Vragen over België

Gestart door 8hugs8, jun 22, 2008, 19:05:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koning Kriel

Citaat van: wekke op jul 21, 2011, 11:35:55
Niet op hopen. De wedstrijd KV Mechelen-Lierse wordt vaak met gesloten loketten gespeeld of is stijf uitverkocht.
Ikzelf kan ervoor zorgen dat je eventueel mee met een supportersbus van Lierse meekunt en anders misschien eens polsen via het forum van KV Mechelen.

Dat was ook mijn vermoeden, vandaar dat ik hier de vraag stel. Bedankt voor het aanbod in ieder geval. Ik zal je aanbod onthouden wellicht neem ik tzt nog contact met je op. Voorkeur blijft uitgaan naar een thuisvak zodat ik gewoon met de auto kan gaan.

Bossche Bol

Citaat van: Koning Kriel op jul 21, 2011, 08:24:15
14 augustus zou ik graag naar KV Mechelen - Lierse SK gaan. Ik heb alleen het vermoeden dat de kaarten voor deze wedstrijd niet online te bestellen staan. Nu heb ik al eerder met het secretariaat van Mechelen ge-e-maild (voor de wedstrijden tegen Club en Anderlecht vorig jaar) maar die zeggen steeds dat ze mij niet kunnen helpen en dat het toch wel uitverkocht raakt.

Heeft iemand een idee hoe ik (zonder naar Mechelen op en neer te rijden) aan kaarten kan komen voor deze pot?
Ik ben afgelopen seizoen (2 maanden terug) tijdens de play-off II naar KVM-Lierse geweest en heb toen wel gewoon mijn kaartje via ticketingonline.be gekocht.
Misschien dat dat nu alsnog gebeurt.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Vladimir1973

Citaat van: Koning Kriel op jul 21, 2011, 08:24:15
14 augustus zou ik graag naar KV Mechelen - Lierse SK gaan. Ik heb alleen het vermoeden dat de kaarten voor deze wedstrijd niet online te bestellen staan. Nu heb ik al eerder met het secretariaat van Mechelen ge-e-maild (voor de wedstrijden tegen Club en Anderlecht vorig jaar) maar die zeggen steeds dat ze mij niet kunnen helpen en dat het toch wel uitverkocht raakt.

Heeft iemand een idee hoe ik (zonder naar Mechelen op en neer te rijden) aan kaarten kan komen voor deze pot?

via ticketingonline.be kan je ze idd niet bestellen. Aan de kassa zou toch nog moeten lukken alhoewel het hier om een streekderby gaat.....
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

wekke

Citaat van: Bossche Bol op jul 21, 2011, 13:01:10
Ik ben afgelopen seizoen (2 maanden terug) tijdens de play-off II naar KVM-Lierse geweest en heb toen wel gewoon mijn kaartje via ticketingonline.be gekocht.
Misschien dat dat nu alsnog gebeurt.

Er is een verschil tussen een reguliere competitie wedstrijd en eentje uit de play offs. De vraag naar tickets is in de reguliere competitie veel groter en bovendien is ook de rivaliteit intenser.

Citaat van: Koning Kriel op jul 21, 2011, 11:55:33
Dat was ook mijn vermoeden, vandaar dat ik hier de vraag stel. Bedankt voor het aanbod in ieder geval. Ik zal je aanbod onthouden wellicht neem ik tzt nog contact met je op. Voorkeur blijft uitgaan naar een thuisvak zodat ik gewoon met de auto kan gaan.

Mjah het uitvak is qua zicht niet bepaald een aanrader. Ik vermoed ook dat het uitvak binnen dit en twee weken volzet zal zijn. Lierse heeft sowieso een verplichte buscombi en een beperkte ticketaantal. Laat gerust iets weten als je hulp nodig hebt. Ik ben vanaf 30/07 wel in Brazilië maar dan kan ik het eventueel nog wel regelen.

Mocht het niet lukken, kan ik altijd iets regelen voor de return in "mijn voetbaltempel" tegen onze (mediageile) aartsvijand ;)

HRM1880

Mediageil? Wie? Mechelen toch niet? ;)

wekke

Citaat van: HRM1880 op jul 21, 2011, 18:17:04
Mediageil? Wie? Mechelen toch niet? ;)

Ik hoop alvast dat het zal veranderen nu de verslaggeving niet meer bij de VRT zit ;)

Hans

Ik wil dit seizoen een wedstrijd van Hoogstraten bezoeken.

Wie kan mij vertellen wat de leukste tegenstander is, waarbij er sprake is van enige rivaliteit ? Turnhout, RC Mechelen of ?

HRM1880

Citaat van: Hans op jul 22, 2011, 11:28:05
Ik wil dit seizoen een wedstrijd van Hoogstraten bezoeken.

Wie kan mij vertellen wat de leukste tegenstander is, waarbij er sprake is van enige rivaliteit ? Turnhout, RC Mechelen of ?
Turnhout kan leuk zijn, maar dat wordt een beetje afwachten nu die een nieuwe club hebben opgericht in vierde provinciale, veel supporters lijken over te stappen. RC Mechelen neemt altijd veel volk mee op verplaatsing wat het leuk maakt.
Geel, Hasselt of Rupel Boom kunnen ook wel leuk zijn, al weet ik niet hoeveel man die meenemen op verplaatsing en hoe de beleving daarrond is.

hgrm

CiteerTurnhout kan leuk zijn, maar dat wordt een beetje afwachten nu die een nieuwe club hebben opgericht in vierde provinciale, veel supporters lijken over te stappen

Kun je hier meer over vertellen? Wat is er aan de hand in Turnhout?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

voetbalfan

Iets van dat de voorzitter van Lierse (Maged Samy) ook voorzitter is van Turnhout ofzo en dat de supporters van Turnhout vrijheid willen en dat hun club bij de voorzitter op de eerste plaats komt in plaats van een uitstalrek voor spelers die niet op het hoogste niveau mee kunnen en via Turnhout verkocht moeten worden of moeten groeien in hun prestaties. Geloof ik.

HRM1880

Citaat van: voetbalfan op jul 22, 2011, 12:52:16
Iets van dat de voorzitter van Lierse (Maged Samy) ook voorzitter is van Turnhout ofzo en dat de supporters van Turnhout vrijheid willen en dat hun club bij de voorzitter op de eerste plaats komt in plaats van een uitstalrek voor spelers die niet op het hoogste niveau mee kunnen en via Turnhout verkocht moeten worden of moeten groeien in hun prestaties. Geloof ik.
Inderdaad zoiets is het. De nieuwe club zou trouwens al 450 abonnementen verkocht hebben.

wekke

Citaat van: HRM1880 op jul 22, 2011, 12:58:23
Inderdaad zoiets is het. De nieuwe club zou trouwens al 450 abonnementen verkocht hebben.

Beide clubs spelen trouwens een oefenwedstrijd in augustus. De datum ontgaat me wel.

AthleticHolanda

Op wiki staat toch wat anders, of zit ik fout?

http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Turnhout_%289563%29

CiteerFC Turnhout (9563)

FC Turnhout is een Belgische voetbalclub uit Turnhout. De club is bij de KBVB aangesloten met stamnummer 9563 en heeft blauw-wit als clubkleuren. De club is een satellietclub van KV Turnhout.

Geschiedenis
Voetbalclub KV Turnhout was in 2011 actief in Tweede Klasse en wilde een B-elftal inschrijven in de competitie. Dat kon volgens de bondsreglementen niet onder hetzelfde stamnummer en men besloot een afzonderlijke club op te richten, met eigen stamnummer in Vierde Provinciale, het laagste niveau.

Dat is toch niet echt een nieuwe 'fans' football club'...

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op jul 22, 2011, 15:00:05
Op wiki staat toch wat anders, of zit ik fout?

http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Turnhout_%289563%29

Dat is toch niet echt een nieuwe 'fans' football club'...
Als ik naar "onze missie" ga kijken op de site van de nieuwe club lijkt het mij toch een 'fans' club. Ze is ook opgericht door voormalige bestuurders van het oude Turnhout.
http://www.fcturnhout.be/?page_id=101

hoevenen lion

En dit komt van de KV Turnhout website. Volgens mij is het idee bij KV Turnhout ontstaan en heeft het echt niks met een break away te maken. Al zijn er zoals in het eerste voorstel (in deze pdf) praktisch geen banden meer met KV Turnhout.

http://www.kvturnhout.be/01_Nieuws/2011-03/fc_turnhout.pdf

Dat ze zoveel abbo's verkocht hebben zou me sterk verbazen. Als je naar de toeschouwers aantallen van de laatste jaren kijkt.