Week 7: maandag 15 tot en met zondag 21 februari

Gestart door Tribuneklanten, jan 06, 2016, 13:08:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syntric

Citaat van: eSKaa op feb 19, 2016, 15:56:56
Vanavond 19/02 (uiteraard) KSK Heist - ASV Geel

Iemand nog een leuke tip voor zaterdag namiddag? Eventueel in Nederland, net over de grens (Limburg, Noord Brabant, Zeeland)?

Terneuzense Boys - Axel (14.30)
Groundhopper for life :-)

Olav

zo 21 feb 15:00 Olympiakos - Atromitos (derby)
zo 21 feb 18:30 Panathinaikos - PAOK (weer toeschouwers na straf)

Het ging niet gemakkelijk.
Voor de kleinere derby Olympiakos - Atromitos ben ik clubkaarthouder van Olympiakos geworden.
En voor Panathinaikos.. Ik had al via een vriend kaarten voor Gate13 geregeld, maar die moest dicht. Ik ging vandaag naar de kassa, en jahoor, uitverkocht. Ik wilde er per se bijzijn dus ben vanavond de nightclub/clubhuis van Gate13 ingelopen, gezegd dat ik al kaarten had en uit Amsterdam kwam, en voor mij maken ze een uitzondering ! Opgelucht.. Zit nu op G7, waar heel G13 "stiekem" naar verplaatst!
Super Sunday in Athene..

Langemannetje

Citaat van: Olav op feb 19, 2016, 22:22:07
zo 21 feb 15:00 Olympiakos - Atromitos (derby)
zo 21 feb 18:30 Panathinaikos - PAOK (weer toeschouwers na straf)

Het ging niet gemakkelijk.
Voor de kleinere derby Olympiakos - Atromitos ben ik clubkaarthouder van Olympiakos geworden.
En voor Panathinaikos.. Ik had al via een vriend kaarten voor Gate13 geregeld, maar die moest dicht. Ik ging vandaag naar de kassa, en jahoor, uitverkocht. Ik wilde er per se bijzijn dus ben vanavond de nightclub/clubhuis van Gate13 ingelopen, gezegd dat ik al kaarten had en uit Amsterdam kwam, en voor mij maken ze een uitzondering ! Opgelucht.. Zit nu op G7, waar heel G13 "stiekem" naar verplaatst!
Super Sunday in Athene..
Hier zit een jaloers man! Veel plezier!
73 grounds in 14 verschillende landen

Olav

Citaat van: Langemannetje op feb 20, 2016, 07:52:10
Hier zit een jaloers man! Veel plezier!

Dankjewel man! Wanneer ik thuis ben zal ik de foto's delen ! Olympiakos is trouwens verplaatst naar zondag, dus ik had geluk dat het allebei kon !

eSKaa

Citaat van: syntric op feb 19, 2016, 16:20:37
Terneuzense Boys - Axel (14.30)

Bedankt voor de tip, het zal echter een wedstrijd uit het liefhebbersvoetbal worden. Die had ik los over het hoofd gezien. Het zal SK Diamant - Halder United worden :-)
De derby der derby's in het LVL, en het waarom leg ik na de wedstrijd uit in 'hoe het was' topic ;-)

instagram? --> ackx.k (football, festivals, more)

uit Gouden Korenaren, schiep God de Heistenaren. Uit het restant, de rest van't land

Danny

20/2  AZ - FC Groningen
21/2  FC Utrecht - Willem II
Laatste nieuwe ground: San Siro, Milaan

De publiekswissel

Citaat van: eSKaa op feb 20, 2016, 11:04:54
Bedankt voor de tip, het zal echter een wedstrijd uit het liefhebbersvoetbal worden. Die had ik los over het hoofd gezien. Het zal SK Diamant - Halder United worden :-)
De derby der derby's in het LVL, en het waarom leg ik na de wedstrijd uit in 'hoe het was' topic ;-)

Als derby hopper ben ik zeer benieuwd. De twee teams zeggen mij niets.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

HRM1880

Citaat van: De publiekswissel op feb 21, 2016, 12:43:02
Als derby hopper ben ik zeer benieuwd. De twee teams zeggen mij niets.
Vermoedelijk omdat die in een ander verbond spelen en dus niet zijn aangesloten bij de KBVB. In Belgiƫ heb je zeer veel nevenbonden.

Tribuneklanten

Citaat van: Tribuneklanten op jan 06, 2016, 13:08:40
19-02 Match in Wales
20-02 Exeter City - Newport County
21-02 Match in Belgiƫ

De uiteindelijke agenda van afgelopen weekend was;

19-02 Afan Lido FC - Caerau Ely AFC (Welsh League Division One)
20-02 Exeter City FC - Newport County AFC (League 2)
20-02 AFC Bournemouth - Everton FC (FA Cup fifth round)
21-02 KFC Eendracht Zele - KVK Westhoek (4e klasse A)