Week 31 Maandag 30 Juli t/m Zondag 5 augustus 2012

Gestart door Verwijderd lid, jul 17, 2012, 13:34:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Skipperdinho op jul 30, 2012, 14:47:38
3 of 4 jaar geleden in Ospel was het wel aardig druk moet ik zeggen. Ach ja we zien het wel,hopen op een leuk potje
Lekker wat publiek, ik schatte zo'n 1000 man. Geen goals, redelijk leuke wedstrijd. Ik vond Roda niet scherp genoeg voorin en snapte de opstelling niet helemaal. Hupperts als linksvoor maar geen rechtsvoor?

De maffe actie van Danilo was een smetje, hij mocht blij zijn dat het bij geel bleef.

Verwijderd lid

De kwartfinales van de spelen zijn bekend.

Zaterdag in Cardiff zie ik Groot Brittannië - Zuid Korea.

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op jul 30, 2012, 12:39:51
31/07  RKC - Gençlerbirliği
01/08  FC Den Bosch - Elazığspor
02/08  FC Dordrecht - Jong Ajax

Weekend: n.n.b.
Dordt-Jong ajax gaat vanavond niet door omdat de amsterdammers geen elftal op de been kunnen brengen...
(Volgens mij heeft die club zo'n 50 spelers onder contract. Vreemd.)

04/08  FC Den Bosch - Regionaal Amateurteam (op de Open Dag)
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Citaat van: Bossche Bol op aug 02, 2012, 14:44:55
Dordt-Jong ajax gaat vanavond niet door omdat de amsterdammers geen elftal op de been kunnen brengen...
(Volgens mij heeft die club zo'n 50 spelers onder contract. Vreemd.)

04/08  FC Den Bosch - Regionaal Amateurteam (op de Open Dag)
De reserves willen toch ook allemaal niet naar Haarlem of Almere?

3434

Twijfel nu tussen Oberhausen en Aachen.  Oberhausen raakt precies vol? Las ergens dat er al 10 000+ kaartjes verkocht waren vorige week.

Zal zien wat ik doe.  Joost (of een andere Alemannia-volger) hoeveel volk van Dortmund wordt er verwacht voor Aken-Dortmund II? Aangezien het een derby is en de eerste ploeg nog niet speelt lijkt het me wel druk te worden.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op aug 02, 2012, 16:46:55
Twijfel nu tussen Oberhausen en Aachen.  Oberhausen raakt precies vol? Las ergens dat er al 10 000+ kaartjes verkocht waren vorige week.

Zal zien wat ik doe.  Joost (of een andere Alemannia-volger) hoeveel volk van Dortmund wordt er verwacht voor Aken-Dortmund II? Aangezien het een derby is en de eerste ploeg nog niet speelt lijkt het me wel druk te worden.

Alemannia v Dortmund is echt geen derby hoor. Die afstand is net zo ver als van Maasmechelen naar Gent!
Of er uberhaupt iets mee komt uit Dortmund weet ik niet. De eerste thuiswedstrijd van Alemannia trok toch ruim 15.000 man, ze hadden nog nooit zoveel dagkaarten verkocht met als gevolg lange rijen en mensen die niet op tijd binnen waren. Vanavond is dat beter geregeld.

Ik ga er zelf ook heen.

AthleticHolanda

Citaat van: 3434 op aug 02, 2012, 16:46:55
Twijfel nu tussen Oberhausen en Aachen.  Oberhausen raakt precies vol? Las ergens dat er al 10 000+ kaartjes verkocht waren vorige week.

Zal zien wat ik doe.  Joost (of een andere Alemannia-volger) hoeveel volk van Dortmund wordt er verwacht voor Aken-Dortmund II? Aangezien het een derby is en de eerste ploeg nog niet speelt lijkt het me wel druk te worden.

Dortmund II trok de eerste uitwedstrijd in Osnabrück een uitverkocht uitvak. Het eerste elftal speelt nog vriendschappelijk dus verwacht ik wederom heel wat lui uit Dortmund e.o.

Toch, mocht je willen kiezen tussen RW Oberhausen-RW Essen of Alemannia-BVB II dan ging ik sowieso voor die eerste, je raakt daar altijd binnen, zonder twijfel.

Skipperdinho

Citaat van: Joost op jul 31, 2012, 22:12:20
Lekker wat publiek, ik schatte zo'n 1000 man. Geen goals, redelijk leuke wedstrijd. Ik vond Roda niet scherp genoeg voorin en snapte de opstelling niet helemaal. Hupperts als linksvoor maar geen rechtsvoor?

De maffe actie van Danilo was een smetje, hij mocht blij zijn dat het bij geel bleef.

was echt een slechte pot van beide kanten. Ik kon er nog redelijk veel van roda dus dat was wel leuk om die weer eens te zien maar over de wedstrijd was ik niet tevreden. Sorry voor de late reactie

Koning Kriel

Op de spelen naar Mexico - Senegal geweest. Had alleen een kaartje gekocht omdat deze wedstrijd op wembley gespeeld werd. Niveau viel 100% mee en het stadion is fantastisch. Sfeer was er nauwelijks al leefde de Engelse behoorlijk mee met vooral Senegal. Al met al een enorme meevaller.