Week 33: maandag 12 t/m zondag 18 augustus

Gestart door Verwijderd account, jul 29, 2013, 19:56:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nico1880

Als de bonden alles laten staan zoals het nu geprogrammeerd staat :

15/08: Parndorf II - Pinkafeld
16/08: Timisoara - Botosani
17/08: Maglódi TC - Komlói Bányász SK
17/08: Ferencvaros - MTK Budapest
18/08: Slovan Bratislava II - Raca

Vooral die wedstrijd in Timisoara is al 37 keer van dag en uur veranderd.

AthleticHolanda

Citaat van: Nico1880 op aug 09, 2013, 14:57:33
Vooral die wedstrijd in Timisoara is al 37 keer van dag en uur veranderd.

Ben je op de hoogte van de situatie in Timisoara? Het team met supporters speelt op een lager niveau, het hoogste team is een 'kunstproduct' of wat het juiste woord daar ook voor mag zijn.

Nico1880

Citaat van: AthleticHolanda op aug 09, 2013, 15:19:33
Ben je op de hoogte van de situatie in Timisoara? Het team met supporters speelt op een lager niveau, het hoogste team is een 'kunstproduct' of wat het juiste woord daar ook voor mag zijn.
Ik heb het gelezen. Nuja, wil gewoon eens een vinckje hebben in Roemenië.

Ici c est Paris

Overweeg woensdag om voor België - Frankrijk de zwarte markt op te gaan.

Sander11

17/08 Lokeren - Genk
18/08 Standard Liege - OHL Leuven
HEYA DEN BOSCH!

voetbalfan

Citaat van: Ici c est Paris op aug 12, 2013, 14:21:56
Overweeg woensdag om voor België - Frankrijk de zwarte markt op te gaan.

Ik vrees dat er weinig zwarte markt zal zijn op deze wedstrijd, heb er trouwens nog nooit zien staan en morgen wordt mijn ongeveer vijftiende wedstrijd van de nationale ploeg in het Koning Bouwdewijnstadion.

Ici c est Paris

Citaat van: voetbalfan op aug 13, 2013, 20:11:57
Ik vrees dat er weinig zwarte markt zal zijn op deze wedstrijd, heb er trouwens nog nooit zien staan en morgen wordt mijn ongeveer vijftiende wedstrijd van de nationale ploeg in het Koning Bouwdewijnstadion.

Oke bedankt voor de tip. Dan ga ik het ook niet proberen.

Saltacampos

Citaat van: Ici c est Paris op aug 13, 2013, 21:32:09
Oke bedankt voor de tip. Dan ga ik het ook niet proberen.
Denk dat je de juiste beslissing neemt, de Rode Duivels worden in België op het moment zo gehypet (in mijn ogen grotendeels onterecht, deze ploeg heeft volgens mij nog niets gepresteerd dat daartoe zou moeten leiden, in de jaren tachtig en negentig was het immers gewoon normaal dat België zich voor de grote internationale tornooien plaatste) dat er heel veel belangstelling is, ook van mensen buiten het traditionele recruteringsgebied van het voetbal. Na heel wat magere jaren is men al sneller tevreden, zeker ? Heel wat jongere mensen hebben misschien ook nog geen nationale ploeg op EK of WK meegemaakt, kan ook een verklaring zijn.
Over land and sea

Bossche Bol

#38
Gisteren (OJC Rosmalen-HVCH 2-1) en vandaag (Jan van Arckel-Nederlands Militair Elftal 0-7) naar wat oefenwedstrijden in de buurt geweest.

Morgen, 15/08, Temse-Dender en Bornem-Deinze.
17/08 FC Emmen- FC Den Bosch
18/08 Volkel-Blauw Geel '38 en UDI '19-UNA (toernooi in Uden)
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

3434

Vandaag (15/08) Patro Eisden - La Louvière
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

McCloud

Vandaag KSV Bornem - KMSK Deinze
Morgen FC Dordrecht - Almere City
Zaterdag QPR - Ipswich Town
Zondag Crystal Palace - Tottenham Hotspurs

wekke

Toch enkele mensen die naar Bornem - Deinze trekken. Laat maar weten wat je van onze ploeg vond.

FCT1980

Citaat van: McCloud op aug 15, 2013, 12:42:50
Vandaag KSV Bornem - KMSK Deinze
Morgen FC Dordrecht - Almere City
Zaterdag QPR - Ipswich Town
Zondag Crystal Palace - Tottenham Hotspurs

Fijn tripje naar the Capital.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

HRM1880

Samen met McCloud naar Bornem-Deinze geweest. Die Deinze supporters waren wel grappig moet ik zeggen.
Wekke jouw ploeg? Lierse is helemaal gedaan en nu voor Bornem of Deinze gekozen?

Zaterdag misschien nog naar KV Mechelen-Club Brugge en zondag Antwerp-Bocholt

wekke

#44
Citaat van: HRM1880 op aug 15, 2013, 22:05:14
Samen met McCloud naar Bornem-Deinze geweest. Die Deinze supporters waren wel grappig moet ik zeggen.
Wekke jouw ploeg? Lierse is helemaal gedaan en nu voor Bornem of Deinze gekozen?

Zaterdag misschien nog naar KV Mechelen-Club Brugge en zondag Antwerp-Bocholt

Ik ga enkel nog naar KVM - Lierse, voor het overige moet de Samy eerst zijn boeltje pakken ;-)
Nee, ik ben sinds dit seizoen scout bij KSV Bornem.

Vandaag trouwens de eerste 60 minuten van KV Turnhout - Woluwe Zaventem meegepikt. Onder de staantribune hebben ze een soort isolatieschuim moeten spuiten om zo de tribune te verstevigen. Blijkbaar stond deze op instorten.