Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

bunnet

Yes, weer een Engeland-trip!

02/03 Millwall - Watford
03/03 Burnley - Bournemouth
04/03 Aveley - Yeovil Town
05/03 Ipswich Town - Bristol City
06/03 Watford - Swansea City

Hunebed on tour

Citaat van: bunnet op feb 04, 2024, 21:47:17Yes, weer een Engeland-trip!

02/03 Millwall - Watford
03/03 Burnley - Bournemouth
04/03 Aveley - Yeovil Town
05/03 Ipswich Town - Bristol City
06/03 Watford - Swansea City

Leuk tripje!

Rob1977_PSV

Zomaar eens een vraagje uit interesse en nieuwsgierigheid, maar wat zijn jullie gemiddeld kwijt voor een potje in de League One en het Championship? Ik ben dit weekend met mijn zoon naar vier wedstrijden in Bundesliga 1+2 en de Jupiler Pro League geweest en wij waren samen voor die vier potjes exact 137 euro kwijt. Voetbal is in Duitsland nog echt heel toegankelijk voor iedereen. Vandaar die massale protesten tegen de DFL waarschijnlijk ook.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

syntric

Citaat van: Rob1977_PSV op feb 19, 2024, 16:13:16Zomaar eens een vraagje uit interesse en nieuwsgierigheid, maar wat zijn jullie gemiddeld kwijt voor een potje in de League One en het Championship? Ik ben dit weekend met mijn zoon naar vier wedstrijden in Bundesliga 1+2 en de Jupiler Pro League geweest en wij waren samen voor die vier potjes exact 137 euro kwijt. Voetbal is in Duitsland nog echt heel toegankelijk voor iedereen. Vandaar die massale protesten tegen de DFL waarschijnlijk ook.
Nog niet uitgerekend maar het is duur daar, in 5de klasse al 10-15 pond betaald
Groundhopper for life :-)

ALenstra

QPR-Hull City ruim 48 euro
St.Mirren-Queen of the South bijna 21,50 euro

KoenvdD

ALenstra

Jahn Regensburg-Waldhof Mannheim 34 euro.

Joost

Citaat van: Rob1977_PSV op feb 19, 2024, 16:13:16Zomaar eens een vraagje uit interesse en nieuwsgierigheid, maar wat zijn jullie gemiddeld kwijt voor een potje in de League One en het Championship? Ik ben dit weekend met mijn zoon naar vier wedstrijden in Bundesliga 1+2 en de Jupiler Pro League geweest en wij waren samen voor die vier potjes exact 137 euro kwijt. Voetbal is in Duitsland nog echt heel toegankelijk voor iedereen. Vandaar die massale protesten tegen de DFL waarschijnlijk ook.

Je hebt in Duitsland en België ook wel echt de goedkopere tickets gehad. Bij grote(re) clubs zijn tickets voor staantribunes goedkoop maar vrijwel onbereikbaar voor de voetbaltoerist.

Neem Schalke bijvoorbeeld. Daar kosten staanplaatsen €9,- voor kinderen en €15,50 voor volwassenen. Maar de goedkoopste zitplaatsen zijn €15,50 (kinderen), €26,- (volwassenen) en worden snel duurder.

Ik betaal volgende week bij West Bromwich Albion 28 pond voor een zitplaats (ongeacht waar in het stadion) en mijn zoon 5.

Rob1977_PSV

Bedankt voor de reacties allemaal! Als hij groter is wil ik wat vaker gaan vliegen, maar vooralsnog is er nog zat te ontdekken in België, Duitsland en Noord-Frankrijk.
Dit weekend zijn we bij Hoffenheim-Union Berlin (zitplaatsen korte zijde naast het uitvak), Karlsruher SC-Fortuna Düsseldorf (zitplaatsen korte zijde naast het uitvak), SV Elversberg-VfL Osnabrück (staanplaatsen lange zijde naast het uitvak) en KAS Eupen-AA Gent (zitplaatsen korte zijde) geweest en alles bij elkaar was ik 137 euro kwijt. Prima te doen.
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Koning Kriel

Laatst kaartje gekocht voor Swindon - Notts (L2) 27 pond. Maar zag wel dat ze daar volgend jaar de prijzen verlagen naar 24 pond. Nog steeds duur als je het mij vraagt.

DannyH79

Ik was pas in België bij RWDM - Standard (€ 15,- lange zijde zitplaats) en bij Racing Mechelen - Bocholter vv (17,-, zit plaats hoofdtribune) dus in totaal € 32,- voor 2 potjes.

Nu moet ik wel zeggen dat ik eerder dit jaar bij KV Mechelen ben geweest en hier betaalde ik 20 euro voor een staanplaats op de lange zijde, voor een zitplaats lange zijde ging je richting de 40 euro.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

watergatehopper

Citaat van: DannyH79 op feb 21, 2024, 16:14:13Ik was pas in België bij RWDM - Standard (€ 15,- lange zijde zitplaats) en bij Racing Mechelen - Bocholter vv (17,-, zit plaats hoofdtribune) dus in totaal € 32,- voor 2 potjes.

Nu moet ik wel zeggen dat ik eerder dit jaar bij KV Mechelen ben geweest en hier betaalde ik 20 euro voor een staanplaats op de lange zijde, voor een zitplaats lange zijde ging je richting de 40 euro.

Niet voor niets 'de kakkers' genoemd.
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

syntric

Misschien interessant, het 'fanowned' KSK Beveren, 1ste provinciale en nog in de running voor promotie naar de nationale reeksen, speelt af en toe in het grote stadion en niet zoals meestal op een bijveld. Dat is nu weer het geval op 23 maart in de derby tegen Haasdonk. Hebben een goede support voor dat niveau, veel mensen van het originele Beveren
Groundhopper for life :-)

Bakkie

Wat zijn jullie plannen voor het paasweekend? Ben wel benieuwd. Ik ben er zelf namelijk nog niet helemaal uit..

RISTC

17-3 Hertha Berlijn - Schalke 04
28-3 SV Meppen - BW Lohne finale
31-3 FC Twente - Heracles Almelo