Week 22: 27 mei t/m 2 juni 2019

Gestart door De Twaalfde Man, mei 20, 2019, 11:10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

28/5 Saburtalo - WIT Georgia Tibilisi
29/5 Arsenal - Chelsea (EL Finale)

FCT1980

27-05 Aston Villa - Derby County op Wembley
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!


Semper Fidelis

28-05 De Graafschap - Sparta Rotterdam

Defender

27/05 Aston Villa - Derby County (Wembley)
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

FCT1980

Citaat van: Defender op mei 23, 2019, 20:28:01
27/05 Aston Villa - Derby County (Wembley)

Waar zit je Defender?
Wij ergens in 544 dacht ik
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: De Twaalfde Man op mei 20, 2019, 11:10:37
28/5 Saburtalo - WIT Georgia Tibilisi
29/5 Arsenal - Chelsea (EL Finale)

Is het niet heel gek dat je nogal kritiek uit op de speelstad maar zelf wel naar Bakoe gaat?

https://www.indehekken.net/uefa-maffia-finale-vermoord/

FCT1980

Citaat van: Joost op mei 24, 2019, 16:09:25
Is het niet heel gek dat je nogal kritiek uit op de speelstad maar zelf wel naar Bakoe gaat?

https://www.indehekken.net/uefa-maffia-finale-vermoord/

Ben ik met je eens Joost.
Eigenlijk zou niemand die wedstrijd moeten bezoeken. Het wordt steeds gekker en ben echt blij dat er straks bijna niemand zit.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: FCT1980 op mei 24, 2019, 19:11:56
Ben ik met je eens Joost.
Eigenlijk zou niemand die wedstrijd moeten bezoeken. Het wordt steeds gekker en ben echt blij dat er straks bijna niemand zit.

Zo gek is de keuze van de stad toch niet? De Europese Spelen zijn er ook vrij recent geweest en dat was allemaal top. Ook in die uithoek moet een finale mogelijk zijn.


spons

Citaat van: Joost op mei 24, 2019, 19:19:04
Zo gek is de keuze van de stad toch niet? De Europese Spelen zijn er ook vrij recent geweest en dat was allemaal top. Ook in die uithoek moet een finale mogelijk zijn.

Met de locatie heb ik geen moeite wel met het feit dat een Armeense voetballer niet mee durft omdat de uefa zijn veiligheid niet kan garanderen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Citaat van: spons op mei 24, 2019, 20:44:53
Met de locatie heb ik geen moeite wel met het feit dat een Armeense voetballer niet mee durft omdat de uefa zijn veiligheid niet kan garanderen

En het feit dat de normale werkende mens deze reis niet kan betalen stappen we met z'n allen overheen?
Ik vind het gewoon meer dan belachelijk om in dat soort landen spelen of finales te spelen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op mei 24, 2019, 21:12:02
En het feit dat de normale werkende mens deze reis niet kan betalen stappen we met z'n allen overheen?
Ik vind het gewoon meer dan belachelijk om in dat soort landen spelen of finales te spelen.

Dus het is ook belachelijk als er een finale in Engeland wordt gehouden en er een club uit Azerbeidzjan de finale zou halen ? Dan kunnen heel veel mensen dat ook niet betalen.

Een WK in Zuid Afrika en Braziliƫ was ook belachelijk want ook toen konden een hoop mensen uit Europa de reis niet betalen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Hoeveel normale werkende mensen kunnen zich een reis naar een europacupfinale veroorloven? Dat ver weg zijn hangt gewoon af van wie de finalisten zijn. Het was een ander verhaal als twee clubs uit het oosten zich hadden geplaatst.

spons

Citaat van: ALenstra op mei 24, 2019, 21:41:40
Hoeveel normale werkende mensen kunnen zich een reis naar een europacupfinale veroorloven? Dat ver weg zijn hangt gewoon af van wie de finalisten zijn. Het was een ander verhaal als twee clubs uit het oosten zich hadden geplaatst.

Het leven bestaat uit het maken van ( financiƫle ) keuzes.

Het ligt er ook aan wat je er voor over hebt. Sommigen hebben veel geld over voor een mooie auto of een mooi huis, anderen geven hun geld liever uit aan het bezoeken van voetbalwedstrijden
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jdebruin96

Citaat van: FCT1980 op mei 24, 2019, 19:11:56
Ben ik met je eens Joost.
Eigenlijk zou niemand die wedstrijd moeten bezoeken. Het wordt steeds gekker en ben echt blij dat er straks bijna niemand zit.

Wat te denken van het feiten dat beide clubs slechts 6000 kaarten krijgen, is ook echt bizar