Pezen in de provincie ... oefenduels van profclubs ...

Gestart door Verwijderd lid, apr 25, 2011, 12:31:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: hgrm op apr 27, 2011, 09:22:37
TeeZee, kun je het niet aanvinken van het vinkje default maken?
Heb gezocht, is niet mogelijk. Helaas.

Verwijderd lid

Ben al flink bezig geweest met invoeren.
Mooie functie !!

Peenvogel

Goed nieuws voor ons Feyenoorders. Kunnen we weer eens naar Engeland ;)

Feyenoord staat op het punt om een uitnodiging te accepteren om kort voor de start van de competitie van volgend seizoen twee oefenwedstrijden in Engeland te spelen.

De Rotterdammers, die de afgelopen twee seizoenen kort voor de competitie naar Portugal trokken voor een trainingskamp, zullen bij een definitief jawoord onder meer tegen Hull City uitkomen. De tweede tegenstander voor een oefenwedstrijd is nog niet bekend.

TeeZee

Zal wel Sunderland worden, gezien de heer Woerts?

Peenvogel

Citaat van: TeeZee op apr 27, 2011, 18:04:32
Zal wel Sunderland worden, gezien de heer Woerts?

Die heeft volgens mij alweer een andere functie in het internationale voetbal (lees : geld verdienen aan het spelletje). Maar Sunderland zou wel grappig zijn gezien het aantal Mackems dat zo nu en dan naar De Kuip komt voor een wedstrijdje en andersom.

Joost


Hugo

Citaat van: Peenvogel op apr 28, 2011, 09:31:36
Die heeft volgens mij alweer een andere functie in het internationale voetbal (lees : geld verdienen aan het spelletje). Maar Sunderland zou wel grappig zijn gezien het aantal Mackems dat zo nu en dan naar De Kuip komt voor een wedstrijdje en andersom.

Ook leuk voor jouw, eindelijk eens naar Sunderland!

Peenvogel

Citaat van: Hugo op apr 28, 2011, 13:12:25
Ook leuk voor jouw, eindelijk eens naar Sunderland!

Haha ja, dat zal je inderdaad net zien.  Maar als het Hull City gaat worden zal het nog een andere ploeg uit The Championship in de buurt worden denk ik. Revisit aan Elland Road wellicht? Aan de andere kant, mochten we de play-offs halen (en winnen) dan moet Feyenoord geloof ik begin juli al aan de bak in Europa.

Peenvogel

23-7 Barnsley-Feyenoord
26-7 Hull City-Feyenoord

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Citaat van: Peenvogel op mei 04, 2011, 20:13:40
23-7 Barnsley-Feyenoord
26-7 Hull City-Feyenoord

je kan de wedstrijden zelf in de kalender van dit forum toevoegen.
Succes !


Verwijderd lid

Citaat van: Breda op mei 05, 2011, 09:20:41
Mag ik even zeuren en zeggen dat ik de kalender veel minder overzichtelijk vind dan de tot vorig jaar gebruikelijke topics met oefenwedstrijden?

Een menig geven is nog geen zeuren. Ik nodig je van harte uit om een topic te starten om daar alles in te verzamelen.
het kost mij te veel tijd, daarom is de huidige opzet een goed alternatief. Ieder kan zijn eigen bijdrage erin zetten.

AthleticHolanda

Persoonlijk vind ik een topic met in de eerste post alle wedstrijden opgesomd ook een stuk overzichtelijker...

wekke

Citaat van: Breda op mei 05, 2011, 12:42:18
Nee, daarvoor heb ik geen tijd - eerlijk antwoord.

Maar Wekke wilde graag de handschoen opnemen v.w.b. Belgiƫ. Ziet hij dat nog steeds zitten?

Ik zal ervoor zorgen.