkelijk geen idee. De verkoop is natuurlijk nog lang niet begonnen.
Maar misschien hebben er mensen hier op het forum wel ervaring met kaarten kopen voor beide wedstrijden.
Mocht ik een clubkaart o.i.d. moeten aanvragen ben ik namelijk liever op tijd dan te laat ;)

martijn2806

Citaat van: Bakkie op aug 14, 2024, 08:23:10Ik heb werkelijk geen idee. De verkoop is natuurlijk nog lang niet begonnen.
Maar misschien hebben er mensen hier op het forum wel ervaring met kaarten kopen voor beide wedstrijden.
Mocht ik een clubkaart o.i.d. moeten aanvragen ben ik namelijk liever op tijd dan te laat ;)

Sarajevo thuis gewoon een dag van te voren in de fanshop in het centrum. Of spelen ze bij de treinfanaten? Ik weet wel dat er aardig goede contacten zijn aldaar bij medeforumgenoten.

Joep2002

Is er hier iemand toevallig mitglied van 1860 München? Zou graag naar 1860 - Dynamo Dresden willen op 14 september maar zie dat online voorverkoop alleen voor leden is...

Of iemand een andere gouden tip?

watergatehopper

Citaat van: Joep2002 op aug 26, 2024, 08:29:27Is er hier iemand toevallig mitglied van 1860 München? Zou graag naar 1860 - Dynamo Dresden willen op 14 september maar zie dat online voorverkoop alleen voor leden is...

Of iemand een andere gouden tip?

Ik ben vorig seizoen bij die wedstrijd geweest.

https://www.watergatehopper.nl/munchen-stadion-an-der-grunwalder-strasse/

Ik heb toen iemand via Facebook gevonden die een kaartje voor mij heeft gekocht. Deze wedstrijd haalt de vrije verkoop in ieder geval niet. Als je lid bent van EFW op FB zou ik het daar vragen. Succes!
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Joep2002

Citaat van: watergatehopper op aug 26, 2024, 18:46:57Ik ben vorig seizoen bij die wedstrijd geweest.

https://www.watergatehopper.nl/munchen-stadion-an-der-grunwalder-strasse/

Ik heb toen iemand via Facebook gevonden die een kaartje voor mij heeft gekocht. Deze wedstrijd haalt de vrije verkoop in ieder geval niet. Als je lid bent van EFW op FB zou ik het daar vragen. Succes!

Yes, is inderdaad gelukt via deze pagina. Top.

watergatehopper

Citaat van: Joep2002 op aug 28, 2024, 20:25:04Yes, is inderdaad gelukt via deze pagina. Top.

Top! Veel plezier alvast.
Het Grünwalder staat bij mij in de top 5 van mooiste stadions in Duitsland.
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅