Week 49 maandag 30 november tot en met zondag 06 december

Gestart door spons, okt 20, 2015, 19:53:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robbie


Langemannetje

Citaat van: Langemannetje op nov 30, 2015, 19:51:55
04-12 Go Ahead Eagles - Helmond Sport
05-12 GVVV - Kozakken Boys
05-12 de Graafschap - FC Utrecht
Gisteren keihard van mijn fiets gelazerd. Gekneusde arm, buik ligt open en telefoon kapot dus vanavond gaan we in ieder geval niet de hort op...
73 grounds in 14 verschillende landen


Langemannetje

Pijnstillers doen wonderen, hopen dat Dennis van Meegdenburg hetzelfde doet vanmiddag op het Panhuis ;)
73 grounds in 14 verschillende landen

ALenstra

Citaat van: ALenstra op nov 28, 2015, 15:03:36
Zaterdag 5 december: Partick Thistle-Motherwell
Afgelast, evenals de wedstrijden van Celtic en St.Mirren. Dan maar naar ijshockey:
Breahead Clan-Cardiff Devils

Niels1977

Citaat van: Bossche Bol op dec 02, 2015, 12:13:37
Als de weergoden een beetje meewerken ga ik a.s. zondag naar de "topper" in de 5e Klasse I (Zuid 2): VCO (0 uit 10, doelsaldo 4-51) tegen Ruwaard (0 uit 11, doelsaldo 7-71).

Ben benieuwd of dit dan 0-0 of 8-8 wordt

Bossche Bol

Citaat van: Niels1977 op dec 06, 2015, 16:22:03
Ben benieuwd of dit dan 0-0 of 8-8 wordt
In een allervermakelijkste wedstrijd werd het uiteindelijk 3-3.
Maar deze 2 ploegen moeten wel haast de 2 slechtste ploegen van Noord-Brabant zijn.
Één groot foutenfestival wat vele kansen opleverde, waardoor ik me geen moment heb verveeld.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Niels1977

Citaat van: Bossche Bol op dec 06, 2015, 18:44:20
In een allervermakelijkste wedstrijd werd het uiteindelijk 3-3.
Maar deze 2 ploegen moeten wel haast de 2 slechtste ploegen van Noord-Brabant zijn.
Één groot foutenfestival wat vele kansen opleverde, waardoor ik me geen moment heb verveeld.

Wel fijn dat het gelijk werd, zijn ze in ieder geval allebei van de hatelijke 0 af :)

Joost

Nort had vanochtend al vroeg besloten dat het veld im America niet bespeelbaar was.

mike_t

Citaat van: mike_t op dec 01, 2015, 22:31:35
Gisteren : MVV - FSC (5781 toeschouwers...)
Woensdag 3 december : Genk - Charleroi (1/8 finale beker Belgie. Vooralsnog alleen de eerste ring in de verkoop)
Zaterdag 5 december : Ajax-Heerenveen
Zondag 6 december : nnb EHC - UDI'19


Joost

Citaat van: Denniss op dec 06, 2015, 22:59:37
6-12 Feyenoord - Heracles

Just out of interest. Wat is het nut van het plaatsen van een wedstrijd waar je naartoe bent geweest als die allang afgelopen is? Het is niet zo dat het een speciaal affiche is waarover iemand iets zou willen weten.

Nort

Citaat van: Joost op dec 06, 2015, 20:01:31
Nort had vanochtend al vroeg besloten dat het veld im America niet bespeelbaar was.

Hoewel het natuurlijk erg verdacht is, heb ik er geen invloed op gehad. Sterker nog om 13:30 kwam ik het parkeerterrein op rijden en stond er slechts één auto. Dat kon twee dingen betekenen, of ik stond verkeerd óf men had de wedstrijd afgelast maar was vergeten de scheidsrechter te informeren. Dat laatste bleek te kloppen en dus kon ik onverrichte zaken huiswaarts keren.

Heel erg vond ik dat niet, want ik had met VCO - Ruwaard en Festilent - SES twee uitstekende alternatieven. Op de fiets besloot ik de eerste helft op 't Oventje te kijken en me in de rust 500 meter te verplaatsen richting Zeeland. Dat bleek achteraf een foute keuze te zijn. VCO stond met rust 0-1 achter en zou 3-3 worden, Festilent - SES stond met rust 0-2 en eindigde in 0-3.

Na afloop van SES spoedde ik me weer richting 't Oventje voor de laatste minuten en natuurlijk de 3e helft. In de kantine werd het punt groots gevierd en bleef het nog lang gezellig op Sportpark D'n Dries.

Als toegift: Omroep Brabant was er bij en maakte de volgende reportage: http://www.omroepbrabant.nl/?news/2407951133/Slechtste+amateurclubs+van+Brabant+kunnen+ook+niet+winnen+van+elkaar+VCO-Ruwaard+eindigt+onbeslist.aspx

Denniss

Citaat van: Joost op dec 06, 2015, 23:21:35
Just out of interest. Wat is het nut van het plaatsen van een wedstrijd waar je naartoe bent geweest als die allang afgelopen is? Het is niet zo dat het een speciaal affiche is waarover iemand iets zou willen weten.

Oh. Sorry man..

Niels1977

Citaat van: Bossche Bol op dec 06, 2015, 18:44:20
In een allervermakelijkste wedstrijd werd het uiteindelijk 3-3.
Maar deze 2 ploegen moeten wel haast de 2 slechtste ploegen van Noord-Brabant zijn.
Één groot foutenfestival wat vele kansen opleverde, waardoor ik me geen moment heb verveeld.

Omroep Brabant was er ook bij
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2407951133/Slechtste+amateurclubs+van+Brabant+kunnen+ook+niet+winnen+van+elkaar+VCO-Ruwaard+eindigt+onbeslist.aspx