Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: De Twaalfde Man op feb 14, 2017, 13:36:46
Ik las van het weekend ergens dat de Bekerfinale in Spanje definitief de laatste wedstrijd is in Vicente Calderon.

Dat zou ik als atletico fan toch ook niet accepteren. Afscheid van een momument zou toch op zijn minst een wedstrijd van atletico moeten zijn.

De Twaalfde Man

Ik zie dat de wedstrijd Atletico Madrid - Sevilla op zondag de 19e is vastgesteld op 16.15 uur.

Om 21.00 uur speelt Rayo Vallecano ook thuis, alleen kan ik niets vinden over de kaartverkoop voor die wedstrijd. Is daar gewoon verkoop aan de kassa?

Hugo

Citaat van: De Twaalfde Man op mrt 02, 2017, 14:54:36
Ik zie dat de wedstrijd Atletico Madrid - Sevilla op zondag de 19e is vastgesteld op 16.15 uur.

Om 21.00 uur speelt Rayo Vallecano ook thuis, alleen kan ik niets vinden over de kaartverkoop voor die wedstrijd. Is daar gewoon verkoop aan de kassa?

Ongetwijfeld.

Guca

Citaat van: De Twaalfde Man op mrt 02, 2017, 14:54:36
Ik zie dat de wedstrijd Atletico Madrid - Sevilla op zondag de 19e is vastgesteld op 16.15 uur.

Om 21.00 uur speelt Rayo Vallecano ook thuis, alleen kan ik niets vinden over de kaartverkoop voor die wedstrijd. Is daar gewoon verkoop aan de kassa?

Om 12 uur kan je eventueel nog Leganes - Malaga meepikken.
Ik doe misschien hetzelfde traject. Al kan Atletico - Sevillo vervangen worden door Alcorcon - Valladolid.


Koning Kriel

Citaat van: Guca op mrt 02, 2017, 15:50:04
Om 12 uur kan je eventueel nog Leganes - Malaga meepikken.
Ik doe misschien hetzelfde traject. Al kan Atletico - Sevillo vervangen worden door Alcorcon - Valladolid.

Leganés - Atletico - Rayo, dat is wel een droom van een dag zo.
Ik ga zelf in april naar Madrid, omdat ik verwacht dat kaarten voor Real - Atletico niet gaat lukken ben ik ook Rayo aan het onderzoeken, wat ik tot nu toe gezien heb is het heel eenvoudig om op de dag kaarten te kopen.

Gerrit-Jan

Citaat van: Koning Kriel op mrt 02, 2017, 15:53:07
wat ik tot nu toe gezien heb is het heel eenvoudig om op de dag kaarten te kopen.

Klopt. Dit seizoen bij Rayo tegen Zaragoza geweest, en op de dag zelf bij het stadion een kaartje gekocht, geen enkel probleem...

Saltacampos

Ik weet niet of het hier al ooit vermeld is, maar deze schitterende website heeft prachtige foto's van tientallen amateurvoetbal-stadionnetjes in Galicia:
https://www.camposgallegos.es
Over land and sea

Mrmojorisin

Iemand zicht op tickets voor Spaanse clubs?

Meer bepaald voor de wedstrijden: Betis-Levante, Barca-Alaves, Real-Getafe en Valencia-Atletico.

Moet ik voor één van die wedstrijden vrezen voor een uitverkocht stadion?

En hoe zit het met de Spaanse treinen? Heb voor mijn trip door Italie met heel veel plezier gebruik gemaakt van de snelle, stipte en goedkope treinen, maar de Spaanse treinen lijken mij op het eerste zicht op Goeuro al een pak duurder, zijn er goedkopere opties?

Freekos79

Citaat van: Mrmojorisin op jul 27, 2018, 15:09:53
Iemand zicht op tickets voor Spaanse clubs?

Meer bepaald voor de wedstrijden: Betis-Levante, Barca-Alaves, Real-Getafe en Valencia-Atletico.

Moet ik voor één van die wedstrijden vrezen voor een uitverkocht stadion?


Nee
Volgende wedstrijd: ?

spons

Citaat van: Mrmojorisin op jul 27, 2018, 15:09:53
Iemand zicht op tickets voor Spaanse clubs?

Meer bepaald voor de wedstrijden: Betis-Levante, Barca-Alaves, Real-Getafe en Valencia-Atletico.

Moet ik voor één van die wedstrijden vrezen voor een uitverkocht stadion?

En hoe zit het met de Spaanse treinen? Heb voor mijn trip door Italie met heel veel plezier gebruik gemaakt van de snelle, stipte en goedkope treinen, maar de Spaanse treinen lijken mij op het eerste zicht op Goeuro al een pak duurder, zijn er goedkopere opties?

Gewoon op de wedstrijddag aan het stadion kopen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Saltacampos

Citaat van: Mrmojorisin op jul 27, 2018, 15:09:53
Iemand zicht op tickets voor Spaanse clubs?

Meer bepaald voor de wedstrijden: Betis-Levante, Barca-Alaves, Real-Getafe en Valencia-Atletico.

Moet ik voor één van die wedstrijden vrezen voor een uitverkocht stadion?

En hoe zit het met de Spaanse treinen? Heb voor mijn trip door Italie met heel veel plezier gebruik gemaakt van de snelle, stipte en goedkope treinen, maar de Spaanse treinen lijken mij op het eerste zicht op Goeuro al een pak duurder, zijn er goedkopere opties?
Lokale treinen zijn goedkoper en in veel Spaanse steden heb je bussen die ook langere afstanden doen en goedkoop zijn (estacion de autobuses).
Over land and sea

ALenstra

Spaanse sneltreinen zijn vaak alleen betaalbaar als je lang van te voren boekt.

AthleticHolanda

Citaat van: Mrmojorisin op jul 27, 2018, 15:09:53
En hoe zit het met de Spaanse treinen? Heb voor mijn trip door Italie met heel veel plezier gebruik gemaakt van de snelle, stipte en goedkope treinen, maar de Spaanse treinen lijken mij op het eerste zicht op Goeuro al een pak duurder, zijn er goedkopere opties?

Mijn ervaring is dat reizen met de bus veel efficiënter en goedkoper is. Vaak is het ook nog sneller dan treinreizen. Het ligt eraan op welk traject je wil reizen maar in 90% van de gevallen kan je het beste de bus nemen.

Routes en tickets via www.alsa.com en www.movelia.com. Mocht je traject er niet tussen staan dan wil dat niet per se zeggen dat er geen bussen rijden, dan is het meestal gewoon een maatschappij die niet onder een van deze twee websites valt.

ALenstra

De Primera Division gaat per seizoen één competitiewedstrijd in de Verenigde Staten spelen.

San Paolo

Citaat van: ALenstra op aug 16, 2018, 17:05:14
De Primera Division gaat per seizoen één competitiewedstrijd in de Verenigde Staten spelen.

Las het ook. De voetbalwereld gaat naar de klote en dit is er weer een bewijs van.