Count-down to the 2008/2009-Season

Gestart door TeeZee, mei 11, 2008, 09:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Over 47 minuten de fixtures in de Blue Square Leagues!

TeeZee

Da's twee dagen eerder dan verwacht. Ik ga zo eens kijken.

Joost

Erg grappig dat je op de BBC pagina het updaten van de fixtures live kunt volgen.

York - Wrexham wordt een zekerheidje.

HJanneman

Wat betreft het plannen van een weekendje Engels voetbal is het toch jammer dat ze niet net als hier op meerdere dagen in het weekend spelen, maar er zijn een paar leuke wedstrijden bij in de conference leagues(natuurlijk de gedegradeerde clubs, maar ook bijv. AFC Wimbledon in de conference south zal leuk zijn om naartoe te gaan, denk ik).

TeeZee

Ze spelen wel degelijk ook op zondag, ga er maar vanuit dat de top-4 van de PL voor het grootste gedeelte op 17/8 zal spelen.

TeeZee

De lijst van de Premier League tv-games zou vandaag verschijnen, maar tot nu toe is er niks. De lijst die eergisteren verscheen op de FGG was slechts een wilde gok.

Onder de Conference North & South vinden we de Northern Premier, de Isthmian League en de Southern League (zeg maar de 7e en de 8e divisies). De fixtures voor de Northern Premier en de Southern League komen op 15 juli uit, de Isthmian League is 8 dagen eerder (maandag a.s.)

Batflyer

Mijn vakantie is bijna geboekt, maar ik had toch nog even een vraag over kick-off tijden.

Zaterdag 16 augustus wil ik (met m'n broer) naar West Ham - Wigan, dat begint om 15:00 uur. We gaan die avond (9 uur) weer naar huis. Makkelijk te doen dus, maar kan de kick off ook verplaatst worden naar bv. 17:00 uur? Dan kan het nog wel eens krap worden.

Of kan de aftrap op zaterdagwedstrijden alleen naar voren worden verplaatst?
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Maroboduus

Citaat van: Batflyer op jul 05, 2008, 10:43:39
Mijn vakantie is bijna geboekt, maar ik had toch nog even een vraag over kick-off tijden.

Zaterdag 16 augustus wil ik (met m'n broer) naar West Ham - Wigan, dat begint om 15:00 uur. We gaan die avond (9 uur) weer naar huis. Makkelijk te doen dus, maar kan de kick off ook verplaatst worden naar bv. 17:00 uur? Dan kan het nog wel eens krap worden.

Of kan de aftrap op zaterdagwedstrijden alleen naar voren worden verplaatst?

Probleem in Engeland is,dat het definitieve wedstrijdprogramma relatief kort vantevoren pas bekend wordt gemaakt. Zo vindt er altijd (of bijna altijd) één wedstrijd op zaterdag om 12:45 uur plaats en één om 17:15 uur (beide Engelse tijd). Daarnaast zullen er nog wedstrijden op deze eerste speeldag naar de zondag verschoven worden. In sommige gevallen wordt er op zondag slechts 1 wedstrijd gespeeld, in andere gevallen zelfs 3. In dat geval zouden er slechts 5 wedstrijden op zaterdagmiddag om 15:00 uur gespeeld worden en 5 op andere tijden of op zondag....het is dus een dubbeltje op z'n kant of je West Ham op zaterdag kunt pakken. Met Arsenal en Chelsea heb je echter twee uitwijkmogenlijkheden in London, dus misschien moet je je flexibel opstellen en uiteindelijk één van die wedstrijden pakken?

Batflyer

Aan Chelsea geef ik geen cent uit, dus die valt af.

Arsenal zou ik natuurlijk best willen zien, maar zelfs áls ik al aan kaarten kom vind ik het gewoon veel te duur. Het is maar een wedstrijd tegen West Brom, daar wil ik liever geen -tig euro's aan uitgeven.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Batflyer

Ik zie dat Brentford, Millwall en Watford (tegen Charlton) op 16 augustus ook thuisspelen, dus mocht West Ham niet te doen zijn, dan wordt het één van die drie (liefst natuurlijk Watford - Charlton).
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Joost

Citaat van: Batflyer op jul 05, 2008, 15:37:45
Aan Chelsea geef ik geen cent uit, dus die valt af.

Arsenal zou ik natuurlijk best willen zien, maar zelfs áls ik al aan kaarten kom vind ik het gewoon veel te duur. Het is maar een wedstrijd tegen West Brom, daar wil ik liever geen -tig euro's aan uitgeven.
Je gaat toch voor Arsenal, niet voor West Bromwich Albion? And besides, de kans dat je een paar keer mag juichen is tegen WBA een stuk groter.

AthleticHolanda

Weet iemand hier of er ergens in (de buurt van) London gevoetbald wordt op zondag 3 augustus?

Het enige dat ik kan vinden is het Emirates tournament van Arsenal...

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op jul 10, 2008, 19:33:59
Weet iemand hier of er ergens in (de buurt van) London gevoetbald wordt op zondag 3 augustus?

Het enige dat ik kan vinden is het Emirates tournament van Arsenal...

Vrij weinig kans op. In Engeland wordt alles op zaterdag gespeelt en ik kan ook niets voor je vinden, vraag het anders hier even: http://www.nlpl.co.uk/forum/gforum.cgi?forum=19;


TeeZee