Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Wat is de winter toch heerlijk in dit deel van de wereld, dit weekend in de aanbieding:

*kou:
KFC Herent-SK Pepingen/Halle
https://drive.google.com/file/d/1TFuW8V2vYCx0Qcy7ORkhQ6eQ7xRphmlw/view?usp=sharing
*regen (veel)
RRC Waterloo-Olympic Clabecq (plan B nadat A letterlijk in het water viel)
https://drive.google.com/file/d/1bMwouG_FWumVtS45-eiyNHGIEkX_kX8C/view?usp=sharing
Over land and sea

Joost

Herent heeft een prachtig WordArt logo.

Respect dat je toch bent gegaan! Hopelijk volgend weekend beter weer want ik hoop de combi SK Aalst / Eeklo op zaterdag met Knokke op zondag te doen.

Saltacampos

Denk enkel koud voor zover op dit moment bekend.
Knokke is een leuk stadion. Eeklo ook, veel plezier!
Bedoel je met SK Aalst het oude stadion van die club of is het een ander Aalst ?
Over land and sea

Joost

Citaat van: Saltacampos op jan 06, 2025, 11:41:11Denk enkel koud voor zover op dit moment bekend.
Knokke is een leuk stadion. Eeklo ook, veel plezier!
Bedoel je met SK Aalst het oude stadion van die club of is het een ander Aalst ?
Niet het grote stadion maar het terrein van SK Aalst in het zuiden van de stad naast de begraafplaats.

SK speelt al tijden met haar eerste elftal in de reservereeksen.

Saltacampos

Citaat van: Joost op jan 07, 2025, 00:02:07Niet het grote stadion maar het terrein van SK Aalst in het zuiden van de stad naast de begraafplaats.

SK speelt al tijden met haar eerste elftal in de reservereeksen.
Ah, OK, daar ben ik in de coronaperiode wel eens geweest om te kijken, zag er inderdaad nog een interessant stadionnetje uit.
Ik wist niet dat de club nog actief was.
Over land and sea

Saltacampos

KWS Oudenburg-KSV Veurne
Augurk (wedstrijd ging door) tussen de pompoenen (talloze afgelastingen)
https://drive.google.com/file/d/1s5iVq8dAG3koM1c9TMbP6TOqBSOP7Dk4/view?usp=sharing
Over land and sea

Joost

De augurk tussen de pompoenen, wat een schitterende uitdrukking.

Het was in die hoek van Vlaanderen echt prachtig weer dit weekend. SK Aalst ging helaas niet door, daarvoor zag ik Kloetinge-Meerssen in Nederland. Eeklo en Lochristi wisten daarna voor een hoop vermaak te zorgen, het was een wonder dat er slechts 1-0 op het scorebord stond na 90 minuten. Knokke en Dessel zorgden voor veel minder vermaak. Knokke kwam in het eerste bedrijf op voorsprong en scoorde tegen het einde ook een tweede nadat Dessel nog maar met 10 stond na een wat overdreven rode kaart. Het werd zelfs nog 3-0 uit een penalty, de handsbal op de doellijn die daaraan ten grondslag lag reduceerde Dessel zelfs tot 9. De stad Knokke vond ik heel leuk, het stadion was netjes maar totaal sfeerloos.

Saltacampos

Goed dat Eeklo wel is doorgegaan dan, want veel wedstrijden in Oost-Vlaanderen werden ter plaatse toch nog afgelast, misschien ook de ligging in het noordwesten, de sneeuw vorige week heeft een bepaalde diagonaal gevolgd waardoor sommige regio's (grotendeels) buiten schot zijn gebleven.
Knokke is een mondain oord dat niet echt een wingebied voor voetbal is, blijkbaar slaagt men er wel in de nodige financiering bij elkaar te krijgen om in Eerste Amateur te kunnen spelen en blijven. Niet dat het grootste deel van de lokale bevolking verder ook maar enige interesse heeft.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea