Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

watergatehopper

Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Joost

Citaat van: Saltacampos op jan 25, 2024, 09:37:42Genk was ik al eens geweest, dus daar heb ik geen verslag van gemaakt.
Cercle had volgens mij altijd moeten winnen, liet enorm veel kansen liggen door gebrekkige afwerking of slordige laatste pass en Genk kwam de eerste 25 minuten nauwelijks aan voetballen toe door de in België gevreesde hoge druk van Cercle.
Ik vind het een geslaagd modern(er) stadion. De vlaggen met de emblemen van de clubs waar Genk Europees tegen heeft gespeeld in de wandelgangen vind ik een erg leuk detail. Ook het themacafé is ruim en gezellig.
Het openbaar vervoer is ook goed, ook al lijken maar weinig mensen dat daar te gebruiken. Gaat vlot en snel van en naar het station.
Op de heenreis een paar Duitsers uit Siegen ontmoet op de bus en in het buffet van het station bij het eten oud-voorzitter van het Vlaams parlement Jan Peumans.
Wat vond jij ?

Vanuit Nederland is Genk met het OV bijna onmogelijk te bereiken wat eigenlijk een schande is. Je kunt alleen met de bus vanuit Maastricht en die doet er 53 minuten over.

Het stadion is prima geslaagd inderdaad. Redelijk saai maar goed zicht vanaf alle plaatsen. Het was wel behoorlijk sfeerloos.

Qua spel hebben we dezelfde conclusie. Cercle had bij rust wel al 4 goals gescoord moeten hebben. Eigenlijk heeft Genk maar twee korte periodes van een paar minuten echt druk kunnen zetten.

Joost

De herbruikbare bekers zijn inmiddels een verplichting. Per 1 januari is het verboden om wwegwerpbekers in te zetten.

Het systeem met de jetonnetjes werkt prima, maar voor de eenmalige bezoeker is het natuurlijk wel een kleine extra uitgave. Of je moet er een nieuwe hobby van maken om de plastic bekers te gaan sparen.

Saltacampos

Citaat van: Joost op jan 29, 2024, 08:53:09De herbruikbare bekers zijn inmiddels een verplichting. Per 1 januari is het verboden om wwegwerpbekers in te zetten.

Het systeem met de jetonnetjes werkt prima, maar voor de eenmalige bezoeker is het natuurlijk wel een kleine extra uitgave. Of je moet er een nieuwe hobby van maken om de plastic bekers te gaan sparen.
Ah, ik wist niet dat het verplicht was.
Bij Cercle hebben ze ze nu ook, met elke wedstrijd twee nieuwe (ex-)spelers erop en er zijn inderdaad mensen die ze verzamelen.
Verschil is wel dat je wél je geld terugkrijgt als je ze gewoon terug inlevert. Bovendien is het maar 1 euro extra.
Over land and sea

Jef400

Citaat van: Joost op jan 29, 2024, 08:53:09De herbruikbare bekers zijn inmiddels een verplichting. Per 1 januari is het verboden om wwegwerpbekers in te zetten.

Ik was zaterdagavond bij dezelfde wedstrijd en heb de keuze gemaakt om ze te gaan verzamelen. Voor die twee euro is het wel een leuk aandenken. Goedkoper dan pins of sjaals zullen we maar zeggen ;-)

Saltacampos

Over land and sea

watergatehopper

Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Saltacampos

Citaat van: watergatehopper op feb 12, 2024, 18:47:24Dit moet een hele mooie vinck zijn geweest.
Zeker, ik keek als kind in de jaren tachtig elke zaterdag trouw naar de Sportschau, HSV was één van de magische clubs die daar speelden dus ik keek er enorm naar uit.
Over land and sea

Joost

Citaat van: Saltacampos op feb 12, 2024, 15:25:26SC Hansa 1911-Meiendorfer SV

Verslag:
https://drive.google.com/file/d/1nQSzNIeleZ17mSfIsUk6s_yNYJJpkaE1/view?usp=sharing

Extra foto's:
https://photos.app.goo.gl/FN8CAN526A5C9A5a6

HSV is prachtig, dat moet echt genieten zijn geweest maar deze locatie is ook wel fantastisch.

Saltacampos

Citaat van: Joost op feb 12, 2024, 23:37:33HSV is prachtig, dat moet echt genieten zijn geweest maar deze locatie is ook wel fantastisch.
Heel bijzonder inderdaad.
Jammer dat Altona niet is gelukt, dat stadion zag er ook erg leuk uit, maar ik ga nog wel eens terug.
Hamburg is een toffe stad met een vriendelijke bevolking.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea