Week 8: Maandag 19 tm Zondag 25 februari

Gestart door Cyclebob, jan 27, 2018, 17:42:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cyclebob

za 24/2: Glentoran - Cliftonville, Belfast derby
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Kölsche Bosschenaar

23-02 FSV Mainz - VfL Wolfsburg
24-02 VfB Stuttgart - Eintracht Frankfurt
25-02 SV Darmstadt - 1. FC Heidenheim
FC Den Bosch
1.FC Köln

Niels1977



Bakkie


spons

24/02. Excelsior Maassluis - Achilles 29
25/02. Feyenoord - PSV

Dit wordt de 75e keer dat ik Feyenoord tegen PSV zie spelen, 41 keer thuis ( de wedstrijd die ik het vaakst heb gezien ), 32 keer uit ( de uitwedstrijd die ik het vaakst heb gezien ) en 2 keer op neutraal terrein om de Johan Cruyff schaal
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

John Sleeuwenhoek



wekke


ALenstra

Za 24 feb: Fulham-Wolverhampton Wanderers

Joost

Citaat van: wekke op feb 03, 2018, 13:02:32
25/02 KFCOB Wilrijk - Lierse
Wat was er afgelopen weekend aan de hand met Lier?

wekke

#11
Citaat van: wekke op feb 03, 2018, 13:02:32
25/02 KFCOB Wilrijk - Lierse

Mijn seizoen met Lierse is zaterdag gestopt na de 3-0. Als zij geen zin hebben om er iets van te maken dan heb ik geen zin meer om er tijd en geld in te steken.

Citaat van: Joost op feb 06, 2018, 13:51:51
Wat was er afgelopen weekend aan de hand met Lier?

Verkochte boel. Na 10 minuten zei ik al dat ik hier niet meer naar wilde verder kijken. Ik heb het nog tot de 3-0 uitgehouden en toen ben ik vertrokken.
Ik heb al héél veel meegemaakt met Lierse, maar dit sloeg alles. Je moet bij mij dan ook niet afkomen dat ze een offday hadden. Spelers zijn anderhalve maand niet meer betaald, administratief personeel al enkele maanden niet meer en de vrijwilligers zagen dit seizoen zelfs nog geen cent. Als je dan, in een derby én als je de koppositie kan pakken, zo staat te spelen dan heb je de match of weggeven of verkocht.

In de heenronde verloren we in Roeselare na een wanprestatie. Toen zijn de spelers tekst en uitleg komen geven en toen zeiden ze letterlijk: "Als jullie zouden weten wat er dagdagelijks aan de hand is op de club dan zou je ons nog niet geloven. En geloof je het wel dan kom je nooit nog naar de club kijken." De maanden nadien hebben de resultaten (niet het geleverde spel) veel goedgemaakt, maar de rotte structuur blijft. Plus, een overname blijft aanslepen.

Joost

Citaat van: wekke op feb 06, 2018, 15:06:19
Mijn seizoen met Lierse is zaterdag gestopt na de 3-0. Als zij geen zin hebben om er iets van te maken dan heb ik geen zin meer om er tijd en geld in te steken.

Verkochte boel. Na 10 minuten zei ik al dat ik hier niet meer naar wilde verder kijken. Ik heb het nog tot de 3-0 uitgehouden en toen ben ik vertrokken.
Ik heb al héél veel meegemaakt met Lierse, maar dit sloeg alles. Je moet bij mij dan ook niet afkomen dat ze een offday hadden. Spelers zijn anderhalve maand niet meer betaald, administratief personeel al enkele maanden niet meer en de vrijwilligers zagen dit seizoen zelfs nog geen cent. Als je dan, in een derby én als je de koppositie kan pakken, zo staat te spelen dan heb je de match of weggeven of verkocht.

In de heenronde verloren we in Roeselare na een wanprestatie. Toen zijn de spelers tekst en uitleg komen geven en toen zeiden ze letterlijk: "Als jullie zouden weten wat er dagdagelijks aan de hand is op de club dan zou je ons nog niet geloven. En geloof je het wel dan kom je nooit nog naar de club kijken." De maanden nadien hebben de resultaten (niet het geleverde spel) veel goedgemaakt, maar de rotte structuur blijft. Plus, een overname blijft aanslepen.
Zoiets verwachtte ik inderdaad al.

Die uitslag was echt te bizar. Sterkte!

wekke

Citaat van: Joost op feb 06, 2018, 16:22:26
Zoiets verwachtte ik inderdaad al.

Die uitslag was echt te bizar. Sterkte!

Volgende week moet het licentiedossier worden ingediend. We vrezen dat dat wel eens negatief kan uitdraaien.

Rick

22-2: Sporting CP - FC Astana
25-2: Feyenoord - PSV