Eindhoppen

Gestart door cafebac, mrt 26, 2014, 17:54:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: hgrm op okt 09, 2017, 11:30:13
Daar zijn aardig wat noodtribunes weggehaald sinds de 2. Bundesligatijd....

Inderdaad! Die hoofdtribune herkende ik gelijk maar door het gebrek aan verdere overdekte plaatsen begon ik te twijfelen.

De Twaalfde Man

Je bent dit jaar bij Stade le Jonkeu geweest in Verviers. Heb je daar het adres van?

Vaig

Citaat van: De Twaalfde Man op okt 25, 2017, 08:39:21
Je bent dit jaar bij Stade le Jonkeu geweest in Verviers. Heb je daar het adres van?
Rue Georges Albert
Verviers, Belgium 4800

Gevonden via onderstaande site, waar een kaart op staat met alle huidige en lost grounds in België:
https://www.zeemaps.com/map?group=2008147#
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

De Twaalfde Man

Citaat van: Vaig op okt 25, 2017, 08:47:16
Rue Georges Albert
Verviers, Belgium 4800

Gevonden via onderstaande site, waar een kaart op staat met alle huidige en lost grounds in België:
https://www.zeemaps.com/map?group=2008147#
Thanks!

cafebac

Bij gebrek aan een Europese campagne met PSV van de nood een deugd gemaakt en naar Ierland getogen om Dalymount Park te vinken. Vrijdag de 13e kon Cork City daar kampioen worden. Ticket gekocht voor het thuisvak, maar voor de aftrap snel even de gesloten tribunes op gesneaked om zelf even te inspecteren waarom dat spul gesloten is. Ik stond al ter hoogte van de middenlijn tegenover de hoofdtribune toen ik werd opgemerkt, de politie gaf mij te verstaan dat ik terug het uitvak in moest. Dat uitvak zat al lekker volgepakt dus dat liet ik mij geen twee keer zeggen. Met wat gewring wist ik nog één van de weinige droge delen van de tribune te bereiken.
De wedstrijd was van een erbarmelijk niveau maar de sfeer in het stadion was heerlijk. Cork was uiteraard van plan om een feestje te bouwen, wat gepaard ging met veel gezang, fakkels en rookpotten. Op de andere tribune waren de fans van Bohemian duidelijk niet van plan om aan dat feestje mee te werken. Helaas bleef het 0-0 en dus geen titel en pitch invasion. Desalniettemin in prachtige ancient football avond in Dublin!











Meer foto's http://eindhoppen.blogspot.nl/2017/10/dalymount-park.html



FCT1980

Prachtige foto's!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Saltacampos

The Oval moet zowat het stadion zijn dat het meeste beantwoordt aan wat de meesten hier zoeken, neem ik aan, fenomenaal!
Koblenz vind ik heel wat minder, de afstand naar het speelveld is veel te groot, zeker achter die doelen, al zou dat ook een minpunt voor Glentoran kunnen zijn.
Over land and sea

Pieros

Citaat van: Saltacampos op nov 13, 2017, 14:05:14
The Oval moet zowat het stadion zijn dat het meeste beantwoordt aan wat de meesten hier zoeken, neem ik aan, fenomenaal!

Helemaal mee eens. Wat een topstadion is dat toch. Hopelijk heeft de club geen nieuwbouwplannen.

cafebac





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Footballromantic

Citaat van: cafebac op okt 30, 2017, 09:59:27
Bij gebrek aan een Europese campagne met PSV van de nood een deugd gemaakt en naar Ierland getogen om Dalymount Park te vinken. Vrijdag de 13e kon Cork City daar kampioen worden. Ticket gekocht voor het thuisvak, maar voor de aftrap snel even de gesloten tribunes op gesneaked om zelf even te inspecteren waarom dat spul gesloten is. Ik stond al ter hoogte van de middenlijn tegenover de hoofdtribune toen ik werd opgemerkt, de politie gaf mij te verstaan dat ik terug het uitvak in moest. Dat uitvak zat al lekker volgepakt dus dat liet ik mij geen twee keer zeggen. Met wat gewring wist ik nog één van de weinige droge delen van de tribune te bereiken.
De wedstrijd was van een erbarmelijk niveau maar de sfeer in het stadion was heerlijk. Cork was uiteraard van plan om een feestje te bouwen, wat gepaard ging met veel gezang, fakkels en rookpotten. Op de andere tribune waren de fans van Bohemian duidelijk niet van plan om aan dat feestje mee te werken. Helaas bleef het 0-0 en dus geen titel en pitch invasion. Desalniettemin in prachtige ancient football avond in Dublin!











Meer foto's http://eindhoppen.blogspot.nl/2017/10/dalymount-park.html

Heerlijk!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam