Honderd dagen voetbal

Gestart door Voetbalman, jul 21, 2015, 23:16:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Voetbalman

Voorlopige lijst van januari- en februaritargets. Onderhevig aan wat dochter Marie voor verrassingen in petto heeft, eventuele veranderende shiften en goesting! Verschillende matchen zijn ingepland na m'n vroege shift. Dus rond 14u15 / 14u20 vertrekken naar wat kortbij ligt.

07/01 SK Sint Niklaas - Eendracht Aalst
08/01 Eendracht Zele - SK Berlare
14/01 KSK Heist - KVV Koksijde
15/01 KV Woluwe Zaventem - KFC Rupel Boom
22/01 Diegem Sport - KFC Eppegem
28/01 ASV Geel - Sporting Hasselt
04/02 Dessel Sport - VW Hamme
05/05 KSV Bornem - Sint-Eloois-Winkel
11/02 KV Kortrijk - KV Mechelen
12/02 KFC Rupel Boom - KFC Duffel    +    Waasland Beveren - Standard Luik
18/02 Cercle Brugge - OH Leuven   +   SV Roeselare - Royal Antwerp FC
19/02 KFC Sporting Sint-Gillis-Waas - KFC Merelbeke

Joost

Wat is de planning voor 21-1?

Voetbalman

Citaat van: Joost op jan 14, 2017, 15:27:40
Wat is de planning voor 21-1?

Deze had ik nog niet gezien Joost, excuses. Op zaterdag 21 januari ga ik met de dochter naar haar peter, wiens zoontje mijn petekind is. Geen wedstrijd die dag voor mij. Ga je zelf ergens naartoe in Belgenland?


Voetbalman

Het begint een gewoonte te worden, na de ochtendshift op zondag snel de parking af om een match mee te pikken. Gisteren vloog ik met de auto richting Zaventem. Jammer genoeg niet om de vlieger richting Boedapest, Bologna, Dublin of Praag te pakken, wel om de lokale trots KV Woluwe-Zaventem te gaan bezoeken.

De vliegtuigen stijgen enkele honderden meters verder op en maken hun 'opstijgritueel' mooi langs het plaatselijke veld. Volgende keer de 'goeie' camera mee, moet schitterende foto's opleveren. Op m'n Facebookpagina kreeg ik van een Belgisch groundhopper nog de tip mee om de velden van FC Melsbroek en Diegem Sport mee te pikken, als het over vliegtuigen spotten gaat. Zeker Melsbroek lijkt me interessant omdat de tipgever aangaf dat ze waarschijnlijk het laatste jaar in dit 'stadionnetje' aan het afhaspelen zijn.

De match zelf was lekker. Zaventem, afgetekend laatste in het klassement, maakte het 'de Boomkes' van K Rupel Boom FC knap lastig. Mooi op 1-0 gekomen en pas tien minuten voor tijd de onvermijdelijke tegentreffer geslikt. De in de wintermercato van Lommel United overgekomen aanvaller Jason Adesanya maakte in een waanzinnig spannende eindfase na de gelijkmaker ook diep in blessuretijd de winning goal voor de Steenbakkers uit Boom. De teleurstelling voor de thuisspelers was enorm, en eerlijk, voor mij hadden ze toch minstens een punt verdiend.



Meer foto's: https://www.facebook.com/pg/fanforaday/photos/?tab=album&album_id=2194707744088229

Joost

Citaat van: Freebird op jan 16, 2017, 14:40:08
Deze had ik nog niet gezien Joost, excuses. Op zaterdag 21 januari ga ik met de dochter naar haar peter, wiens zoontje mijn petekind is. Geen wedstrijd die dag voor mij. Ga je zelf ergens naartoe in Belgenland?

Ja ik heb de dag maar eens vastgezet om richting België te trekken. Voor de verandering eens niet pas op zaterdag tijdens het avondeten gepland dus iets verder weg dan de Limburgse provincialers is mogelijk. Kan ik eindelijk eens een blinde vlek in de hoogste klassen wegwerken. Dacht zelf aan Dender, Virton of Olympique Charleroi.

HRM1880

Citaat van: Joost op jan 16, 2017, 16:09:19
Ja ik heb de dag maar eens vastgezet om richting België te trekken. Voor de verandering eens niet pas op zaterdag tijdens het avondeten gepland dus iets verder weg dan de Limburgse provincialers is mogelijk. Kan ik eindelijk eens een blinde vlek in de hoogste klassen wegwerken. Dacht zelf aan Dender, Virton of Olympique Charleroi.
Als je daar tussen moet kiezen, zou ik zonder nadenken voor die laatste gaan.

Joost

Citaat van: HRM1880 op jan 16, 2017, 19:38:08
Als je daar tussen moet kiezen, zou ik zonder nadenken voor die laatste gaan.

Uiteindelijk wil ik naar alle drie natuurlijk. Olympique Charleroi v Chatelet-Farciennes is op papier het mooiste affiche plus stadion maar gek genoeg trekt Dender me wel aan. Wat ik mis uit 1e Amateur is allemaal voorbij Brussel.

jona93

Citaat van: Joost op jan 17, 2017, 09:18:24
Uiteindelijk wil ik naar alle drie natuurlijk. Olympique Charleroi v Chatelet-Farciennes is op papier het mooiste affiche plus stadion maar gek genoeg trekt Dender me wel aan. Wat ik mis uit 1e Amateur is allemaal voorbij Brussel.
Altijd welkom op Dender!
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Voetbalman

Dag iedereen,

Jullie kennen me op dit forum als 'Freebird', maar deze naam werd veranderd naar 'Voetbalman'.

Simpelweg om mijn online profielen wat uniformer te maken.

Het project 'Honderd dagen voetbal' deed ik in 2015, nadien ben ik voor 't goede doel wedstrijden beginnen kijken onder de naam 'Voetbalman'.

Kleinschalig, maar leuk.

Momenteel minder tijd om wedstrijden te vinken, maar de kleine meisjes worden ondertussen wat groter en zelfstandiger, dus ik hoop toch terug een goede doorstart te maken de komende weken, maanden en jaren.

Greetz!

wekke

Citaat van: Voetbalman op jun 19, 2022, 07:34:34
Dag iedereen,

Jullie kennen me op dit forum als 'Freebird', maar deze naam werd veranderd naar 'Voetbalman'.

Simpelweg om mijn online profielen wat uniformer te maken.

Het project 'Honderd dagen voetbal' deed ik in 2015, nadien ben ik voor 't goede doel wedstrijden beginnen kijken onder de naam 'Voetbalman'.

Kleinschalig, maar leuk.

Momenteel minder tijd om wedstrijden te vinken, maar de kleine meisjes worden ondertussen wat groter en zelfstandiger, dus ik hoop toch terug een goede doorstart te maken de komende weken, maanden en jaren.

Greetz!

Ben je er al uit welk nieuw project je wil doen? :-)

Voetbalman

Citaat van: wekke op jun 19, 2022, 20:27:41
Ben je er al uit welk nieuw project je wil doen? :-)

Hey makker. Nee, eigenlijk nog niet. Kans blijft reëel dat ik een maand verlof neem om elke dag een wedstrijd te bezoeken in binnen- en buitenland, omdat dat goed af te bakenen valt in tijd en wedstrijden.

Een 'road to the final' is ook leuk, maar heel wat minder evident qua tickets en tijdstippen die je niet kan voorspellen.

Ik zou mikken op augustus 2023, omdat er dan normaliter een hele resem aan wedstrijden valt met de Europese kwalificatierondes, de competities die bijna overal terug op gang getrapt worden, de bekercompetities, ...

Maar, ik sta graag open voor andere ideeën. Dus als je graag meedenkt of ideeën hebt, SHOOT! :)