De Eredivisie 2010/2011

Gestart door TeeZee, mei 19, 2010, 11:16:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Joost

#46
Een prachtige website:

http://www.rodatv.nl/

Gemaakt door fans, niet door mij, met samenvattingen van potjes tussen 1985 en nu. Maar niet alleen leuk voor Rodafans, ook voor iedereen die nog eens beelden wil zien uit stadions van die tijd!

Mijn allereerste wedstrijd:
http://www.rodatv.nl/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=63&video_id=172



Han

Ik probeer mij door media te laten inprenten dat Johan Cruijff en zijn entourage garant zouden staan voor de definitieve wederopstanding van Ajax. Ik vraag me af wie er eigenlijk kennis heeft kunnen nemen van de inhoud van zijn 'rapport'.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Citaat van: Han op mrt 31, 2011, 21:54:37
Ik probeer mij door media te laten inprenten dat Johan Cruijff en zijn entourage garant zouden staan voor de definitieve wederopstanding van Ajax. Ik vraag me af wie er eigenlijk kennis heeft kunnen nemen van de inhoud van zijn 'rapport'.

Zolang het onweert in de Bijlmer, zullen Eindhoven, Enschede en misschien wel Rotterdam de prijzen onderling verdelen.....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

Ze hebben die derde pannenkoek binnen. Kunnen we er nu over ophouden?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

Uiteindelijk is dit dus gewoon een kutseizoen geworden.
Een zwarte zondag.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Sebastiaan_W

Het was een vermakelijk voetbalseizoen, waarbij het op meerdere fronten spannend was!

HJanneman

Geweldig einde van zo'n bizar(en daarom inmiddels weer 'gewoon') seizoen!
Zelfs het internet is even te klein om alles rond te spuien ;) !

spons

Citaat van: Breda op mei 15, 2011, 20:29:21
De wereld van behoorlijk wat forumleden is in elkaar gestort of valt het mee ;) ?

Dat valt wel mee hoor alleen een beetje vreemde week deze week.

Geen radio en tv op zondag ( ik heb op mijn gemak mijn reisje naar Barnsley en Hull in juli kunnen plannen ) geen krant op maandag en zeker geen VI op woensdag voor de rest business as usual
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen