Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

ksclgiov282

Is er iemand hier met een account bij Grimsby Town? Ik heb er net een aangemaakt maar kan het niet gebruiken voor een ticket aan te kopen voor de wedstrijd tegen Stockport op 10/2, moet er een zijn van voor 18/1.

Koning Kriel

Citaat van: ksclgiov282 op jan 20, 2024, 22:16:03Is er iemand hier met een account bij Grimsby Town? Ik heb er net een aangemaakt maar kan het niet gebruiken voor een ticket aan te kopen voor de wedstrijd tegen Stockport op 10/2, moet er een zijn van voor 18/1.

Ik kan wel helpen, stuur maar een PM

cornederuiter

Iemand een cc bij Heracles? Wil naar Heracles - Go Ahead.

bunnet

Katwijk - Quick Boys is binnenkort, zonder uitpubliek. Geen online verkoop, alleen voorverkoop in Katwijk zelf.

Is een bezoek dan de moeite?

Hunebed on tour

Kan iemand mij helpen aan een ticket voor de wedstrijd FC Twente - Heracles?
Ik zag op de website dat de verkoop op 6 februari van start gaat.

Joep2002

Ik ga met Pasen waarschijnlijk een weekendje naar Engeland, weet iemand wanneer het definitieve speelschema van de Premier League bekend wordt gemaakt? Ik meen dat dat 6 weken van tevoren is?

jdebruin96

Iemand ervaring(en) met ticket in Roemenië? Ik wil met wat vrienden naar Dinamo Boekarest gaan op  18-2, echter zie ik niks over kaartverkoop staan op de website.

KoenvdD

Citaat van: jdebruin96 op feb 06, 2024, 09:25:57Iemand ervaring(en) met ticket in Roemenië? Ik wil met wat vrienden naar Dinamo Boekarest gaan op  18-2, echter zie ik niks over kaartverkoop staan op de website.

Ik was 10 jaar geleden naar Dinamo - Steaua en kon een dag van tevoren kaarten gewoon halen aan de kassa. De wedstrijd werd wel gespeeld in het nationale stadion...

MichielB

Iemand ervaring met tickets bij FC Saarbrücken?
Ik zou graag op 9 maart naar de wedstrijd tegen Aue gaan, maar ik zie überhaupt geen wedstrijden staan bij de ticketverkoop.

watergatehopper

Citaat van: MichielB op feb 13, 2024, 16:56:49Iemand ervaring met tickets bij FC Saarbrücken?
Ik zou graag op 9 maart naar de wedstrijd tegen Aue gaan, maar ik zie überhaupt geen wedstrijden staan bij de ticketverkoop.

Misschien eerst een account aanmaken en inloggen?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

MichielB

Citaat van: watergatehopper op feb 13, 2024, 17:53:01Misschien eerst een account aanmaken en inloggen?

Ja heb ik al gedaan, maar dan staat er nog geen wedstrijd in.

ALenstra

Dan is de voorverkoop nog niet gestart denk ik.

watergatehopper

Citaat van: MichielB op feb 14, 2024, 07:53:43Ja heb ik al gedaan, maar dan staat er nog geen wedstrijd in.

Ik heb voor exact dezelfde wedstrijd gewoon een kaartje aan de deur gekocht. Dit was overigens wel in juli van 2011.

https://www.watergatehopper.nl/saarbrucken-ludwigsparkstadion/
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Bier und Bratwurst

Citaat van: MichielB op feb 13, 2024, 16:56:49Iemand ervaring met tickets bij FC Saarbrücken?

Gewoon aan de kassa daar
Het ene stadion is het andere niet!