De M55 derby: Preston North End v Blackpool

Gestart door TeeZee, apr 12, 2009, 00:39:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: HJanneman op okt 20, 2009, 12:50:22
Je noemde de thuissupporters stil(in vergelijking tot de uitfans?): is deze wedstrijd toch aan te raden aan iemand die nog nooit in Engeland een voetbalmatch heeft gezien en die typische Engelse gezangen wil meemaken met banter af en toe over en weer?
Ja, mits je op de Pavillion Stand gaat zitten en dan zo dicht mogelijk aan de kant van het uitvak. Thuisvak achter de goal kan natuurlijk ook, maar dan mis je het gezang van de uitsupporters.

Gert

Had op 29 november gepland naar de derby in Blackpool te gaan, verplaatsen ze hem naar maandagavond. Eikels! Nah, alternatieven zijn Everton - Liverpool en Wolves - Brum. Ook om van te watertanden natuurlijk, maar toch jammer.

TeeZee

Citaat van: Gert op okt 20, 2009, 19:35:57
Had op 29 november gepland naar de derby in Blackpool te gaan, verplaatsen ze hem naar maandagavond. Eikels! Nah, alternatieven zijn Everton - Liverpool en Wolves - Brum. Ook om van te watertanden natuurlijk, maar toch jammer.
Blackpool v PNE als avondwedstrijd... Ik wil niet vervelend doen, maar neem maandag en dinsdag vrij en ga daar naartoe. Het klinkt geweldig.

Gert

"Belevingstechnisch" heb je helemaal gelijk. Maar ben dat weekend al vanaf zaterdagochend vroeg tot zondagavond laat weg ivm wedstrijdjes in Engeland. Heb zo maar het gevoel dat de wederhelft nog twee dagen extra niet met gejuich zal ontvangen.

Hugo

Citaat van: Gert op okt 21, 2009, 20:57:14
"Belevingstechnisch" heb je helemaal gelijk. Maar ben dat weekend al vanaf zaterdagochend vroeg tot zondagavond laat weg ivm wedstrijdjes in Engeland. Heb zo maar het gevoel dat de wederhelft nog twee dagen extra niet met gejuich zal ontvangen.

Gewoon wat meer souvenirs meenemen, dan kom je er dit keer wel mee weg.

TeeZee

Citaat van: Gert op okt 21, 2009, 20:57:14
"Belevingstechnisch" heb je helemaal gelijk. Maar ben dat weekend al vanaf zaterdagochend vroeg tot zondagavond laat weg ivm wedstrijdjes in Engeland. Heb zo maar het gevoel dat de wederhelft nog twee dagen extra niet met gejuich zal ontvangen.
Dan zeg je eerst: ik ga een hele week, inclusief twee weekenden. Als je dan aan haar nonverbale gedrag merkt dat ze niet heel enthousiast is, dan counter je met "je hebt ook wel gelijk, ik houd het bij een lang weekend".

HJanneman

Zo verandert dit topic in: Mona weet raad :-D !
Het is trouwens wel wat, deze hobby combineren met een vrouw...

Gert

haha, geweldige tips! Toch eens uitproberen de volgende keer, al heb ik zo mijn twijfels. Vrees dat ik haar reactie na een kleine 20 jaar samen wel een beetje kan inschatten...

hgrm

Citaat van: TeeZee op okt 22, 2009, 10:35:34
Dan zeg je eerst: ik ga een hele week, inclusief twee weekenden. Als je dan aan haar nonverbale gedrag merkt dat ze niet heel enthousiast is, dan counter je met "je hebt ook wel gelijk, ik houd het bij een lang weekend".

Als ze wel meteen heel enthousiast is, dan moet je je pas zorgen gaan maken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen