Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Joost

Bijzondere kleurencombinatie bij Kessel-Lo. Je bent wel erg mild over dat complex.

Saltacampos

Citaat van: Joost op dec 18, 2023, 10:49:48Bijzondere kleurencombinatie bij Kessel-Lo. Je bent wel erg mild over dat complex.
Dat leek inderdaad nergens op, maar wellicht was ik milder gestemd omdat ik niet enkel daarvoor naar Leuven was geweest, ik was er toch al. De ontgoocheling was wel groot toen ik vaststelde dat de wedstrijd niet 5O meter verderop in het oude stadion van Daring Leuven werd gespeeld.
Over land and sea

Saltacampos

VK Knesselare-Sparta Waasmunster
(Kwartfinale Beker van Oost-Vlaanderen "Hofman Cup")
https://drive.google.com/file/d/19xPb8jX8TxzhSlcyqKiPDNz4K2-b0Dq9/view?usp=sharing

Extra foto's:
https://photos.app.goo.gl/SEC4tmF5ByopAMUr6
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Joost

Gratis entree geregeld?

Ik wilde zelf naar Geer v Saive in de hoogste Luikse provinciaal zaterdagavond maar daar hadden ze besloten om alles er uit te gooien. Ham United v Louwel was een prima vervanger. Een kleine tribune aan de lange zijde en in een van de hoeken een heel fraaie nieuwe kantine op aardige hoogte. Door het vele glas had je daarvandaan een uitstekend zicht.

Ondanks 3e provinciaal werd er tussen de strafschopgebieden in heel aardig gespeeld gecombineerd maar zodra het doel in zicht kwam stokte dat volledig. Louwel kwam voor rust tot 1 kans maar dat schot was veel te zwak. Na rust kwamen de bezoekers toch op 0-1 na een te korte terugspeelbal even na rust. In het slot bracht een counter ook de 0-2. Voor het overige was ik blij dat mijn auto niet achter het doel geparkeerd stond gezien de vele afzwaaiers.

Saltacampos

Citaat van: Joost op jan 08, 2024, 00:01:31Gratis entree geregeld?
Nee, het was zo te zien gewoon gratis toegang, de kassa was gesloten en er kwam ook niemand achteraf langs om tickets te verkopen zoals je soms ook hebt.

De auto achter één van de doelen of te dicht bij het veld in het algemeen is meestal geen goed idee en zeker niet in provinciale ;p

Deze periode is het altijd een beetje gokken wat eventueel kan afgelast worden, kunstgras helpt dan meestal goed.
Er waren ook behoorlijk wat afgelastingen in het Antwerpse, hier in het westen van het land viel het goed mee.
Soms is het ook gewoon afhankelijk van de ref. Ik zag dat bijvoorbeeld Tange in Vierde Provinciale D Vlaams-Brabant zaterdagnamiddag gewoon doorging, terwijl daar maar één veld is dat wellicht niet al te bespeelbaar was, maar als zo'n ref dan denkt, we zijn hier nu toch, spelen maar, dan gaat het door.
Over land and sea

Joost

We waren beide bij Racing Genk v Cercle Brugge dus ik ben wel benieuwd naar het verslag.

watergatehopper

Hier wil ik ook zeker een keer naartoe. Wordt er overigens nog in het oude stadion gespeeld? Teeede elftal ofzo?

Citaat van: Saltacampos op jan 15, 2024, 15:22:07Le Havre AC-Olympique Lyonnais

Verslag:
https://drive.google.com/file/d/1ifkYbs8FjwUlCdeFW7NFXFjXoTORlM6X/view?usp=sharing

Extra fotos:
https://photos.app.goo.gl/2ozvo9S4XGLVCMpBA
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Saltacampos

Citaat van: Joost op jan 23, 2024, 13:08:12We waren beide bij Racing Genk v Cercle Brugge dus ik ben wel benieuwd naar het verslag.
Genk was ik al eens geweest, dus daar heb ik geen verslag van gemaakt.
Cercle had volgens mij altijd moeten winnen, liet enorm veel kansen liggen door gebrekkige afwerking of slordige laatste pass en Genk kwam de eerste 25 minuten nauwelijks aan voetballen toe door de in België gevreesde hoge druk van Cercle.
Ik vind het een geslaagd modern(er) stadion. De vlaggen met de emblemen van de clubs waar Genk Europees tegen heeft gespeeld in de wandelgangen vind ik een erg leuk detail. Ook het themacafé is ruim en gezellig.
Het openbaar vervoer is ook goed, ook al lijken maar weinig mensen dat daar te gebruiken. Gaat vlot en snel van en naar het station.
Op de heenreis een paar Duitsers uit Siegen ontmoet op de bus en in het buffet van het station bij het eten oud-voorzitter van het Vlaams parlement Jan Peumans.
Wat vond jij ?
Over land and sea

Saltacampos

Citaat van: watergatehopper op jan 23, 2024, 18:10:55Hier wil ik ook zeker een keer naartoe. Wordt er overigens nog in het oude stadion gespeeld? Teeede elftal ofzo?

Enkel rugby, denk ik.
Over land and sea