Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: jdebruin96 op sep 05, 2019, 11:55:26
Vorig jaar keek ik ook voor deze wedstrijd en destijds kon ik gewoon in de vrije verkoop kaartjes kopen, om één of andere reden ben ik toen niet meer gegaan.
In de play-offs heb ik Zulte - Kortrijk wel bezocht, ook toen gewoon in de vrije verkoop. Het stadion was slechts voor 40% gevuld (schat ik).
Ik vond het wel persoonlijk tegenvallen, maar misschien is het bij Kortrijk beter.
Dank voor de informatie :)

fcbisart

Op KVK Kortrijk heerst er meer sfeer dan bij de buren

De publiekswissel

Citaat van: Nort op sep 05, 2019, 10:50:44
Ik wil graag volgende maand naar de derby Kortrijk - Zulte Waregem (20 oktober) en vraag me af of er normaliter online vrije verkoop komt of dat ik beter de club kan contacteren/fan van Kortrijk moet zoeken?!

Op de website staat op dit moment nog geen informatie.

Kon zowel online als aan de kassa zelf toen ik er was. Vond het wel een leuk clubje dat Kortrijk
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Freekos79

#3498
Citaat van: Nort op sep 05, 2019, 10:50:44
Ik wil graag volgende maand naar de derby Kortrijk - Zulte Waregem (20 oktober) en vraag me af of er normaliter online vrije verkoop komt of dat ik beter de club kan contacteren/fan van Kortrijk moet zoeken?!

Op de website staat op dit moment nog geen informatie.

Online easy
Volgende wedstrijd: ?

Saltacampos

Citaat van: jdebruin96 op sep 05, 2019, 11:55:26
Vorig jaar keek ik ook voor deze wedstrijd en destijds kon ik gewoon in de vrije verkoop kaartjes kopen, om één of andere reden ben ik toen niet meer gegaan.
In de play-offs heb ik Zulte - Kortrijk wel bezocht, ook toen gewoon in de vrije verkoop. Het stadion was slechts voor 40% gevuld (schat ik).
Ik vond het wel persoonlijk tegenvallen, maar misschien is het bij Kortrijk beter.
Play Off 2 is een drama. Dat zal zeker meegespeeld hebben.
Over land and sea

samvdl

Is er iemand die aan kaarten voor 1. FC Köln kan komen? Zou graag met mijn ouders naar de wedstrijd tegen Paderborn gaan op zondag 20 oktober, maar zie op de website dat de komende wedstrijden allemaal voor de general sale al uitverkocht zijn. 

Gilles

Het weekend van 21 september ben ik in Israël. Voor Maccabi Tel Aviv vind ik een online verkoop, voor de andere ploegen is dit me iets minder duidelijk. Kan men doorgaans tickets kopen op de dag zelf aan het stadion?

bagger010

Citaat van: samvdl op sep 06, 2019, 23:46:03
Is er iemand die aan kaarten voor 1. FC Köln kan komen? Zou graag met mijn ouders naar de wedstrijd tegen Paderborn gaan op zondag 20 oktober, maar zie op de website dat de komende wedstrijden allemaal voor de general sale al uitverkocht zijn.
17 september begint de vrije verkoop, geen idee of er dan nog kaarten beschikbaar zijn. https://fc.de/fc-tickets/tageskarten/spieltagsuebersicht/heimspiele/?_ga=2.122397836.626106796.1567842716-1694066479.1565550882

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Gilles op sep 07, 2019, 08:42:00
Het weekend van 21 september ben ik in Israël. Voor Maccabi Tel Aviv vind ik een online verkoop, voor de andere ploegen is dit me iets minder duidelijk. Kan men doorgaans tickets kopen op de dag zelf aan het stadion?
Onlangs in Israël geweest. De sites van de clubs zijn echt een drama. Hoeft je echter geen zorgen te maken over tickets, kun je gewoon voor de wedstrijd kopen. Alleen Maccabi Tel Aviv krijgt zijn stadion nog enigszins goed gevuld.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Gilles

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op sep 07, 2019, 11:22:55
Onlangs in Israël geweest. De sites van de clubs zijn echt een drama. Hoeft je echter geen zorgen te maken over tickets, kun je gewoon voor de wedstrijd kopen. Alleen Maccabi Tel Aviv krijgt zijn stadion nog enigszins goed gevuld.
Maccabi speelt zijn eerste topwedstrijd in het vernieuwde stadion, hier vrees ik dus een beetje voor tickets. De vorige thuiswedstrijd was ook uitverkocht.
Alternatieven voor deze wedstrijd zijn Maccabi Netanya - Hapoel Kfar Saba of Sektzia Nes Tziona   - Bnei Yehuda. Enige idee wat het interessantste is? Sektzia Nes lijkt mij een derby te spelen, maar heb er totaal geen gedacht van hoe dat daar leeft.

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Gilles op sep 07, 2019, 12:16:04
Maccabi speelt zijn eerste topwedstrijd in het vernieuwde stadion, hier vrees ik dus een beetje voor tickets. De vorige thuiswedstrijd was ook uitverkocht.
Alternatieven voor deze wedstrijd zijn Maccabi Netanya - Hapoel Kfar Saba of Sektzia Nes Tziona   - Bnei Yehuda. Enige idee wat het interessantste is? Sektzia Nes lijkt mij een derby te spelen, maar heb er totaal geen gedacht van hoe dat daar leeft.
Moeilijk in te schatten, want ik ben ook niet zo thuis in het Israëlische voetbal. Van wat ik heb ervaren is bij veel clubs buiten de topploegen de publieke interesse niet veel groter dan bij Telstar of TOP Oss. Maccabi Tel Aviv kan tegen Haifa nog wel eens vollopen, dus vooraf tickets bestellen is misschien niet onverstandig. Heb het verbouwde Bloomfield Stadium (helaas zonder wedstrijd) bezocht en is erg fraai geworden. Zeker de moeite waard.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Robbie

Citaat van: Gilles op sep 07, 2019, 12:16:04
Alternatieven voor deze wedstrijd zijn Maccabi Netanya - Hapoel Kfar Saba of Sektzia Nes Tziona   - Bnei Yehuda.

Ik zou dan voor Maccabi Netanya - Hapoel Kfar Saba kiezen.

Maccabi Netanya heeft relatief veel supporters en ook een redelijk grote harde kern. Het stadion ziet er ook goed uit.

Gilles

Citaat van: Robbie op sep 07, 2019, 20:53:36
Ik zou dan voor Maccabi Netanya - Hapoel Kfar Saba kiezen.

Maccabi Netanya heeft relatief veel supporters en ook een redelijk grote harde kern. Het stadion ziet er ook goed uit.
Prima, ik hou het in mijn achterhoofd als de tickets voor Maccabi niet zouden lukken.

bunnet

Volgende maand staat er een Engeland-trip op het programma.

22 en 23 oktober zijn Sheffield Wednesday - Stoke City (di) en Huddersfield - Boro (woe) de beoogde matches.
Maandag is Sheffield United - Arsenal, qua kaartverkoop de lastigste.
Per mail een standaardreactie gehad dat er minimaal 300 loyalty points zijn vereist, als de wedstrijd nog niet is uitverkocht (GS met 300 als minimum dus).

De vraag is: heeft er wellicht iemand een history met 300 loyalty points die mij (ons) aan twee kaarten zou kunnen helpen?

Everton heeft iets als Stubhub, maar volgens mij heeft United niet iets vergelijkbaars. Dus ook dat zal geen optie zijn.

Ik hoor graag! 

Nik

#3509
Ik kan wel aan 1 kaart komen qua loyalty points. Mocht je daar iets aan hebben, DM me t.z.t. maar.

Ik zou mijn vader erg blij maken met een kaart voor AZ- Manchester United (in het ADO stadion). Op de site is er nog geen kaartverkoop informatie, maar wellicht kan iemand mij op voorhand vertellen wat mijn kansen zijn? Het zou om 1 of 2 kaart(en) gaan.