Week 9 : Maandag 25 februari t/m Zondag 03 Maart

Gestart door Bier und Bratwurst, feb 04, 2013, 20:07:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FCT1980

als ik de verhalen zo lees ga ik volgend seizoen de derby toch maar eens bezoeken.
Hou er wel van als niet alle fans hetzelfde zijn en doen. En die Bordeaux boys zien we dan wel.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

AthleticHolanda

Citaat van: ThomasNijenhuis op mrt 03, 2013, 16:34:59
Toen ik een foto wilde maken boven aan vak M kwam er al iemand naast me staan en drukte iets op de reling en liep weg. Ik deed net of ik niets zag. Keek ik op de reling was er een sticker van Bordeaux Ultras opgeplakt.

Iets later liepen we naar een merchandise tafeltje van de Daviant Ultras (Groep van Preussen) waar ik een paar stickertjes wilde kopen. Zag het groepje Fransen weer loeren en een paar stapte op ons af. Ze vroegen of we Nederlanders waren en wat we kwamen doen. Ik vertelde dat we wel vaker matches bezoeken in Duitsland, Belgie en Engeland. Hij vroeg of we ook van een ultras groep waren waarop ik zei dat we wel van de fanatieke kern van 'De Graafschap' waren, maar van het knokken niks moeten hebben. Nou goed, Fransen liepen weg en we kwamen aan de praat met een gast van 'Daviant'.

Van die link tussen de Deviants en (een groep van?) Bordeaux stond ik laatst ook te kijken, aparte combinatie, ben benieuwd welke groep van Bordeaux het is. Hier onlangs het uitvak van Bordeaux in Kiev...




Terranova

Volgens mij had Munster afgelopen zaterdag 16.000 tickets verkocht i.p.v. 15.000. Wat een drukte, niet normaal. Ik stond zelf op vak N, was iedereen wat op elkaar aan het schelden over het vrijhouden van trappen etc.
Heb overigens zelf een mooie middag gehad in Munster. Enige wat me niet zo beviel was het voetbal zelf. Vond het zelf zeker een must om eens mee te maken. Van zo'n stadion word je toch blij van :D Helaas stond er in een van de drie flyers die ik voor de wedstrijd in mijn handen kreeg gedrukt iets over een Bundesliga-waardig stadion.

Verwijderd lid

Citaat van: Terranova op mrt 04, 2013, 09:41:28
Volgens mij had Munster afgelopen zaterdag 16.000 tickets verkocht i.p.v. 15.000. Wat een drukte, niet normaal. Ik stond zelf op vak N, was iedereen wat op elkaar aan het schelden over het vrijhouden van trappen etc.

Die indruk had ik ook, wij stonden bovenaan het vak en zagen achter ons nog zeker 8 rijen dik aan mensen staan. Helaas stond een tweetal heren van circa 2 meter lengte precies voor onze neus, dus de wedstrijd volgen was lastig. In de 2e helft zijn we naar de lange zijde gegaan en dat beviel een stuk beter.