Paasweekend (10 april t/m 13 april)

Gestart door Stadionhopper, feb 27, 2009, 10:12:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Gisteren 5 stadions, 2 wedstrijden, 6 doelpunten, 2 afgekeurde doelpunten en een penalty gezien. Zowel Bury v Shrewsbury als Scunthorpe United v Huddersfield Town waren boven verwachting als het gaat om sfeer en voetbal. Zometeen vertrek ik naar Preston voor de derby, hopelijk levert dat een aantal rode kaarten op (al betekent een derby ook heel vaak enorm slecht voetbal, we'll see).

Han

Citaat van: TeeZee op apr 11, 2009, 09:41:59Zometeen vertrek ik naar Preston voor de derby, hopelijk levert dat een aantal rode kaarten op (al betekent een derby ook heel vaak enorm slecht voetbal, we'll see).

Vanwege chronische vermoeidheid zal Sir Tom Finney niet aanwezig kunnen zijn op Deepdale.

The Flag Day at Deepdale will see a huge Sir Tom Finney flag unfurled on the Town End as well as 8,000 individual Sir Tom Finney flags handed out in the Sir Tom Finney Stand and the Invincibles Pavilion. The day will also include special Sir Tom Finney footage and tributes on the big screen, 1950s style entertainment from the Brindle Brass Band plus 1950s and the big screen will include the words to North End's tradtional anthem 'Margie'.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Dennis-V

Citaat van: Wouter op mrt 31, 2009, 19:28:32
11/04 Borussia Mönchengladbach - VfL Wolfsburg

Hoe vond je 't ?

Wouter

Citaat van: Dennis-V op apr 12, 2009, 10:10:39
Hoe vond je 't ?

Het was best een leuke wedstrijd in een heerlijk weertje. Vooral in de eerste helft verdiende Gladbach meer, met enkele mooie kansen. Maar als je deze niet afmaakt... Je zag wel dat Wolfsburg een klasse beter was, als ze even het gaspedaal indrukten kwam er meteen gevaar.
De sfeer in Borussia Park vond ik leuk, en was natuurlijk nog beter geweest als Gladbach gewonnen had. De uitsupporters vielen me flink tegen, bij een ploeg die onverwacht aan de leiding staat in de Bundesliga verwacht je toch wel iets meer qua support.
Het stadion is vooral een functioneel stadion, het is niet echt mooi langs de buitenkant, gewoon een metalen constructie zonder franjes maar alles is wel perfect geregeld qua parking, inkom, eten, drinken,... Enkel de fanshop was een grote ramp. Aan de binnenkant vond ik het stadion wel mooi, vooral door de grote staantribune.
Al bij al was het een zeer fijne voetbalnamiddag, en de kans dat we nog eens teruggaan is zeer groot. Zeker aangezien we op anderhalf uur al aan het stadion waren.
We zijn onderweg trouwens nog even gestopt aan de Koel, toch wel een zeer apart stadion waar ik zeker ook eens een wedstrijd wil bijwonen.
Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Wouter

Laatste nieuwe ground: Jan Louwers Stadion, FC Eindhoven-Emmen
Laatste wedstrijd: 20/03, Lierse-KVSK United
Volgende wedstrijd: 24/03, Tournai-Lierse

Stadionhopper

Citaat van: Wouter op apr 12, 2009, 10:35:23
Het was best een leuke wedstrijd in een heerlijk weertje. Vooral in de eerste helft verdiende Gladbach meer, met enkele mooie kansen. Maar als je deze niet afmaakt... Je zag wel dat Wolfsburg een klasse beter was, als ze even het gaspedaal indrukten kwam er meteen gevaar.
De sfeer in Borussia Park vond ik leuk, en was natuurlijk nog beter geweest als Gladbach gewonnen had. De uitsupporters vielen me flink tegen, bij een ploeg die onverwacht aan de leiding staat in de Bundesliga verwacht je toch wel iets meer qua support.
Het stadion is vooral een functioneel stadion, het is niet echt mooi langs de buitenkant, gewoon een metalen constructie zonder franjes maar alles is wel perfect geregeld qua parking, inkom, eten, drinken,... Enkel de fanshop was een grote ramp. Aan de binnenkant vond ik het stadion wel mooi, vooral door de grote staantribune.
Al bij al was het een zeer fijne voetbalnamiddag, en de kans dat we nog eens teruggaan is zeer groot. Zeker aangezien we op anderhalf uur al aan het stadion waren.
We zijn onderweg trouwens nog even gestopt aan de Koel, toch wel een zeer apart stadion waar ik zeker ook eens een wedstrijd wil bijwonen.

VFL Wolfsburg staat bekent om zijn "niet reislustige supporters". De club heeft ook weinig historie en is in de jaren '90 ook pas in opkomst gekomen dankzij de plaatselijke Volkswagen.
Wat je over het stadion zegt klopt precies, van buiten is het best lelijk, van de binnenkant ziet het er wel aardig uit. De fanshop is idd een ramp, deze is veel te druk waardoor je je kont niet meer kunt draaien.

Voor De Koel heb je nog maar een paar jaar. Er wordt binnenkort gestart met de bouw van een nieuw stadion in Blerick, aan de Maas.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Lek11

#66
Citaat van: Wouter op apr 12, 2009, 10:35:23
Het was best een leuke wedstrijd in een heerlijk weertje. Vooral in de eerste helft verdiende Gladbach meer, met enkele mooie kansen. Maar als je deze niet afmaakt... Je zag wel dat Wolfsburg een klasse beter was, als ze even het gaspedaal indrukten kwam er meteen gevaar.
De sfeer in Borussia Park vond ik leuk, en was natuurlijk nog beter geweest als Gladbach gewonnen had. De uitsupporters vielen me flink tegen, bij een ploeg die onverwacht aan de leiding staat in de Bundesliga verwacht je toch wel iets meer qua support.
Het stadion is vooral een functioneel stadion, het is niet echt mooi langs de buitenkant, gewoon een metalen constructie zonder franjes maar alles is wel perfect geregeld qua parking, inkom, eten, drinken,... Enkel de fanshop was een grote ramp. Aan de binnenkant vond ik het stadion wel mooi, vooral door de grote staantribune.
Al bij al was het een zeer fijne voetbalnamiddag, en de kans dat we nog eens teruggaan is zeer groot. Zeker aangezien we op anderhalf uur al aan het stadion waren.
We zijn onderweg trouwens nog even gestopt aan de Koel, toch wel een zeer apart stadion waar ik zeker ook eens een wedstrijd wil bijwonen.

Wat grappig, wij hebben afgelopen zaterdag precies hetzelfde gedaan. Voor ons was zo'n 1 uur en 3 kwartier rijden. Ik vond de sfeer bij Monchengladbach bij vlage goed. De ploeg stond lange tijd achter maar er wordt constant doorgezongen. Ook mooi om dat kleine vakje op de tweede ring, boven de grote staantribune, bezig te zien (weet iemand hiervan de naam?). Een vakje met 90 minuten lang zang en gevlag. Jammer dat dat niet wat groter is. De opkomst vond ik ook erg mooi, met al die sjaaltjes etc.

Verder het stadion is van de buitenkant inderdaad niet erg bijzonder. Van binnen erg mooi, mede door de staantribune. Verder qua parkeren ook goed geregeld. Na de wedstrijd konden we ook nog eens in 1 keer van het parkeerterrein afrijden zonder opstoppingen of wat dan ook, dus dat was ook erg fijn.

Het uitvak vond ik zo slecht nog niet. Het zat niet vol maar hetgeen wat er zat heeft zich ook veel van zich laten horen. Al moet je natuurlijk wel dichtbij het uitvak zitten om het ook daadwerkelijk te horen. Vergeet niet dat het ruim 3,5 uur rijden is voor de Wolfsburg supporters.

Al met al een leuke wedstrijd met kansen op en neer.

Op de terugweg zijn wij ook nog even langs De Koel gegaan. Hekken stonden allemaal open dus even het stadion ingelopen en wat foto's gemaakt. Knus stadion.

King Nothing

Ik zat zondag bij St Pauli - MSV Duisburg en rondom mij (ik zat naast het uitvak) zaten honderden Duisburgsupporters. Ik schat dat er tussen de 1500 en 2000 Duisburgers in het Millerntorstadion waren. Duisburg - Hamburg is ook iets van 3,5 uur reizen.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

TeeZee

5 wedstrijden, 17 doelpunten, 3 afgekeurde doelpunten, 2 penalties en 1 bizar einde (en dan doel ik nog niet eens op Aston Villa v Everton).