Groundhopping Noord-Engeland/Schotland

Gestart door Hoekie_B, okt 18, 2010, 19:19:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoekie_B

Rond kerst verblijf ik met een paar vrienden in Newcastle en behalve de match Sunderland-Blackpool hebben we  ook een dagje groundhopping ingepland.
Een aantal stadions in die buurt hebben we al gezien (de grotere vooral). Iemand nog een leuke tip?

RoelG

Hey Hoekie_B. Da's toevallig, denk dat wij elkaar kennen :) En ook toevallig, in januari ga ik ook die kant op, maar dan voor het serieuze werk: Sunderland-Newcastle! :)

Newcastle en Sunderland ken je dan al, verder heb je natuurlijk Middlesbrough (spreekt niet echt aan, saai en halfvol stadion), Darlington (lege, fantasieloze arena op amateurniveau) en Hartlepool wat me op zich wel een geinig clubje lijkt. Als je een uurtje of 2 wilt rijden zou ik zeker naar Carlilse gaan. Of naar Schotland inderdaad. Ben zelf ooit bij Hearts geweest wat zeer de moeite waard was en nu staat stadsgenoot Hibernian (met Edwin de Graaf!) hoog op mijn lijstje.

Hielke

Queen of the South! Stukje rijden, maar dan heb je ook wat. Ik denk er nog steeds met een glimlach aan terug.


hgrm

Citaat van: Hielke op nov 01, 2010, 09:06:54
Queen of the South! Stukje rijden, maar dan heb je ook wat. Ik denk er nog steeds met een glimlach aan terug.

En als je toch bezig bent in die hoek: Ayr en Stranraer
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hoekie_B

Bedankt voor de reacties allen,

Boro en Darlington hebben we al gezien dus we zullen waarschijnlijk richting Schotland gaan.
Sunderland-Newcastle is ook aardig! Zeker na afgelopen weekend.
Kennen we elkaar van NAC Roel? Gaat geen belletje rinkelen......

Rinus A.

Durham is een prachtstadje, leuk voor een middagje. Durham City AFC en ground stellen echter weinig voor.


RoelG

Citaat van: Hoekie_B op nov 02, 2010, 19:08:32
Kennen we elkaar van NAC Roel? Gaat geen belletje rinkelen......
Inderdaad, wel een tijd geleden aweer...

Hoe was de trip naar Noord-Engeland en Schotland?