Week 10: Maandag 2 maart t/m zondag 8 maart

Gestart door Koning Kriel, feb 05, 2020, 09:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning Kriel

3/3: Hibs - Hearts
7/3: Celtic - St Mirren

En stiekem hoop ik dat mijn vrouw op woensdagavond zin heeft om een boek te lezen zodat ik zelf nog kan proberen naar Rangers - Hamilton te gaan.

Langemannetje

Ik heb zojuist een package deal van KLM naar Bologna gekocht. Zaterdagochtend 7 maart heen en maandagochtend 9 maart weer terug.
7 maart 20.45 SPAL - Cagliari
8 maart 12.30 Fiorentina - Brescia
8 maart 18.00 Bologna - Juventus

Ik mag op zoek naar tickets, geloof ik ;-)
73 grounds in 14 verschillende landen

Saltacampos

#2
8/3: FC Utrecht-Sparta (indien vrije kaartverkoop)
Inderdaad vrije verkoop, ticket is binnen.
P+R De Uithof & pendelbus wordt op de website van FC Utrecht aangeraden, lijkt me op het eerste zicht niet duur (5€) en handig, iemand hier ervaring mee ?
Over land and sea

Rob1977_PSV

Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

MichielB



headout

07/03 AFC Wimbledon - Bolton Wanderers
08/3 Feyenoord - Willem II
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

watergatehopper


BFC Dynamo - Rot Weiss Erfurt

Hertha BSC - Werder Bremen
Berliner AK - Lokomotive Leipzig
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

spons

05/03. Feyenoord - NAC
07/03. Excelsior Maassluis - Kozakken Boys
08/03. Feyenoord - Willem II
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

dinkelburg19

Citaat van: Saltacampos op feb 06, 2020, 12:03:55
8/3: FC Utrecht-Sparta (indien vrije kaartverkoop)
Inderdaad vrije verkoop, ticket is binnen.
P+R De Uithof & pendelbus wordt op de website van FC Utrecht aangeraden, lijkt me op het eerste zicht niet duur (5€) en handig, iemand hier ervaring mee ?

Indd je parkeert je auto bij de P+R de uithof, dan haal je een parkeerkaart + OV die kost €5, alleen al de keren dat ik daar parkeerde ben ik nog nooit gecontroleerd op me kaartje.

Raad wel aan als Sparta supporter om een kaartje te kopen voor de Noord tribune. Minste gezeik als je toch perongeluk je mond opgooit wanneer er gescoord word.
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Jef400

Ik raad Spartanen aan om een kaartje voor het uitvak aan te schaffen ;-) Overigens heb ik buiten Utrecht-Sparta meerdere malen op de Bunnik gestaan. Nooit gezeik, ik word zelfs gevraagd hoe het gaat en krijg condelancekaarten als Sparta weer eens degradeert.


headout

Citaat van: headout op feb 13, 2020, 23:30:44
07/03 AFC Wimbledon - Bolton Wanderers
08/3 Feyenoord - Willem II
05/03 Feyenoord - NAC
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Saltacampos

#13
Citaat van: dinkelburg19 op feb 15, 2020, 10:21:35
Indd je parkeert je auto bij de P+R de uithof, dan haal je een parkeerkaart + OV die kost €5, alleen al de keren dat ik daar parkeerde ben ik nog nooit gecontroleerd op me kaartje.

Raad wel aan als Sparta supporter om een kaartje te kopen voor de Noord tribune. Minste gezeik als je toch perongeluk je mond opgooit wanneer er gescoord word.
Bedankt voor de reactie en info!
Verder dan sympathie reikt mijn betrokkenheid met Sparta niet hoor, ik kan zelfs geen speler van het elftal bij naam noemen.
Het is vooral het voor mij interessante aanvangsuur dat me voor deze wedstrijd heeft laten kiezen, de tegenstander was van geen belang.
Over land and sea

cornederuiter

8/3 Manchester United - Man City
Zaterdag liefst naar Leeds - Huddersfield, maar wordt kansloos denk ik