Vragen over België

Gestart door 8hugs8, jun 22, 2008, 19:05:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

3434

Iemand al bij Boussu Dour geweest? Komt daar wat volk kijken? Misschien ben ik er morgen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Cyclebob

Bij Francs Borains - RCM waren destijds 800 toeschouwers in Dour. Redelijk modern stadion, maar zeker de reis naar de armoedige Borinage tussen de vervallen industrie maakt het de moeite waard! Vanuit uitvak kan je foto's maken van de terrils.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

Citaat van: 3434 op apr 01, 2011, 19:23:51
Iemand al bij Boussu Dour geweest? Komt daar wat volk kijken? Misschien ben ik er morgen.

Breda is er geweest bij de derby tegen Bergen en toen was het vol.

Helaas hebben ze die op 1e paasdag gezet.

wekke

Citaat van: 3434 op apr 01, 2011, 19:23:51
Iemand al bij Boussu Dour geweest? Komt daar wat volk kijken? Misschien ben ik er morgen.

één van de leukste uitmatchen die we met Lierse in tweedeklasse hebben meegemaakt. Vriendelijke mensen en toch wel een zeer leuk stadionnetje.

Arjen

Weet iemand op welke data de nacompetitie voor promomotie naar(of handhaving) eerste klasse wordt gespeeld? Ik kan hier niets over vinden...

Joost

Meestal direct na afloop van de competitie in Tweede Klasse.

HRM1880

Als ze deze keer inderdaad niet weer met een rechtszaak afkomen starten ze normaal het weekend nadat de competitie geëindigd is. Dan wordt er telkens op zondag en donderdag gespeeld. Vind hier echter nog niets officieel van.

Verwijderd lid

Wie weet wanneer de loting voor de 1e ronde van de Beker van Belgie zal plaats vinden ?

Bossche Bol

Citaat van: Meester op jun 25, 2011, 21:37:34
Wie weet wanneer de loting voor de 1e ronde van de Beker van Belgie zal plaats vinden ?
Van de KBVB site:
CiteerSEIZOEN 2011-2012

De clubs die deelnemen aan de Cofidis Cup / Beker van België worden ervan verwittigd dat de hiernavolgende lotingen zullen plaatsvinden in het Bondsgebouw, Houba De Strooperlaan 145 te 1020 Brussel, op maandag 27 juni 2011 om 10.00 uur :

- Cofidis Cup Heren : eerste vijf speeldagen
- Beker van België Dames : eerste drie speeldagen.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Verwijderd lid

Dank !!
Nog maar 2 nachtjes slapen :-)

Joost


Koning Kriel

14 augustus zou ik graag naar KV Mechelen - Lierse SK gaan. Ik heb alleen het vermoeden dat de kaarten voor deze wedstrijd niet online te bestellen staan. Nu heb ik al eerder met het secretariaat van Mechelen ge-e-maild (voor de wedstrijden tegen Club en Anderlecht vorig jaar) maar die zeggen steeds dat ze mij niet kunnen helpen en dat het toch wel uitverkocht raakt.

Heeft iemand een idee hoe ik (zonder naar Mechelen op en neer te rijden) aan kaarten kan komen voor deze pot?

Joost

ticketingonline geprobeerd?

Koning Kriel

Citaat van: Joost op jul 21, 2011, 08:43:12
ticketingonline geprobeerd?

Ja, kaarten zijn te koop aan de kassa is de melding. Is bij Mechelen standaard bij de wedstrijd tegen lierse of de top 4.

wekke

Citaat van: Koning Kriel op jul 21, 2011, 08:49:59
Ja, kaarten zijn te koop aan de kassa is de melding. Is bij Mechelen standaard bij de wedstrijd tegen lierse of de top 4.

Niet op hopen. De wedstrijd KV Mechelen-Lierse wordt vaak met gesloten loketten gespeeld of is stijf uitverkocht.
Ikzelf kan ervoor zorgen dat je eventueel mee met een supportersbus van Lierse meekunt en anders misschien eens polsen via het forum van KV Mechelen.