Hoofdmenu

Spanje

Gestart door Sebastiaan_W, apr 05, 2008, 08:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Koning Kriel op feb 12, 2013, 12:25:01
Weet iemand hoe je goedkoop in Madrid komt vanuit Brabant. Tot nu toe is het goedkoopste 152 euro voor vliegen vanaf Düsseldorf Weeze.

Ik gebruikte eerst altijd de vlucht van easyjet maar volgens mij bestaat die niet meer.


Nort

De vergelijking site zijn ideaal om snel het een en ander overzichtelijk te maken. Zodra ik heb besloten welk tijdstip, vliegveld & prijs mij het beste uitkomt boek ik op de site van de eigen vliegmaatschappij. Hierdoor ben ik vaak een paar tientjes goedkoper uit een enkele keer maakt  het niks uit.

Hugo

Citaat van: nort op feb 12, 2013, 18:15:03
De vergelijking site zijn ideaal om snel het een en ander overzichtelijk te maken. Zodra ik heb besloten welk tijdstip, vliegveld & prijs mij het beste uitkomt boek ik op de site van de eigen vliegmaatschappij. Hierdoor ben ik vaak een paar tientjes goedkoper uit een enkele keer maakt  het niks uit.

Waarom specifiek "eigen vliegmaatschappij"?

hgrm

Volgens mij bedoelt nort dat hij boekt via de site van de maatschappij zelf, in plaats van de 'tussenpersoon' zoals www.lowcostairlines.nl of www.skyscanner.com. Scheelt weer een strijkstok die er tussen zit.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nort

Citaat van: hgrm op feb 12, 2013, 22:48:34
Volgens mij bedoelt nort dat hij boekt via de site van de maatschappij zelf, in plaats van de 'tussenpersoon' zoals www.lowcostairlines.nl of www.skyscanner.com. Scheelt weer een strijkstok die er tussen zit.

Juist!

FC_Emmen

Je kan via lowcost airlines kijken wat het goedkoopst is en dan via de site van de maatschappij alsnog zelf boeken.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

#171
Citaat van: Koning Kriel op feb 12, 2013, 12:25:01
Weet iemand hoe je goedkoop in Madrid komt vanuit Brabant.

Liften is het goedkoopst

Ik heb trouwens wel eens van Eindhoven naar Madrid gevlogen voor € 30 retour met Ryanair toen ik een aantal jaar geleden naar Real - Juventus ben geweest
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Zo leek het lang nergens op, nu lijkt het toch echt op te schieten...


Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 06, 2013, 20:25:12
Zo leek het lang nergens op, nu lijkt het toch echt op te schieten...



Nog nieuws over the Farewell to San Mamés?

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op mrt 06, 2013, 22:52:30
Nog nieuws over the Farewell to San Mamés?

Ehm hoe bedoel je?

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 08, 2013, 18:49:44
Ehm hoe bedoel je?

Hmmm, afscheid van San Mamés enzo, laatste wedstrijd, tranen, alle middenstippen verplaatsen naar nieuw stadion, je weet wel

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op mrt 08, 2013, 21:01:40
Hmmm, afscheid van San Mamés enzo, laatste wedstrijd, tranen, alle middenstippen verplaatsen naar nieuw stadion, je weet wel

Haha, voor zover ik weet is daar nog niets officieel over bekend, behalve dat de laatste officiële thuiswedstrijd op woensdagavond tegen Levante zal worden gespeeld, eind mei.
Wel ben ik benieuwd waar Athletic de eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen gaat spelen, want volgens de planning kan dat dan nog niet in het nieuwe stadion. In Donostia is de meest logische optie, maar dat is nu niet de plaats waar Athletic het liefste zou spelen.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 09, 2013, 12:15:52
Haha, voor zover ik weet is daar nog niets officieel over bekend, behalve dat de laatste officiële thuiswedstrijd op woensdagavond tegen Levante zal worden gespeeld, eind mei.
Wel ben ik benieuwd waar Athletic de eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen gaat spelen, want volgens de planning kan dat dan nog niet in het nieuwe stadion. In Donostia is de meest logische optie, maar dat is nu niet de plaats waar Athletic het liefste zou spelen.

Behalve Donostia wordt ook San Sebastian genoemd ;-) Als dat gaat gebeuren ga jij er dan heen? Wat zou in jouw ogen een geschikt alternatief stadion zijn?

ALenstra

San Sebastian en Donostia zijn hetzelfde....................

Hugo

Citaat van: ALenstra op mrt 09, 2013, 19:18:48
San Sebastian en Donostia zijn hetzelfde....................

Echt waar? ;-) ;-) ;-)