Hoofdmenu

Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:02:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wekke

Ondertussen op KV Mechelen...








jona93

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Een ronde tribune, dat is wel fraai.

hgrm

Doet ook recht aan de historie van het stadion, zo te zien.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

watergatehopper

Union Saint Gilles

https://youtu.be/3K-xR_4qcUc

Ik kan niet wachten.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Eerder deze week is besloten om bij Berchem Sport ook de overdekt staanplaatsen af te breken.

Het dak is inmiddels aan de beurt en de werken zijn op 14 juli afgerond.

jona93

Ondertussen in het Dudendenpark bij Union!



laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Jef400

Daar ga ik dus heen deze zomervakantie!

KRCM1904

Het A-terrein van FC Nijlen wordt binnen afzienbare termijn ook verkaveld.  Er wordt momenteel gewerkt aan een nieuw complex op de locatie waar momenteel de jeugdterreinen zijn gevestigd.  Ik vond hieromtrent nog volgend artikel. (https://www.hln.be/regio/nijlen/kfc-nijlen-krijgt-nieuw-complex~aa4bc997/)
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

syntric

Citaat van: KRCM1904 op jul 29, 2018, 22:07:27
Het A-terrein van FC Nijlen wordt binnen afzienbare termijn ook verkaveld.  Er wordt momenteel gewerkt aan een nieuw complex op de locatie waar momenteel de jeugdterreinen zijn gevestigd.  Ik vond hieromtrent nog volgend artikel. (https://www.hln.be/regio/nijlen/kfc-nijlen-krijgt-nieuw-complex~aa4bc997/)

Is al jaren oud dat artikel. Ik dacht dat er nog niet veel was gebeurd daar.
Groundhopper for life :-)

Han

Ondertusse, afgelopen week in Berchem:



Strangely Devoted or Mentally Disturbed

watergatehopper


Afgelopen week reed ik langs het nieuwe nationale stadion van Luxemburg.
De ruwbouw is ongeveer voor 70% klaar. Persoonlijk zou ik Josy Barthel nog wel willen bezoeken.
Iemand een idee van de planning van de nieuwbouw en de bestemming van Josy Barthel?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Tribuneklanten

Als het goed is spelen ze dit jaar nog 2 wedstrijden in het Josy Barthel en vanaf 2019 in het nieuwe stadion. Ik wil een van die 2 interlandwedstrijden bezoeken. Nadeel is dat die wedstrijden op een maandag en een donderdag worden afgewerkt.

hgrm

En de bekerfinale? Wordt die nog in het oude stadion gespeeld? Of anders Europese clubwedstrijden?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Tribuneklanten

Citaat van: Tribuneklanten op aug 06, 2018, 11:38:26
Als het goed is spelen ze dit jaar nog 2 wedstrijden in het Josy Barthel en vanaf 2019 in het nieuwe stadion. Ik wil een van die 2 interlandwedstrijden bezoeken. Nadeel is dat die wedstrijden op een maandag en een donderdag worden afgewerkt.

Ik had het hier alleen over de nationale A ploeg.
Geen idee van de andere nationale ploegen, Europese wedstrijden en de bekerfinale.