Schaamteloze bekentenissen

Gestart door TeeZee, nov 12, 2007, 20:57:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Saltacampos

Sinds begin vorig seizoen koop ik een sleutelhanger in de clubshop als ik een nieuwe ground bezoek (indien voorhanden). Ik hang ze op de muur in mijn bureau, zodanig dat ik ze altijd zie. Mooie herinneringen... Veel pret bij het identificeren.

Over land and sea

Hugo

Mooi!

Citaat van: rrcg1899 op dec 15, 2015, 15:53:28
Sinds begin vorig seizoen koop ik een sleutelhanger in de clubshop als ik een nieuwe ground bezoek (indien voorhanden). Ik hang ze op de muur in mijn bureau, zodanig dat ik ze altijd zie. Mooie herinneringen... Veel pret bij het identificeren.



FCT1980

Zeker mooi. Ik ben zo dom geweest om bij de Engelse clubs een shirt te kopen. Veel te duur natuurlijk maar wil ze nu toch wel graag meenemen als ik er ben.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

smitswessel

Citaat van: FCT1980 op dec 15, 2015, 20:47:17
Zeker mooi. Ik ben zo dom geweest om bij de Engelse clubs een shirt te kopen. Veel te duur natuurlijk maar wil ze nu toch wel graag meenemen als ik er ben.

Haha schitterend! In het begin nog niet bedacht dat het wel eens uit de hand kon lopen met verschillende (Engelse) clubs bezoeken?
Moet inmiddels toch wel een leuke collectie aan het worden zijn?


Luccie

Citaat van: FCT1980 op dec 15, 2015, 20:47:17
Zeker mooi. Ik ben zo dom geweest om bij de Engelse clubs een shirt te kopen. Veel te duur natuurlijk maar wil ze nu toch wel graag meenemen als ik er ben.

Wat doe je trouwens met de voetbalshirts?
Hang je ze ergens op in huis?

Jeje

Citaat van: FCT1980 op dec 15, 2015, 20:47:17
Zeker mooi. Ik ben zo dom geweest om bij de Engelse clubs een shirt te kopen. Veel te duur natuurlijk maar wil ze nu toch wel graag meenemen als ik er ben.

Haha, ik heb de traditie dat ik bij de clubs/wedstrijden waar ik geweest ben altijd een sjaal en vaantje meeneem. Komt vaak neer op zo'n 20-30 euro per bezoek. Ook niet goedkoop, maar vergeleken met jouw shirt verzameling kan ik me gelukkig prijzen qua prijs ;)

FCT1980

Ik heb die shirts nu op volgorde van bezoeken van clubs op zolder hangen. Doe er eigenlijk niets mee en volgens mijn vrouw hangen ze alleen maar in de weg. Zijn er nu 25 maar moet er nog een paar. Als ze niet in de sale zijn doe ik het niet meer en koop ik ze later als ze wel zijn afgeprijsd of via Ebay of een andere site. Sportsdirect heeft me bijvoorbeeld goed geholpen met enkele shirts.
Het is maar goed dat ik nu altijd Villa erbij pak als ik naar Engeland ga. Dat scheelt weer een extra shirt want die heb ik natuurlijk al.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Langemannetje

Citaat van: FCT1980 op dec 16, 2015, 21:33:14
Ik heb die shirts nu op volgorde van bezoeken van clubs op zolder hangen. Doe er eigenlijk niets mee en volgens mijn vrouw hangen ze alleen maar in de weg. Zijn er nu 25 maar moet er nog een paar. Als ze niet in de sale zijn doe ik het niet meer en koop ik ze later als ze wel zijn afgeprijsd of via Ebay of een andere site.Sportsdirect heeft me bijvoorbeeld goed geholpen met enkele shirts.
Het is maar goed dat ik nu altijd Villa erbij pak als ik naar Engeland ga. Dat scheelt weer een extra shirt want die heb ik natuurlijk al.
Is Mike Ashley toch nog ergens goed voor...
73 grounds in 14 verschillende landen

Luccie

Citaat van: FCT1980 op dec 16, 2015, 21:33:14
Ik heb die shirts nu op volgorde van bezoeken van clubs op zolder hangen. Doe er eigenlijk niets mee en volgens mijn vrouw hangen ze alleen maar in de weg. Zijn er nu 25 maar moet er nog een paar. Als ze niet in de sale zijn doe ik het niet meer en koop ik ze later als ze wel zijn afgeprijsd of via Ebay of een andere site. Sportsdirect heeft me bijvoorbeeld goed geholpen met enkele shirts.
Het is maar goed dat ik nu altijd Villa erbij pak als ik naar Engeland ga. Dat scheelt weer een extra shirt want die heb ik natuurlijk al.

In ieder geval belanden ze niet in de kast, dat zou helemaal jammer zijn :)

FCT1980

Citaat van: Luccie op dec 17, 2015, 08:15:27
In ieder geval belanden ze niet in de kast, dat zou helemaal jammer zijn :)

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel mooi vind hoor al die shirtjes als je boven komt. Iedere club heeft toch een bepaalde herinnering.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!