Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Gaan ze een paar Noord-Koreanen inhuren die 24/7 doorwerken?

Hugo

Citaat van: Ici c est Paris op jul 13, 2010, 18:01:12
Gaan ze een paar Noord-Koreanen inhuren die 24/7 doorwerken?

Hoezo, een stadion van 15K kan makkelijk in een jaar neergezet worden.

Desondanks zou het wel een bizar verhaal worden. Een nieuw stadion bouwen naast het vorige wat nog geen 10-12 jaar oud is. Waarom kan het Polman eigenlijk niet uitgebreid worden?

Joost

Gekke jongens daar in Velsen:



Was het niet veel goedkoper wat crash barriers op de bestaande tribune neer te zetten en er een (gedeeltelijk) dak overheen te bouwen. Dit ziet er niet uit.

Sebastiaan_W

Deze tribune is van tijdelijke aard Joost. In de nabije toekomst willen ze de noordkant aanpakken. Vervolgens kan deze kant(Zuidkant) worden aangepakt. De fanatieke supporters verhuizen van de Oost-tribune naar deze tribune, waardoor de Oost-tribune een gezinstribune wordt.

De Zuid-tribune en Noord-tribune zijn afgekeurd door de KNVB, daar zullen een paar crahs barriers niks aan veranderen. Dan hadden ze alles moeten vervangen.

Niels_Zitterd

In Apeldoorn heeft AGOVV ook een extra tribune geplaatst.
Het uitvak is verschoven naar de tot op heden ongebruikte korte zijde.
Vooralsnog blijft het een onoverdekte tribune.




Peenvogel

Voetbalclub FC Groningen wil zijn stadion Euroborg uitbreiden van 22.000 tot 27.000 plaatsen. Dat meldde directeur Hans Nijland dinsdag.

De 5.000 extra zitplaatsen moeten gerealiseerd worden door het plaatsen van extra rijen stoelen voor de tweede ring en achter de eerste ring van de Euroborg.

Nijland heeft het afgelopen jaar samen met de gemeente Groningen en met de directie van Euroborg NV, de exploitant van het stadion, de mogelijkheden tot uitbreiding onderzocht.

Binnenkort zullen de partijen met een planning voor de uitbreiding komen, aldus Nijland.



Sebastiaan_W

Citaat van: Hugo op jul 13, 2010, 21:07:19
Hoezo, een stadion van 15K kan makkelijk in een jaar neergezet worden.

Desondanks zou het wel een bizar verhaal worden. Een nieuw stadion bouwen naast het vorige wat nog geen 10-12 jaar oud is. Waarom kan het Polman eigenlijk niet uitgebreid worden?

Kan maar aan één kant worden uitgebreid. De andere kanten wordt het veel te krap i.v.m. een rondweg, kanaal en een nieuwe sporthal.

Gerrit-Jan

Heracles heeft gisteravond het ontwerp van een nieuw te bouwen stadion gepresenteerd.
Link naar het nieuwsbericht van de TC Tubantia, inclusief twee plaatjes: http://www.tctubantia.nl/sport/algemeen/7248846/Heracles-Almelo-gaat-voor-de-ufo--van-zink.ece.

Vooral de binnenkant, met tribunes die door lijken te lopen tot aan het veld, vind ik er best leuk uitzien.


AB

Citaat van: Gerrit-Jan op sep 08, 2010, 14:39:14
Heracles heeft gisteravond het ontwerp van een nieuw te bouwen stadion gepresenteerd.
Link naar het nieuwsbericht van de TC Tubantia, inclusief twee plaatjes: http://www.tctubantia.nl/sport/algemeen/7248846/Heracles-Almelo-gaat-voor-de-ufo--van-zink.ece.

Vooral de binnenkant, met tribunes die door lijken te lopen tot aan het veld, vind ik er best leuk uitzien.

Ik vind het geen porum, sorry... Ufo van zink... Zum kotsen

Peenvogel

Nieuwe Kuip komt er ook bij missen WK

ROTTERDAM -  De bouw van een nieuw stadion lijkt te zijn verbonden aan het WK-bid van Nederland en België. Maar ook als de eindronden van het wereldkampioenschap voetbal niet naar Nederland en België komen, verrijst er vrijwel zeker een nieuw Feyenoord-stadion. In dat geval zou alleen de grootte van de voetbaltempel iets kunnen afnemen, bijvoorbeeld een stadion met 10.000 toeschouwers minder dan nu is gepland (80.000).

Feyenoord biedt volgende maand de tweede 'business case' voor het stadion aan bij de gemeente Rotterdam. Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft al eerder aangegeven dat de stad Rotterdam de komst van een nieuwe Kuip aan de Maas uiterst belangrijk vindt. Grote bedrijven in de Europoort en ook huidige sponsors van Feyenoord en de Stadion Feijenoord N.V. hebben nu al aangegeven dat zij als sponsor of founder de komst van het stadion willen ondersteunen.

De hoop blijft echter bestaan dat Nederland, dat in Rusland een grote concurrent heeft voor het WK, aan de Maas in een stadion voor 80.000 toeschouwers in 2018 of 2022 de finale van het WK kan organiseren. In de huidige Kuip is nu al de maquette te bewonderen van het hele gebied met het nieuwe stadion.

Hielke

Ja, de capaciteit van de nieuwe Kuip verhogen terwijl vandaag de dag zelfs de Klassieker niet meer is uitverkocht lijkt me van groot belang!

Peenvogel

Citaat van: Hielke op sep 20, 2010, 16:00:48
Ja, de capaciteit van de nieuwe Kuip verhogen terwijl vandaag de dag zelfs de Klassieker niet meer is uitverkocht lijkt me van groot belang!

Dat heeft wel andere redenen die weinig uitleg behoeven denk ik. Clubkaart verplichting, magere resultaten van Feyenoord in het algemeen en tegen onze aartsvijand in het bijzonder. Ik kan me voorstellen dat jan met de pet geen 50 euro neertelt voor een te verwachten deceptie.


Stadionhopper

Citaat van: Peenvogel op sep 20, 2010, 16:24:11
magere resultaten van Feyenoord in het algemeen en tegen onze aartsvijand in het bijzonder.

Sinds 2006 heeft Feyenoord niet meer verloren in competitieverband van Ajax in De Kuip dus die reden vind ik niet echt een reden. Gisteren was juist een mogelijkheid om weer te winnen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Peenvogel

Citaat van: Stadionhopper op sep 20, 2010, 20:49:36
Sinds 2006 heeft Feyenoord niet meer verloren in competitieverband van Ajax in De Kuip dus die reden vind ik niet echt een reden. Gisteren was juist een mogelijkheid om weer te winnen.

Kijk, ik ga nu 25 jaar naar Feyenoord dus niet gaan is voor mijn geen optie. Maar ik kan me voorstellen (en zie het ook om me heen) dat er nogal wat mensen murw geslagen zijn.

AB

Citaat van: Peenvogel op sep 20, 2010, 21:01:18
Kijk, ik ga nu 25 jaar naar Feyenoord dus niet gaan is voor mijn geen optie. Maar ik kan me voorstellen (en zie het ook om me heen) dat er nogal wat mensen murw geslagen zijn.
Het resultaat van zondag heb er volgens mij niet zoveel mee te maken. Al die onzin die ons als voetbalsupporter wordt opgelegd maakt het supporter zijn er zacht gezegd niet leuker op... Die legen plekken zijn dus verklaarbaar.