Cheese & Union

Gestart door Hugo, sep 26, 2008, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Naar aanleiding van TeeZee zijn idee open ik een topic over onze website. Tevens zal iedereen hier vragen kunnen stellen over de site en alles wat daar mee te maken heeft.

De site is te vinden onder:

Cheese & Union

TeeZee

Veel staat al in jullie FAQ, maar krijgen jullie nog veel reacties binnen buiten het gastenboek om?

Hugo

Citaat van: TeeZee op sep 26, 2008, 18:09:19
Veel staat al in jullie FAQ, maar krijgen jullie nog veel reacties binnen buiten het gastenboek om?

Je bedoelt per fen-mail via het tabje "contact"?

Aantal reacties via die weg is minimaal.

TeeZee

Wat is je mooiste groundhop geweest uit het lijstje op jullie website?

Hugo

Citaat van: TeeZee op okt 11, 2008, 09:19:42
Wat is je mooiste groundhop geweest uit het lijstje op jullie website?

Das een moeilijke vraag. Ik hebt ooit het weekend Bayern/Unterhaching het leukste weekend genoemd. Maar er zijn nog 10-tallen mooie tripjes te noemen. Vervelende tripjes of gebeurtenissen zijn gelukkig een zeldzaamheid.

Hugo

Om diverse redenen gaat C&U verhuizen. Zoals het nu staat wotdt het nieuwe adres; http://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home

Houseman

ah, ditmaal een simpel en makkelijk te onthouden adres...

Hugo

Citaat van: Houseman op jan 20, 2009, 14:04:32
ah, ditmaal een simpel en makkelijk te onthouden adres...

Kan toch gewoon bij je favorieten (of niet)

Houseman


Hugo

Citaat van: Hugo op jan 20, 2009, 12:00:27
Om diverse redenen gaat C&U verhuizen. Zoals het nu staat wotdt het nieuwe adres; http://sites.google.com/site/cheeseanduniononline/Home

Vriendelijk verzoek aan degene die ons linken om het adres aldaar te veranderen. Ik zal z.s.m. op het nieuwe adres de pagina met links maken.

AthleticHolanda

Eerst werkte www.candu.nl ook, ga je dat nu ook omzetten? Dat is wel makkelijk te onthouden.

En Borussia-Park op de achtergrond?

Heb de link aangepast en kijk uit naar de updates!

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op jan 21, 2009, 18:40:30
Eerst werkte www.candu.nl ook, ga je dat nu ook omzetten? Dat is wel makkelijk te onthouden.
Ja, die hebben we ook nog ergens, geen flauw idee hoe ik die link moet aanpassen.

Citaat van: AthleticHolanda op jan 21, 2009, 18:40:30
En Borussia-Park op de achtergrond?
Klopt, die had ik nog liggen van het verslag van het Borussia Park. Er komt vast wel weer eens een andere achtergrond. Maar ik heb verder niks tegen/voor BMG, mocht je mij daar van verdenken.

Citaat van: AthleticHolanda op jan 21, 2009, 18:40:30
Heb de link aangepast en kijk uit naar de updates!
Dank en de updates komen vast wel weer.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op jan 21, 2009, 19:49:53
Maar ik heb verder niks tegen/voor BMG, mocht je mij daar van verdenken.

Haha don't worry, best een sympathieke verein hoor ;-).

Wilde alleen even bevestiging.

Hugo

Slecht nieuws voor alle leden van de Berhalter fanclub! We hadden nog vage plannen voor een bezoekje aan RW Oberhausen - 1860 eind april maar dat hoeft ook niet meer. Hopenlijk gaat Koen Brack nu naar een Duitse of Belgische club.

http://www.tsv1860.de/de/aktuell/news/2008/news_2009-04-01_int_berhalter.php

TeeZee

Hij is een vriend van Van Nistelrooy, een vriend van Van Nistelrooy, een vriend van Van Nistelrrrooooooy!!