Week 33 / 11 - 17 aug 2008

Gestart door Sebastiaan_W, jun 26, 2008, 06:57:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Citaat van: TeeZee op jul 16, 2008, 21:33:10Ik heb ook een B&B geboekt op Bootham Crescent zelf, als die boeking gelukt is dan is dat wel heel leuk.
Inmiddels bevestigingse-mail ontvangen. Nou, dat lijkt dan gelukt te zijn.

Batflyer

Ik las op de site van West Ham dat kaarten voor Wigan-thuis maandag over een week in de verkoop gaan (voor members).
http://www.whufc.com/page/News/0,,12562~1332675,00.html

Dus ik heb gemaild wanneer ik als non-member kaarten kan bestellen. Zojuist antwoord gekregen: ze hebben een recordaantal van 26.000 seizoenkaarthouders, waardoor er 6.000 kaarten overblijven die eerst naar Acadamy members gaan. Ze verwachten dat de meeste duels al uitverkocht zijn voordat kaarten in de general sale komen.

Wat kan ik nu het beste doen om toch kaarten te krijgen? (behalve zwarte markt en member worden uiteraard)

Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

TeeZee

Citaat van: Batflyer op jul 17, 2008, 16:15:18Wat kan ik nu het beste doen om toch kaarten te krijgen? (behalve zwarte markt en member worden uiteraard)
Probeer het via Wigan, die hebben geen supporters.

TeeZee

Mocht het niet lukken, dan is Watford v Charlton een mooi alternatief. Jammer dat Fulham niet thuisspeelt op die dag, dat is ook premier league en bovendien een leukere club met een leuker stadion (waarschuwing: subjectieve mening).

Batflyer

Wigan heeft nog geen info over kaartverkoop op hun site, dus dat wacht ik nog even af. Maar ik ga denk ik liever naar Watford - Charlton, aangezien ze daar een mooie Main Stand hebben die dit seizoen plat gaat.

Hoe zijn die fans van Wigan? Wigan lijkt me een van de saaiste clubs in Engeland, dus ik weet niet of ik bij West Ham - Wigan wel in het uitvak wil zitten.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Joost

Citaat van: Batflyer op jul 19, 2008, 17:16:26
Wigan heeft nog geen info over kaartverkoop op hun site, dus dat wacht ik nog even af. Maar ik ga denk ik liever naar Watford - Charlton, aangezien ze daar een mooie Main Stand hebben die dit seizoen plat gaat.

Hoe zijn die fans van Wigan? Wigan lijkt me een van de saaiste clubs in Engeland, dus ik weet niet of ik bij West Ham - Wigan wel in het uitvak wil zitten.

Ik vond ze briljant maar dat kan er mee te maken hebben dat ik ertussen stonden toen ze net Arsenal versloegen in de halve finale League Cup.

TeeZee

Citaat van: Batflyer op jul 19, 2008, 17:16:26Hoe zijn die fans van Wigan? Wigan lijkt me een van de saaiste clubs in Engeland, dus ik weet niet of ik bij West Ham - Wigan wel in het uitvak wil zitten.
Wigan is van oudsher een rugbystad, die door toedoen van de sponsor JJB zich wist op te werken naar de Premier League. Ik heb Wigan nog nooit uit zien spelen, het thuispubliek vond ik niet erg bijzonder. Aan de andere kant moet je wel een hele trouwe supporter zijn als je een club als Wigan ook tijdens uitwedstrijden bezoekt.

BTW, Watford speelt tegen Charlton en om een voor mij onverklaarbare reden is de awaysupport van Charlton vrij minimaal.

TeeZee

12/8 Wolverhampton Wanderers v Accrington Stanley

Ik heb lang zitten twijfelen welke League Cup wedstrijd ik zou gaan bezoeken op de dinsdagavond. Er was in ieder geval keuze genoeg. Vaak speelt het stadion een rol bij de keuze, dat is in dit geval meer dan in orde. Verder kijk je met een schuin oog of het vol zal zitten. Dat zal nu absoluut niet het geval zijn. Het is geen derby en feitelijk is er niets bijzonders aan deze wedstrijd.

Toch moet ik er heen.

Ik heb deze keuze gemaakt op basis van de namen. Wolves v Stanley. Ik voel nu al vlinders, ik overdrijf echt niet. Accrington Stanley heeft niets te maken met de founder members Accrington, die samen met Wolves een van de eerste twaalf League clubs van Engeland waren. Het maakt me niets uit.

Ik heb weken getwijfeld maar wist stiekem al die tijd dat deze wedstrijd het moest worden. Ik moet hier gewoon aan toegeven.

De laatste ontmoeting tussen deze twee clubs (ok, toegegeven, ik heb het hier over het vorige Accrington Stanley) was in 1923. Wolves wonnen met 5-1. Dit wordt de vierde ontmoeting tussen beide clubs, de eerste met het huidige Stanley en sowieso de eerste ontmoeting in de League Cup.

Er zal geen hond zitten, maar ik moet hier naartoe. Sorry als dit onbegrijpelijk is voor jullie.

spons

Citaat van: Denniz1974 op jul 02, 2008, 20:09:34
Citaat van: Daffy op jul 02, 2008, 11:46:33
16 augustus: Schalke 04 - Hannover 96

Succes met je jacht op een entreekaartje ... Het zal niet meevallen, tenzij je een kapitaal wilt betalen op de zwarte markt.

kaartjes zijn op de zwarte markt in duitsland altijd vrij makkelijk te krijgen, voor een paar euro boven face value koop je buiten voor deze wedstrijd gewoon een kaartje
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Denniz1974

Citaat van: spons op jul 27, 2008, 23:32:51
Citaat van: Denniz1974 op jul 02, 2008, 20:09:34
Citaat van: Daffy op jul 02, 2008, 11:46:33
16 augustus: Schalke 04 - Hannover 96

Succes met je jacht op een entreekaartje ... Het zal niet meevallen, tenzij je een kapitaal wilt betalen op de zwarte markt.

kaartjes zijn op de zwarte markt in duitsland altijd vrij makkelijk te krijgen, voor een paar euro boven face value koop je buiten voor deze wedstrijd gewoon een kaartje

Daarvoor moet je dus wel op de gok afreizen naar het stadion; wil je vooraf al een kaart in 't zwart kopen, dan heb je helaas met de woekerprijzen op ebay te maken.

spons

Citaat van: Denniz1974 op jul 28, 2008, 07:43:50
Citaat van: spons op jul 27, 2008, 23:32:51
Citaat van: Denniz1974 op jul 02, 2008, 20:09:34
Citaat van: Daffy op jul 02, 2008, 11:46:33
16 augustus: Schalke 04 - Hannover 96

Succes met je jacht op een entreekaartje ... Het zal niet meevallen, tenzij je een kapitaal wilt betalen op de zwarte markt.

kaartjes zijn op de zwarte markt in duitsland altijd vrij makkelijk te krijgen, voor een paar euro boven face value koop je buiten voor deze wedstrijd gewoon een kaartje

Daarvoor moet je dus wel op de gok afreizen naar het stadion; wil je vooraf al een kaart in 't zwart kopen, dan heb je helaas met de woekerprijzen op ebay te maken.

je moet een zwart kaartje ook nooit op ebay kopen maar gewoon naar het stadion gaan
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

Citaat van: spons op jul 28, 2008, 12:25:14
Citaat van: Denniz1974 op jul 28, 2008, 07:43:50
Citaat van: spons op jul 27, 2008, 23:32:51
Citaat van: Denniz1974 op jul 02, 2008, 20:09:34
Citaat van: Daffy op jul 02, 2008, 11:46:33
16 augustus: Schalke 04 - Hannover 96

Succes met je jacht op een entreekaartje ... Het zal niet meevallen, tenzij je een kapitaal wilt betalen op de zwarte markt.

kaartjes zijn op de zwarte markt in duitsland altijd vrij makkelijk te krijgen, voor een paar euro boven face value koop je buiten voor deze wedstrijd gewoon een kaartje

Daarvoor moet je dus wel op de gok afreizen naar het stadion; wil je vooraf al een kaart in 't zwart kopen, dan heb je helaas met de woekerprijzen op ebay te maken.

je moet een zwart kaartje ook nooit op ebay kopen maar gewoon naar het stadion gaan

Hoezo niet? Heb goede ervaringen met ebay kaartjes kopen. Zorg alleen niet dat er een foto van het kaartje bijstaat, dan kan dit kaartje namelijk geblokkeerd worden en jij als koper een boete krijgen. En zoveel duurder was het kaartje ook weer niet.
Overal in Duitsland is zwarte markt voor het stadion, je wordt er zowat mee overlopen als je van de parkeerplaatsen naar het stadion loopt. Toch is het me bij 1 club een keer niet gelukt, jawel Schalke. Dit was dan ook in een van de eerste seizoenen in de Arena auf Schalke. Maar vrees dat het nu geen probleem meer is auf Schalke.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

spons


[/quote]

Hoezo niet? [/quote]

Omdat je dan altijd teveel betaald, omdat mensen tegen elkaar opbieden wordt de prijs onnodig opgedreven
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Stadionhopper

En dat gebeurd op de zwarte markt niet? Heb anders gezien hoor. Loop wat dat betreft al jaren mee in het Duits voetbal. Zodra iemand hoger bied ben je ook kansloos op de zwarte markt, tenzij je enorm veel geluk hebt.
Bij ebay heb ik dus echt niet teveel betaald, ja ok iets meer dan de daadwerkelijke prijs maar dat is op de zwarte markt ook.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Denniz1974

Citaat van: Dennis1981 op jul 28, 2008, 15:57:00
En dat gebeurd op de zwarte markt niet? Heb anders gezien hoor. Loop wat dat betreft al jaren mee in het Duits voetbal. Zodra iemand hoger bied ben je ook kansloos op de zwarte markt, tenzij je enorm veel geluk hebt.
Bij ebay heb ik dus echt niet teveel betaald, ja ok iets meer dan de daadwerkelijke prijs maar dat is op de zwarte markt ook.

Beide heeft z'n charme.
Het voordeel van ebay vind ik dat je niet voor niets de reis naar het stadion maakt; dat moet je maar afwachten als je de kaart bij het stadion zwart wilt kopen.
Ik heb tot op heden nog het meest een kaart via de club zelf gekocht; goed in de gaten houden wanneer de kaartverkoop start en dan direct toeslaan.