Vragen over België

Gestart door 8hugs8, jun 22, 2008, 19:05:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cafebac

Citaat van: Hoekie_B op okt 24, 2014, 13:26:27
Toch andere route genomen langs Charleroi, La Louviere en Mons.
Het tweede stadion in Charleroi (Olympique Charleroi?) was hermetisch afgesloten, wordt daar nog gevoetbald?

Hoogtepunt was de oude hoofdtribune van Mons, volgens mij staat die op het punt gesloopt te worden. Binnen alleen maar rommel. oude mappen, spandoeken en andere rotzooi. Zelfs in de fanshop lagen nog enkele sjaals en andere attributen. Alsof het zo snel mogelijk verlaten moest worden.

Als je inderdaad voor Neuville stond, daar wordt zeker nog gevoetbald door Olympic, afgelopen zomer zijn er nog nieuwe lichtmasten geplaatst. Olympic staat momenteel aan kop in 1e Provinciale.

syntric

De 2 overblijvende oude tribunes op Mons zouden idd afgebroken worden, en achter de goal (meteen?) vervangen worden door een nieuwe. Voor een laatste nieuwe tribune om het plaatje af te maken zou het wachten zijn op een promotie naar eerste en beschikbare financiën
Groundhopper for life :-)

maikelll043

Ik zou graag willen weten of het elftal van België nog eens een EK-kwalificatie/oefenwedstrijd gaat afwerken in Stade Maurice Dufrasne.

HRM1880

Citaat van: maikelll043 op apr 03, 2015, 14:34:42
Ik zou graag willen weten of het elftal van België nog eens een EK-kwalificatie/oefenwedstrijd gaat afwerken in Stade Maurice Dufrasne.
Gezien de hype maar blijft duren zullen ze wel altijd op den Heizel blijven. Er werd soms uitgeweken aangezien ze het nationaal stadion niet vol kregen.

scarfcollector

Vraag: worden er nog eindrondes (promotiewedstrijden) gespeeld voor 3e-->2e klasse en voor 4e-->3e klasse? en waneer is dat ongeveer?
nu met alle licentieproblemen, kunnen ze misschien wel zonder af?

Joost

Citaat van: scarfcollector op apr 08, 2015, 13:54:27
Vraag: worden er nog eindrondes (promotiewedstrijden) gespeeld voor 3e-->2e klasse en voor 4e-->3e klasse? en waneer is dat ongeveer?
nu met alle licentieproblemen, kunnen ze misschien wel zonder af?
Ja die duels komen er zeker.

Er zijn drie plaatsen die zeker vrijkomen in tweede klasse en zes ploegen hebben vanuit 3e klasse een licentie aangevraagd; Coxyde, Deinze, Dender, Hasselt, Union en Bocholt. Twee ervan promoveren rechtstreeks en grote kans dus dat de overige vier in halve finales en finale om die laatste plaats strijden.

Vanuit 3 naar 4 zal de eindronderegeling zoals normaal zijn. Hooguit een enkele bijkomende stijger doordat Mons teruggezet kan worden of failliet gaat en of er nog iemand het nummer van Ath overneemt.


Mitchellr98

Heeft iemand een idee wanneer het schema voor de 2de klassen bekend wordt? Nu Lierse gedragdeerd is wil ik wel graag naar Antwerp fc tegen Lierse!

wekke

#233
Citaat van: Mitchellr98 op mei 21, 2015, 22:55:09
Heeft iemand een idee wanneer het schema voor de 2de klassen bekend wordt? Nu Lierse gedragdeerd is wil ik wel graag naar Antwerp fc tegen Lierse!

Dat zal iets voor begin juli zijn, denk ik.

Ik weet niet welke ticketvoorwaarden Antwerp zal stellen, maar voor de wedstrijd in Lier zullen er geen stadionkassa's open zijn en moet je een tickethistorie van Lierse hebben.

Joost

Citaat van: wekke op mei 22, 2015, 07:57:57
Dat zal iets voor begin juli zijn, denk ik.

Ik weet niet welke ticketvoorwaarden Antwerp zal stellen, maar voor de wedstrijd in Lier zullen er geen stadionkassa's open zijn en moet je een tickethistorie van Lierse hebben.
Je gaat duidelijk voorbij aan de Wet van Spons.

HRM1880

Citaat van: wekke op mei 22, 2015, 07:57:57
Dat zal iets voor begin juli zijn, denk ik.

Ik weet niet welke ticketvoorwaarden Antwerp zal stellen, maar voor de wedstrijd in Lier zullen er geen stadionkassa's open zijn en moet je een tickethistorie van Lierse hebben.
Bij ons gewoon aan het loket kopen. Tenzij we dan bovenaan draaien verkoopt dat van zijn leven niet uit.

wekke

Citaat van: Joost op mei 22, 2015, 09:32:54
Je gaat duidelijk voorbij aan de Wet van Spons.

Die is zelfs niet nodig. Me gewoon een seintje geven en ik fiks het wel ;-)

wekke

Citaat van: HRM1880 op mei 22, 2015, 10:00:36
Bij ons gewoon aan het loket kopen. Tenzij we dan bovenaan draaien verkoopt dat van zijn leven niet uit.

Ook niet indien het jullie eerste thuiswedstrijd van het seizoen zou zijn? Jullie seizoensopener levert toch altijd veel publiek op.

hgrm

Dan is het te hopen dat de bond een andere seizoensopener verzint.
Seizoensopener = veel publiek, Lierse = veel publiek. Dus als die samenvallen, dan kost dan de club een hoop inkomsten.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Saltacampos

Citaat van: wekke op mei 22, 2015, 10:47:51
Ook niet indien het jullie eerste thuiswedstrijd van het seizoen zou zijn? Jullie seizoensopener levert toch altijd veel publiek op.
Ja, maar in de zomer zijn ook altijd veel mensen op reis, dus meestal raak je er dan wel makkelijk in bij wedstrijden die later in het jaar moeilijker zouden zijn.
Over land and sea