Duitsland juli 2008: de foto's

Gestart door hgrm, aug 06, 2008, 21:48:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

25-07-2008: Rot Weiss Erfurt - Dynamo Dresden













Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Maroboduus

Mooie foto's! Neem aan dat je de rest van de wedstrijden hier stukje bij beetje nog toe gaat voegen? Ben namelijk ook erg benieuwd naar rest van de foto's.

hgrm

Elke dag een wedstrijd, is de bedoeling. Om de spanning er een beetje in te houden.

Vandaag SSV Jahn Regensburg - FC Carl Zeiss Jena
















Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Sebastiaan_W

Achter het gastenvak bij Jahn Regensburg is toch een bierbrouwerij gevestigd?

Denniz1974

wellicht een idee om in de topicnaam ook een datum te vermelden ?
Als we iedere keer met het jaartal beginnen, vervolgens de maand en dan de dag, dan is het later nog sneller terug te vinden.

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

27-08-2008: Bayern München II - Union Berlin in het prachtige Stadion an der Grünwalder Strasse













Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Han

Ik zie mijn afkeer van sintelstadions en 'kurven' vrijwel tweewekelijks bevestigd in community stadions in Egypte. Dit topic kan daar helaas geen afbreuk aan doen.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Je hebt Bayern Hof nog niet gezien...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

#9
Na het bezoek aan het Stadion a/d Grünwalderstrasse, ook nog even naar het Dante-Stadion geweest (waar een American Football wedstrijd bezig was) en vanaf de Olympiaberg het Olympiastadion en de Allianz Arena gefotografeerd.












Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

29-07-2008: FC Wels - Donau Linz in de voorronde van de Oostenrijkse beker.





Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

hgrm

30-07-2008. Bayern Hof - Erlangen Bruck











Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: hgrm op aug 10, 2008, 13:56:51
Na het bezoek aan het Stadion a/d Grünwalderstrasse, ook nog even naar het Dante-Stadion geweest (waar een American Football wedstrijd bezig was) en vanaf de Olympiaberg het Olympiastadion en de Allianz Arena gefotografeerd.

Met of zonder Kurve vind ik Grünwalderstrasse een van de mooiste stadions van Duitsland. Ben er ooit op weg naar Unterhaching 5 minuutjes binnen geweest. Ik heb ook een schitterend boek over Das Stadion an der Grünwalderstrasse in de kast staan, een aanrader.

Ook bij het Dante- Stadion voor de deur gestaan, dat was toen helaas dicht.

Maroboduus

Persoonlijk krijg ik van het Stadion Grüne Au in Hof een ***** ***. Daar moet ik absoluut nog een keer naartoe....evenals naar het Hans-Walter-Wild-Stadion in Bayreuth.

Sebastiaan_W

Hgrm, komen er nog fotoverslagen van Jena en Braunschweig thuis?