Week 10: 2 maart t/m 8 maart 2009

Gestart door Vaig, jan 24, 2009, 16:48:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: witte leeuw op feb 19, 2009, 08:47:11
06/03 GAE - Telstar

Heel misschien dat ik zondag 8 maart nog wel even naar Meppen ga, die spelen om 5 uur in de middag een thuiswedstrijd.

Voor de liefhebbers van het hoofdklasse voetbal leuk te combineren met WKE.

Stadionhopper

Citaat van: witte leeuw op mrt 02, 2009, 16:33:43
Heel misschien dat ik zondag 8 maart nog wel even naar Meppen ga, die spelen om 5 uur in de middag een thuiswedstrijd.

Voor de liefhebbers van het hoofdklasse voetbal leuk te combineren met WKE.

WKE, een van de mooiste namen van het amateurvoetbal:-)
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Poeh dat was slecht gisteren bij Alemannia Aachen v MSV Duisburg. De gatsen speelden wat meer op de Alemanniahelft maar konden alleen van dertig meter schieten. Aachen zette 2 minuten aan en stond direct voor maar anderhalve minuut later flipperkast een corner het doel in. Na rust wordt het zowaar nog slechter en scoort Duisburg vanuit het niets omdat Stuckman een schot totaal verkeerd inschat. In de slotseconde moet de bal nog van de Duisburglijn worden gehaald.

Het was een festival van foute passes, zinloos oponthoud en knullige overtredingen. Gelukkig was het een maandagavondwedstrijd waardoor ik lekker dichtbij kon parkeren en al 30 minuten na affluiten thuis was.

Vanavond naar Smoke Eaters v HIJS Den Haag, donderdag Roda v Volendam voor de beker.

Louk

Citaat van: Vaig op feb 27, 2009, 19:23:33
Wo 4-3: FC Twente - de Graafschap, met dank aan Gerrit-Jan

Heb je hier een clubcard voor nodig? Lijkt me ook wel leuk, om het nieuwe stadion te zien.

Vaig

Citaat van: Louk op mrt 03, 2009, 10:29:38
Heb je hier een clubcard voor nodig? Lijkt me ook wel leuk, om het nieuwe stadion te zien.
Geloof dat je per clubcard een beperkt aantal kaarten kunt aanschaffen. Gerrit-jan, heeft voor mij de kaarten gekocht. Zou je dus even aan hem moeten vragen.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Gerrit-Jan

Citaat van: Louk op mrt 03, 2009, 10:29:38
Heb je hier een clubcard voor nodig? Lijkt me ook wel leuk, om het nieuwe stadion te zien.

Per clubkaart konden max. 6 kaarten gekocht worden. Kaarten kosten slechts 10 of 12,5 (lange zijde) euro, omdat er nu 4 thuiswedstrijden in 10 dagen zijn. Gevolg van de goedkope kaartjes is wel dat het ondertussen vrijwel uitverkocht is...

Louk

Citaat van: Gerrit-Jan op mrt 03, 2009, 15:36:39
Per clubkaart konden max. 6 kaarten gekocht worden. Kaarten kosten slechts 10 of 12,5 (lange zijde) euro, omdat er nu 4 thuiswedstrijden in 10 dagen zijn. Gevolg van de goedkope kaartjes is wel dat het ondertussen vrijwel uitverkocht is...

Maar wel een clubkaart nodig helaas...jammer hoor. Was een mooie gelegenheid om in de Grolschveste te kijken

spons

Citaat van: Louk op mrt 03, 2009, 18:02:04
Maar wel een clubkaart nodig helaas...jammer hoor. Was een mooie gelegenheid om in de Grolschveste te kijken

gewoon op de gok naartoe gaan er is altijd wel ergens een kaartje te krijgen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Louk

Citaat van: spons op mrt 03, 2009, 18:22:52
gewoon op de gok naartoe gaan er is altijd wel ergens een kaartje te krijgen

Op de gok ruim 100 kilometer rijden....nou nee.....

spons

Citaat van: Louk op mrt 03, 2009, 20:59:03
Op de gok ruim 100 kilometer rijden....nou nee.....

ik rij of vlieg op de gok wel eens meer dan 1000 km
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

De derde wedstrijd in de play-offs tussen Geleen en Den Haag werd nooit een wedstrijd. Den Haag, gesterkt door twee zeges uit de eerste duels, was fitter, beter en effectiever en de uiteindelijke 1-6 nederlaag is geenszins geflatteerd. Het duel begon nog redelijk gelijkopgaand maar nadat Den Haag halverwege de eerste periode twee frommelgoals maakte was het pleit beslecht. Geleen probeerde nog krampachtig wat terug te doen maar Den Haag was 'los'. Toch kregen de Eaters in de laatste twee minuten van de periode twee geweldige kansen om er nog iets van te maken. 3 minuten bezig in de tweede periode en het duel was helemaal beslist, 0-3 en halverwege de periode een schitterend schot en 0-4. De Geleense fans konden alleen maar hopen dat hun team niet helemaal werd afgeslacht. Uiteindelijk viel na 56:23 nog een eretreffer en was 217 seconden later het seizoen ten einde waardoor de Eatersfans nog een jaar moeten wachten op dat felbegeerde landskampioenschap wat ze zo verdienen.

Vaig

Heb genoten gisteren bij FC Twente. Moest helaas na de eerste verlenging gaan, vanwege het nog thuis komen met NS. Daardoor de goal van Arnautovic gemist. Vind het altijd wel wat hebben, als de ene helft van het stadion een stuk hoger is dan de andere helft, zoals nu in de Grolsch Veste het geval is. Zat naast het uitvak, waardoor ik van beide kanten de sfeer goed heb  kunnen opsnuiven. Viel me totaal niet tegen en kom zeker nog een keer terug. Gerrit-Jan, nogmaals bedankt voor het regelen van de kaartjes.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

TeeZee

Citaat van: hgrm op feb 17, 2009, 10:28:21
Donderdag 5 maart: AZ-NAC in de beker, samen met een mede-forumlid, tevens vakbroeder.

Nadat ik eindelijk eens de moeite had genomen m'n AZ-clubcard te verlengen (nadat de vorige al een half jaar verlopen was...), bleek het bestellen van kaartjes verbluffend eenvoudig. Accountje aanmaken, barcode intikken (dat was nog het moeilijkste, 20 cijfers foutloos overtikken) en hoppa.
Hoe was het? Wel jammer van AZ, maar daar zal Breda anders over denken.

hgrm

Zei Rintje R. niet ooit dat de snoepjes voor de kinderen zijn?

In ieder geval een gezellige avond gehad, die dankzij een paal en een blunder van Romero anders afliep dan ik gehoopt had.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hielke

Citaat van: TeeZee op mrt 05, 2009, 23:48:46Wel jammer van AZ, maar daar zal Breda anders over denken.

Hier meldt zich nog een andersdenkende. Zonder denigrerend over FC Volendam te willen praten -ik heb veel ontzag voor dat elftal- lonkt de Kuip nu wel nadrukkelijk met de halve finale aan De Dijk in het vooruitzicht. Dat Ajax, PSV, Feyenoord en AZ er niet meer bij zijn kan daarbij geen kwaad, natuurlijk...