Week 51: 18 t/m 24 december

Gestart door Koning Kriel, dec 07, 2023, 15:29:32

Vorige topic - Volgende topic

Koning Kriel

Dinsdag 19-12: Willem II - FC Groningen
Donderdag 21-12: PSV - FC Twente
Zaterdag 23-12: Fulham - Burnley

ricodejong4

19-12: Spakenburg - Excelsior
20-12: Feyenoord - FC Utrecht

Daarna een winterstop van 3 a 4 weken inplannen om op die manier weer wat zin op te wekken voor het nieuwe jaar qua groundhoppen. Benieuwd of ik de enige ben die een zomer- en winterstop 'nodig' heb.

Semper Fidelis

Donderdag 21-12: PSV - FC Twente (uitvak)

syntric

Citaat van: ricodejong4 op dec 07, 2023, 15:40:5419-12: Spakenburg - Excelsior
20-12: Feyenoord - FC Utrecht

Daarna een winterstop van 3 a 4 weken inplannen om op die manier weer wat zin op te wekken voor het nieuwe jaar qua groundhoppen. Benieuwd of ik de enige ben die een zomer- en winterstop 'nodig' heb.

Ik ben al teleurgesteld als er rond Kerst/Nieuw 2 weken amper iets is, al kan ik de schade meestal beperken tot 1 voetballoos weekend :-)
Groundhopper for life :-)

Rob1977_PSV

Citaat van: ricodejong4 op dec 07, 2023, 15:40:54Daarna een winterstop van 3 a 4 weken inplannen om op die manier weer wat zin op te wekken voor het nieuwe jaar qua groundhoppen. Benieuwd of ik de enige ben die een zomer- en winterstop 'nodig' heb.

Deze zin had van mij kunnen zijn. Ik vind voetbal geweldig, maar geniet ook enorm van de voetbal loze winter periode. Gewoon even wat anders en rust. Beetje terugblikken en een beetje vooruit kijken. Kortom ja, ik heb dat ook!

On-topic:

21-12: PSV - FC Twente

De laatste van dit jaar voor mij!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Gilles

22/12: Manchester City - hopelijk in de finale tegen Fluminense.

Thomas26

18-12: Birmingham City - Leicester City
19-12: Everton - Fulham (Carabao Cup)

maikelll043

19/12  Istanbul Basaksehir - Sivasspor
19/12  Istanbulspor - Trabzonspor
20/12  Galatasaray SK - Fatih Karagumruk
21/12  Besiktas JK - Alanyaspor
22/12  MVV Maastricht - TOP Oss

spons

Citaat van: Rob1977_PSV op dec 08, 2023, 17:22:12Deze zin had van mij kunnen zijn. Ik vind voetbal geweldig, maar geniet ook enorm van de voetbal loze winter periode. Gewoon even wat anders en rust. Beetje terugblikken en een beetje vooruit kijken. Kortom ja, ik heb dat ook!

On-topic:

21-12: PSV - FC Twente

De laatste van dit jaar voor mij!

Ik vind een paar weken zonder voetbal in de winterstop en in de zomer ook prima
3.109 wedstrijden ( waarvan 1.705 van Feyenoord ), 671 "clubs", 615 grounds, 46 landen

DannyH79

19-12 Spakenburg - Excelsior
20-12 GVVV - NEC Nijmegen

Voetballoze periode......arghhhhh......mag van mij lekker doorgaan hoor...
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

syntric

Citaat van: DannyH79 op dec 13, 2023, 10:03:1319-12 Spakenburg - Excelsior
20-12 GVVV - NEC Nijmegen

Voetballoze periode......arghhhhh......mag van mij lekker doorgaan hoor...

Het weekend van 30/12 en 6/1 lijkt voetballoos in NL, maar in België is er al wél voetbal op lager niveau het eerste weekend van januari. Er is ook Coupe de France, ik heb interesse in Thionville - Marseille, maar dit zal vermoedelijk niet in eigen stadion gespeeld worden en/of heel lastig zijn voor tickets.
Groundhopper for life :-)

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

DanielsenAxedal

19/12: Quick Boys - De Graafschap (uitvak)
20/12: GVVV - N.E.C.
22/12: De Graafschap - Jong PSV (voorbehoud)
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DannyH79

Citaat van: syntric op dec 13, 2023, 12:41:08Het weekend van 30/12 en 6/1 lijkt voetballoos in NL, maar in België is er al wél voetbal op lager niveau het eerste weekend van januari. Er is ook Coupe de France, ik heb interesse in Thionville - Marseille, maar dit zal vermoedelijk niet in eigen stadion gespeeld worden en/of heel lastig zijn voor tickets.
Buitenland is soms wat lastiger voor me vanwege werkdagen van de vrouw
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

ALenstra

Citaat van: syntric op dec 13, 2023, 12:41:08Er is ook Coupe de France, ik heb interesse in Thionville - Marseille, maar dit zal vermoedelijk niet in eigen stadion gespeeld worden en/of heel lastig zijn voor tickets.
Wedstrijd is in Metz. Info over kaartverkoop zal rond 20 december zijn.