De Eredivisie 2008/2009

Gestart door TeeZee, jul 18, 2008, 18:59:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spons

Citaat van: TeeZee op aug 31, 2008, 10:42:25
Ik ben benieuwd wat Feyenoord vanmiddag doet

ik ook ga zo eens vertrekken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W


TeeZee

Citaat van: witte leeuw op aug 31, 2008, 19:59:24Genoten?
Ik heb vandaag genoten van LDL en van gewoon een simpele 50 minuten samenvattingen zonder al te veel bla bla. Ok, ik werd bijna zeeziek van de cameravoering als Tom Egbers aan het woord was, maar netto gezien heb ik "mijn" zondagavond weer terug.

Ici c est Paris

Leuk openingsweekend ook over het algemeen gezien. Mooie goals, veel goals, rode kaarten, verrassingen, erg leuk.

spons

Citaat van: witte leeuw op aug 31, 2008, 19:59:24
Genoten?

ja best wel, heerlijk weer, lekker bij de naburige voetbalvereniging een biertje gedronken, uitstekende sfeer, onderweg lekker ouwehoeren met een paar vrienden en ........ o ja er was ook nog een wedstrijd, die was wat minder maar ook daar wen je in de loop der jaren aan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

TeeZee

Is er niet iemand die een toto wil organiseren van de NL-wedstrijden? Ik denk dat dit weekend iedereen slecht gescoord zou hebben.

Zou Feyenoord in het linkerrijtje eindigen dit seizoen? Ze zijn zo ontzettend zwak momenteel.

Dat ligt aan de spelers trouwens, daar zitten enkele rotte appeltjes tussen. Iemand zichzelf weleens afgevraagd hoe dat veel nageprate verhaal in de pers gekomen is over de zogenaamde "afbeultrainingen" van Verbeek? Dat is natuurlijk een speler geweest die van nature een zeikerdje is. Die heeft via enkele lijntjes wat met succes laten lekken. Dat is mijn vermoeden althans. Je zou toch zeggen dat je dan niet bij een club als Feyenoord thuishoort.

Stadionhopper

Hoorde vanavond een stukje van Langs de Lijn op Radio 1, een interview met Verbeek over Heracles - Feyenoord. Meneer Verbeek wist te vermelden dat Heerenveen vroeg op voorsprong kwam ipv Feyenoord...het was duidelijk te horen. Misschien heimwee??
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Kan deze topic niet verplaatst worden naar "Nederland" waar het ook gewoon thuishoort?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Gert

Citaat van: witte leeuw op aug 31, 2008, 19:59:24
Genoten?

Ikke wel, maar ik zat dan ook bij Willem II - Ajax. De eerste 3 punten zijn binnen, jammer dat de clubs die we ook onderin verwachten het ook aardig deden.

hgrm

Zij we net lekker onderweg, wordt het hele boeltje weer onderbroken door een paar van die onbenullige interlands.
Ik stel voor: de kwalificatie in tournooivorm in de winterstop of zomerstop en alle vriendschappelijke interlands afschaffen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Citaat van: hgrm op sep 06, 2008, 13:25:03
Zij we net lekker onderweg, wordt het hele boeltje weer onderbroken door een paar van die onbenullige interlands.
Ik stel voor: de kwalificatie in tournooivorm in de winterstop of zomerstop en alle vriendschappelijke interlands afschaffen.

Ik geniet wel van de nummer 1 positie op Teletekst:-) (en zoals de laatste jaren ook op het einde van het seizoen:))
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Laten we het eens hebben over Feyenoord, volgens mij heeft deze club een paar aanhangers op dit forum.

In de nieuwste VI gaat de column van Derksen deze week over Jorien van den Herik, over de manier waarop hij een paar jaar geleden afgeserveerd werd. Het is een interessant stuk, omdat het op een andere manier de zaken belicht. Tot nu toe las ik vooral verhalen die enigszins doorspekt waren met supportersemotie. Aan de andere kant besef ik ook dat de heer Derksen zijn voorkeuren heeft.

In dit geval neig ik als neutrale buitenstaander toch naar dit verhaal.

Stadionhopper

Dit topic hoort onder "Nederland" thuis toch?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

TeeZee

Citaat van: Dennis1981 op sep 11, 2008, 15:22:47
Dit topic hoort onder "Nederland" thuis toch?
Ik snap dat je dat denkt, maar "Nederland" maakt weer onderdeel uit van de categorie (bovenaan in blauwe balk) "Groundhopping". Ik merk de laatste tijd dat het verwarrend werkt en wil de structuur veranderen, maar dit moet op een dusdanige manier gebeuren dat groundhopping het hoofdonderwerp blijft.

Maroboduus

Citaat van: hgrm op sep 06, 2008, 13:25:03
Zij we net lekker onderweg, wordt het hele boeltje weer onderbroken door een paar van die onbenullige interlands.
Ik stel voor: de kwalificatie in tournooivorm in de winterstop of zomerstop en alle vriendschappelijke interlands afschaffen.

Is het niet eerder de schuld van de KNVB die als nagenoeg enige voetbalbond de start van de voetbalcompetitie zo knullig heeft gepland? De internationale kalender stond namelijk al veel langer vast dan die van de Eredivisie. Ik snap dan ook werkelijk niet waarom men in alle ons omringende landen vroeger is begonnen, zodat de competitie in elk geval serieus op gang is getrokken alvorens er interlands gespeeld moeten worden en dat dit in Nederland weer niet kan. In mijn ogen is het mismanagement van de KNVB. Het kan natuurlijk zijn dat ik enkele zaken niet helemaal mee heb gekregen vanuit Duitsland, maar naar mijn mening kun je de FIFA in dit geval niets verwijten.