Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ralf

De logos van het wk90 waren nog steeds zichtbaar aan de buitenkant.
De sintelbaan was het enige in het stadion dat nieuw uitzag, hij was namelijk felblauw

Joost

Citaat van: Ralf op sep 21, 2012, 16:36:28
De logos van het wk90 waren nog steeds zichtbaar aan de buitenkant.
De sintelbaan was het enige in het stadion dat nieuw uitzag, hij was namelijk felblauw

Dat was in 2009 wel anders!


Sander11

heeft iemand (goede) ervaringen met mpestero.com zojaa vertel het me
HEYA DEN BOSCH!

Voetbalhopper

Citaat van: Sander11 op okt 03, 2012, 14:27:27
heeft iemand (goede) ervaringen met mpestero.com zojaa vertel het me

Ja, heb ik.

Is betrouwbaar, je besteld online je kaarten en haalt ze af bij hun ticket point aan het stadion. Je betaald alleen een paar euro meer.

Sander11

Citaat van: yesyes op okt 03, 2012, 19:21:30
Ja, heb ik.

Is betrouwbaar, je besteld online je kaarten en haalt ze af bij hun ticket point aan het stadion. Je betaald alleen een paar euro meer.

Enig idee hoeveel weken van te voren de verkoop start bij de AC??
HEYA DEN BOSCH!

Ralf

Citaat van: Joost op sep 22, 2012, 16:43:13
Dat was in 2009 wel anders!



Beter laat dan nooit, hier zie je de nieuwe atletiekbaan van Verona, daarnaast vond ik de bonte verzameling groene stoeltjes wel opmerkelijk op de tribunes



Hugo

Citaat van: Ralf op sep 21, 2012, 15:45:05
Jazeker ben ik nog geweest, was een mooie ambiance.

Volgens soccerway waren er 4500 toeschouwers. Maar mijns inziens was dit veel hoger. Ik schat ongeveer 15000, zeker omdat de club zelf aangeeft 11.000 seizoenskaarten verkocht te hebben en de eerste ring voor 3 kwart vol zat.

15.767 volgens http://www.stadiapostcards.com/B12-13.htm Dat is ook het hoogste aantal in de serie B dit seizoen!


Joost

Citaat van: Hugo op okt 24, 2012, 20:24:30
15.767 volgens http://www.stadiapostcards.com/B12-13.htm Dat is ook het hoogste aantal in de serie B dit seizoen!
Wat een dramatische aantallen!

Terranova

Citaat van: Joost op okt 24, 2012, 22:26:26
Wat een dramatische aantallen!

Inderdaad. Verona steekt er met kop en schouders bovenuit. Maar als ik dan bijvoorbeeld Ascoli zie die vorig jaar nog in de hoogste klasse balden.... tsja.....

Zag pasgeleden trouwens ook een serie A tabel. Daar werd ik ook niet vrolijk van.

Joost

Citaat van: Terranova op okt 24, 2012, 22:31:44
Inderdaad. Verona steekt er met kop en schouders bovenuit. Maar als ik dan bijvoorbeeld Ascoli zie die vorig jaar nog in de hoogste klasse balden.... tsja.....

Zag pasgeleden trouwens ook een serie A tabel. Daar werd ik ook niet vrolijk van.
http://www.stadiapostcards.com/archivio.htm

Sander11

Volgende maand voor het eerst naar Italië om precies te zijn Milaan.iemand nog goede tips met wel of te doen bij Italiaanse wedstrijden!? Wel of geen kroegen zoals Engeland België en Duitslsnd!! Brand los zou ik zeggen!
HEYA DEN BOSCH!

Voetbalhopper

Citaat van: Sander11 op okt 24, 2012, 23:48:27
Volgende maand voor het eerst naar Italië om precies te zijn Milaan.iemand nog goede tips met wel of te doen bij Italiaanse wedstrijden!? Wel of geen kroegen zoals Engeland België en Duitslsnd!! Brand los zou ik zeggen!

Kroegen rondom het stadion in italia ? Dat is er nauwelijks. Bij sansiro zit wel een cafe tegenover de ticketbox en aan de overkant van de straat een restaurant.

Sander11

Aankomende zaterdag tot maandag naar Milaan. voor de wedstrijd Ac Milan - Juventus.. Iemand nog tips voor tijdsverdrijf in milaan of omgeving( Bezienswaardigheden kroegjes etc) ben benieuwd naar jullie tips! alvast wederom bedankt!
HEYA DEN BOSCH!

Batflyer

Citaat van: Sander11 op nov 20, 2012, 19:10:58
Aankomende zaterdag tot maandag naar Milaan. voor de wedstrijd Ac Milan - Juventus.. Iemand nog tips voor tijdsverdrijf in milaan of omgeving( Bezienswaardigheden kroegjes etc) ben benieuwd naar jullie tips! alvast wederom bedankt!

In het centrum betaal je je scheel als je ergens in een café een biertje wil drinken. Ik was eerder dit jaar bij Milan v Arsenal en alle Engelsen gingen toen massaal naar een kleine supermarkt vlakbij Il Duomo, waar ze 24 halve liters hadden voor 12,50 euro. Dat was wel een geslaagde middag. :P
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Joost

Citaat van: Sander11 op nov 20, 2012, 19:10:58
Aankomende zaterdag tot maandag naar Milaan. voor de wedstrijd Ac Milan - Juventus.. Iemand nog tips voor tijdsverdrijf in milaan of omgeving( Bezienswaardigheden kroegjes etc) ben benieuwd naar jullie tips! alvast wederom bedankt!

Ik vond Milaan geen leuke stad. Heel weinig te beleven buiten de Duomo.