Amateurs 2015/2016

Gestart door Nort, jun 23, 2015, 15:19:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Offtopic: @Joost Ik ben ook heel benieuwd naar je berekeningen voor IDW en dan met name waar SES in terecht komt :p. Ik neem aan dat jij die voorspellingen doet?

AthleticHolanda

Citaat van: nort op jun 23, 2015, 15:19:41
Offtopic: @Joost Ik ben ook heel benieuwd naar je berekeningen voor IDW en dan met name waar SES in terecht komt :p. Ik neem aan dat jij die voorspellingen doet?

Dat zal ongetwijfeld wel bij Juliana zijn, al ben ik ook benieuwd of jullie bij Oost-Brabant / Noord-Limburg komen of waar jullie dit seizoen bij zaten. Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Mijn amateurclub (Olympia) probeert er in ieder geval voor te zorgen - voor zover ze daar invloed op hebben - om bij Noord-Limburg te komen omdat ze denken dan meer kans te hebben voor promotie.

spons

De kans dat VVA'71 uit Achterberg komend seizoen uitkomt in de hoofdklasse is volgens berichten in De Gelderlander, Voetbal op Zaterdag en op de eigen website van de club zeer klein tot nihil. Het bestuur van de club heeft de KNVB verzocht het eerste elftal voorlopig uit de competitie te nemen.


Eerder werd al bekend dat de fiscus onderzoek deed naar de afgedragen belasting in het seizoen 2009-2010 . Omdat de naheffingsaanslagen niet betaald konden worden, werd het geld van de voetbalstichting van VVA'71 bevroren. De perikelen zijn nog steeds niet afgehandeld, waarna het bestuur van de club nu het heft in eigen hand heeft genomen.

De onvrede binnen de spelersgroep over het uitblijven van betalingen kwam al snel naar buiten. Uiteindelijk bleven slechts vijf spelers de club trouw. VVA'71 trok genoeg nieuwe krachten aan, die telkens werd verteld dat de problemen snel opgelost zouden worden. Dinsdagavond werd de spelersgroep en technische staf in een gesprek van 2,5 uur echter duidelijk gemaakt dat de perikelen nog lang niet voorbij zijn. Teammanager en oud-voorzitter Johan van Kouterik, de drijvende kracht achter het eerste elftal, ontbrak tijdens dat gesprek.

Het bestuur van VVA'71 is inmiddels met sponsoren om de tafel gegaan om te kijken of een doorstart op korte termijn mogelijk is. Donderdagavond zijn leden van de club uitgenodigd om vragen te stellen over de ontstane situatie.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Shepherd

Wie voor een dubbeltje wordt geboren wordt zelden een kwartje.
Niemand die zich verbaast.