Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

Olav

Citaat van: Remonvdh op okt 14, 2024, 19:39:36Ik ben volgende week in Spanje en Elche en Levante spelen thuis net zoals Valencia waar ik al tickets voor heb. Wat zijn jullie ervaringen bij die 2 clubs?

Ik zou ze allebei bezoeken en zoals Joost zei ook naar Hercules gaan. Ik heb de speelschema's bekeken en volgens mij zijn het allemaal verschillende speeldagen.

Elche is een leuke plek en het stadion (zelf niet geweest) ziet er mooi uit. Ben wel bij Levante geweest, was een prima bezoek. Als je in de buurt bent en het komt uit, dan heb je niets te verliezen.

FC_Emmen

Ik ben vorig jaar bij Leventa geweest, is prima bevallen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Remonvdh

Ben benieuwd ga zeker proberen te gaan! Bedankt voor de tips

bunnet

Heeft er iemand een goede parkeertip voor Dortmund?
Komende zaterdag staat de wedstrijd tegen RB Leipzig op het programma.

Ik had zelf P+R Fredenbaum gezien, en vanaf daar verder met het OV.
Vanuit de richting Arnhem (Nederlandse A12 die over gaat in de Duitse 3) is dat prima te bereizen.
Maar misschien heeft er iemand een betere ervaring, die mogelijk ook dichter bij het Westfalenstadion is.

ricodejong4

Citaat van: bunnet op okt 31, 2024, 11:12:50Heeft er iemand een goede parkeertip voor Dortmund?
Komende zaterdag staat de wedstrijd tegen RB Leipzig op het programma.

Ik had zelf P+R Fredenbaum gezien, en vanaf daar verder met het OV.
Vanuit de richting Arnhem (Nederlandse A12 die over gaat in de Duitse 3) is dat prima te bereizen.
Maar misschien heeft er iemand een betere ervaring, die mogelijk ook dichter bij het Westfalenstadion is.

Bij mij is ong. 2 jaar terug de P+R bij de universiteit heel goed bevallen. Navigeren naar de Otto-Hahn Straße en voor €2 kun je daar parkeren en een shuttlebus richting het stadion nemen.

bunnet

Citaat van: ricodejong4 op okt 31, 2024, 11:51:29Bij mij is ong. 2 jaar terug de P+R bij de universiteit heel goed bevallen. Navigeren naar de Otto-Hahn Straße en voor €2 kun je daar parkeren en een shuttlebus richting het stadion nemen.

Thanks, gaan we doen!