Hoofdmenu

Helpdeskhel

Gestart door TeeZee, feb 27, 2009, 14:18:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Flickr vind ik erg fijn.

Han

Citaat van: FC_Emmen op feb 27, 2014, 18:03:22
Voor mij persoonlijke werkt https://picasaweb.google.com wel goed.

Citaat van: Joost op feb 27, 2014, 21:25:13
Flickr vind ik erg fijn.

Bedankt voor de suggesties!

Ik ben beperkt bekend met www.imgur.com en met picasaweb.  Met laatstgenoemde ben ik nog niet wegwijs hoe een foto uiteindelijk op dit forum te krijgen en ga experimenteren.

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Han

Strangely Devoted or Mentally Disturbed

FC_Emmen

Bij Picasaweb kun je instellen of je foto openbaar of privé wilt houden. Als je openbaar doet kun je vanaf dan gewoon linkje doen hier heen met img /img.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

TeeZee

Nadeel van picasa vind ik de verplichte software die je moet installeren, die ook nog eens verplicht je hele HD afstruint.
Flickr vind ik prettiger.

FC_Emmen

Citaat van: TeeZee op mrt 17, 2014, 21:58:10
Nadeel van picasa vind ik de verplichte software die je moet installeren, die ook nog eens verplicht je hele HD afstruint.
Flickr vind ik prettiger.
Ik heb nooit iets hoeven te installeren.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Han

#21
Ik weet nier of het topic Old Skool In Beeld Gebracht wordt geplaagd door een 'bug'. Vrijwel elk laatst geplaatst bericht ziet het er uit als een overlijdensadvertentie.






Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

vreemd....hier doet ie het normaak
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke


Han

Citaat van: hgrm op sep 28, 2014, 00:44:14
vreemd....hier doet ie het normaak

Citaat van: wekke op sep 28, 2014, 11:14:57
Idem.

Het euvel doet zich nog steeds voor maar vormt geen belemmering om verder te posten.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed