Groundhopper App

Gestart door watergatehopper, dec 20, 2016, 16:32:08

Vorige topic - Volgende topic

rogo_breda

Ik zie ineens dat je nu zelf wedstrijden kunt toevoegen aan Mijn Programma. Dat is een hele mooie aanvulling die ik altijd al miste!

DannyH79

Ja klopt, mooi toevoeging. Je kan bij de wedstrijden ook zien wie er van je vrienden naar die wedstrijd gaat.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

rogo_breda

In de app zou je nu zelf ontbrekende wedstrijden aan het programma toe moeten kunnen voegen. Ik zie het niet, iemand een idee waar je dit kan doen?

DannyH79

Citaat van: rogo_breda op aug 24, 2023, 08:39:06In de app zou je nu zelf ontbrekende wedstrijden aan het programma toe moeten kunnen voegen. Ik zie het niet, iemand een idee waar je dit kan doen?

Wedstrijden uit het verleden of toekomstige wedstrijden?

rogo_breda

Programma, toekomst dus.

DannyH79

Citaat van: rogo_breda op aug 24, 2023, 11:47:27Programma, toekomst dus.

Dat kan via het formulier via deze link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZ5Phk2lEhOGyfw4beNYXA2vHXxSJzWqEBufdsSyVM3Jlx5w/viewform.

Voor zover ik weet kan het niet in de app zelf of er moet onlangs een update zijn geweest.

watergatehopper

Dat kan in de app zelf. Als je een wedstrijd ziet waar je naartoe wilt gaan, klik je erop en dan zie je onderaan de button : wedstrijd toevoegen aan Mijn Programma.

Op de homepage zie je onderaan in je scherm; Mijn Programma en Wedstrijden in de buurt.
Onder Mijn Programma vind je logischerwijs je toekomstig geplande wedstrijden terug.
Futbology : watergatehopper .nl
Website : www.watergatehopper.nl

🇧🇪 Challenger Pro League (2) ✅

jdebruin96

Een vraagje:

Ik gebruik de futbology app nu ongeveer 2 jaar maar hoppen doe nu ongeveer 10 jaar. Een paar weken geleden heb ik alle wedstrijden, die ik voor 2 jaar terug gezien heb, toegevoegd. Ik krijg alleen geen badges meer voor de derby's die ik gezien heb. Hebben jullie een idee hoe ik deze toch krijg (zonder opnieuw naar de wedstrijd te gaan haha)? Vind het wel leuk om te zien namelijk :)

DannyH79

Citaat van: jdebruin96 op jul 24, 2024, 09:40:38Een vraagje:

Ik gebruik de futbology app nu ongeveer 2 jaar maar hoppen doe nu ongeveer 10 jaar. Een paar weken geleden heb ik alle wedstrijden, die ik voor 2 jaar terug gezien heb, toegevoegd. Ik krijg alleen geen badges meer voor de derby's die ik gezien heb. Hebben jullie een idee hoe ik deze toch krijg (zonder opnieuw naar de wedstrijd te gaan haha)? Vind het wel leuk om te zien namelijk :)

Heb je al geprobeerd als je bij badges zit, rechts bovenin op het + te klikken, dan krijg je maak badges en dan maakt hij als het goed is degene ook aan die je later hebt toegevoegd.

jdebruin96

Citaat van: DannyH79 op jul 24, 2024, 10:12:06Heb je al geprobeerd als je bij badges zit, rechts bovenin op het + te klikken, dan krijg je maak badges en dan maakt hij als het goed is degene ook aan die je later hebt toegevoegd.

Ja dat heb ik ook al geprobeerd. Dan krijg ik wel de landenbadge maar niet de van de derby

voetbalfan

Citaat van: jdebruin96 op jul 24, 2024, 10:23:24Ja dat heb ik ook al geprobeerd. Dan krijg ik wel de landenbadge maar niet de van de derby

Je moet eerst het land openen waar je een derby hebt bezocht, dan op het +-teken om nieuwe badges aan te maken en vervolgens de derby die je hebt bezocht aanklikken. Als het goed is, wordt die dan wel toegevoegd.

jdebruin96

Citaat van: voetbalfan op jul 24, 2024, 20:07:10Je moet eerst het land openen waar je een derby hebt bezocht, dan op het +-teken om nieuwe badges aan te maken en vervolgens de derby die je hebt bezocht aanklikken. Als het goed is, wordt die dan wel toegevoegd.

Thanks, gelukt :)

watergatehopper

Er is een nieuwe update van de Futbology app. Persoonlijk ben ik erg enthousiast.
Je kunt de dames wegfilteren en ook op landen selecteren bij wedstrijden in de buurt. Ik woon zelf dichtbij de grens en vind dat echt top.
De Nederlandse amateurs waar ik niet in geïnteresseerd ben of potjes damesvoetbal vind ik echt vervuiling van de zoekresultaten. Begrijp me niet verkeerd dames. Ik kijk meestal graag naar jullie maar als ik voetbal wil kijken hou ik het bij de mannen.
Futbology : watergatehopper .nl
Website : www.watergatehopper.nl

🇧🇪 Challenger Pro League (2) ✅

jdebruin96

Ik zag het idd, helemaal geweldig :)

Joost

Citaat van: watergatehopper op aug 21, 2024, 14:38:52Er is een nieuwe update van de Futbology app. Persoonlijk ben ik erg enthousiast.
Je kunt de dames wegfilteren en ook op landen selecteren bij wedstrijden in de buurt. Ik woon zelf dichtbij de grens en vind dat echt top.
De Nederlandse amateurs waar ik niet in geïnteresseerd ben of potjes damesvoetbal vind ik echt vervuiling van de zoekresultaten. Begrijp me niet verkeerd dames. Ik kijk meestal graag naar jullie maar als ik voetbal wil kijken hou ik het bij de mannen.

Die update is echt top, nog beter zelfs dan de laatste update waarbij je op tijdstip kon sorteren. Ik heb precies hetzelfde als jou maar dan vooral met Duitse duels op laag niveau.