Week 30 Maandag 23 Juli t/m Zondag 29 Juli 2012

Gestart door Verwijderd lid, jul 17, 2012, 13:31:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daniel

Zondag 29/7 AA Gent-Lierse SK

is nog geen info beschikbaar over kaartverkoop maar zal geen probleem zijn toch?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

wekke

Citaat van: Daniel op jul 21, 2012, 09:13:08
Zondag 29/7 AA Gent-Lierse SK

is nog geen info beschikbaar over kaartverkoop maar zal geen probleem zijn toch?

Dat zal wel geen problemen geven. Desnoods neem je een plaats in het bezoekersvak. Let op, Gent is een van de duurste clubs. Als ik me goed herinner koste de voorbije seizoenen een kaartje in het bezoekersvak er 25euro.

hoekie

Aanstaande dinsdag ben ik getuige van het 125 jarige jubileum van HSV. In verband met dit jubileum spelen ze tegen Barcelona. Lijkt mij een zeer leuk affiche.

Verwijderd lid

Citaat van: hoekie op jul 21, 2012, 17:54:15
Aanstaande dinsdag ben ik getuige van het 125 jarige jubileum van HSV. In verband met dit jubileum spelen ze tegen Barcelona. Lijkt mij een zeer leuk affiche.

Tip: Vertrek bijzonder vroeg richting Hamburg, voor de Elbetunnel staat traditioneel een erg lange file !!!!

Nico1880

Citaat van: wekke op jul 21, 2012, 15:33:58
Dat zal wel geen problemen geven. Desnoods neem je een plaats in het bezoekersvak. Let op, Gent is een van de duurste clubs. Als ik me goed herinner koste de voorbije seizoenen een kaartje in het bezoekersvak er 25euro.
Lang leve het moderne voetbal.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Meester op jul 21, 2012, 18:35:18
Tip: Vertrek bijzonder vroeg richting Hamburg, voor de Elbetunnel staat traditioneel een erg lange file !!!!

Zowiezo is het een zootje op de autobahn tussen Bremen en Hamburg. Veel wegwerkzaamheden.
Het ene stadion is het andere niet!

wekke

Citaat van: Daniel op jul 21, 2012, 09:13:08
Zondag 29/7 AA Gent-Lierse SK

is nog geen info beschikbaar over kaartverkoop maar zal geen probleem zijn toch?

CiteerLierse speelt a.s. zondagavond om 18u zijn eerste competitiewedstrijd van de Jupiler Pro League editie 2012-2013. Voor deze opener van het seizoen gaat Lierse op bezoek bij AA Gent.

We geven u alvast de ticketinfo mee:
Volwassenen: 21€
15j-21j: 16€
-15j.: 11€  www.lierse.com

Prijzen zijn een beetje gezakt in vergelijking met vorige seizoenen.


voetbalfan

27/07 Westerlo - MVV
28/07 Kortrijk - Anderlecht

HRM1880

28/7 Preussen Munster-Chemnitzer
28/7 Hasselt-Kadijk Overpelt

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jul 19, 2012, 14:25:49
vr 27/7 - FC Utrecht - Rayo Vallecano (Breukelen)

Ook wel aanwezig denk ik.

Geinig trouwens om je verslag over Breukelen - Utrecht te lezen, omdat dat 'mijn' clubje is waar ik regelmatig te vinden ben en vele bekenden in het team etc.

Stadionhopper

Onder voorbehoud nog:

29-07 1.FC Union Berlin - PSV
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

jona93

juist thuis van mechelen-charleroi eindstand was 4-2.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Nico1880

Last minute nog VC Herentals - Vosselaar meegepikt.

Verwijderd lid

#28
Veegpartij in Zeeland. RCS was kansloos tegen GVVV in een oefenduel. De Veenendalers wonnen het treffen slechts met 7-1, daar waar 17-1 een betere afspiegeling van de verhoudingen in het veld zou zijn geweest.


voetbalfan

Citaat van: voetbalfan op jul 25, 2012, 12:02:19
27/07 Westerlo - MVV
28/07 Kortrijk - Anderlecht

29/07 Fandag Westerlo en daarna nog beslist verder naar Genk - Cercle Brugge te gaan