Hoofdmenu

Amateurs 2012/13

Gestart door Sebastiaan_W, jul 16, 2012, 11:57:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: nort op jun 04, 2013, 09:04:15
...Maar de tijd dat de fans bepaalde wat er gebeurde in het voetbal ligt al decennia achter ons..

Alsof dat vroeger wel het geval was.

Bier und Bratwurst

De play-offs finale van Juliana-Haaglandia word niet op zondag 9 juni gespeeld maar op een andere dag die nog niet bekend is. De KNVB onderzoekt eerst de feiten van de knokpartij bij Alphense Boys-Haaglandia.
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 05, 2013, 01:10:52
De play-offs finale van Juliana-Haaglandia word niet op zondag 9 juni gespeeld maar op een andere dag die nog niet bekend is. De KNVB onderzoekt eerst de feiten van de knokpartij bij Alphense Boys-Haaglandia.

Waarom wordt deze wedstrijd nog gespeeld ? Beide ploegen promoveren toch omdat Achilles 29 naar de JL. gaat ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Its Matchday

Finale PD Topklasse Zaterdag tussen SV Spakenburg - ACV wordt zaterdag om 16.00 gespeeld bij Excelsior'31 in Rijssen.
@ViezeVis

Verwijderd lid

Citaat van: Its Matchday op jun 05, 2013, 09:02:18
Finale PD Topklasse Zaterdag tussen SV Spakenburg - ACV wordt zaterdag om 16.00 gespeeld bij Excelsior'31 in Rijssen.

Jammer, want als ASWH het had gered tegen ACV, dan was het hier in Veenendaal bij G.V.V.V. geweest.
De wedstrijd in Rijssen is overigens live te zien op TV Drenthe. Ik denk dat die wel een stream beschikbaar hebben voor ieder die niet in de gelegenheid is om naar Rijssen te reizen.

ðe waan

Ik heb Drenthe gewoon in mijn TV-pakket. Ga er wel even voor zitten denk ik.

Its Matchday

Citaat van: ðe waan op jun 06, 2013, 10:13:41
Ik heb Drenthe gewoon in mijn TV-pakket. Ga er wel even voor zitten denk ik.

Veel regionalenzenders zijn idd gewoon te ontvangen op digitale televisie. RTV Drenthe is op UPC te ontvangen op 703, ongeacht woonplaats.
@ViezeVis

Joost

Citaat van: Its Matchday op jun 06, 2013, 10:38:37
Veel regionalenzenders zijn idd gewoon te ontvangen op digitale televisie. RTV Drenthe is op UPC te ontvangen op 703, ongeacht woonplaats.
Ziggo heeft helaas een noord-zuid splitsing gemaakt.

TV Oost bijvoorbeeld kan ik niet meer ontvangen.

ðe waan

Bij KPN heb ik ze allemaal nog. En ik hoop dat dat zo blijft. Zit in het weekend toch regelmatig te zappen tussen 701 en 714.

Jehoentelaar

Haaglandia is, los van 200 euro boete, vrijgesproken van de zottigheid die in Alphen plaatsvond. De lokale Alphense Boys zijn echter wel behoorlijk gestraft; ze komen volgend seizoen uit in de Eerste Klasse. Daardoor stromen Quick, Joure en Deurne alledrie doorstromen naar de Hoofdklasse.
Bron: http://www.topklasser.nl/nl/nieuws-topklasse-zondag/3498-haaglandia-vrijgesproken-alphense-boys-gedegradeerd
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

HRM1880

Gaat de wedstrijd Deurne-Quick van morgen dan nog door? Want die stond bij ons op de planning.

ðe waan

Ik denk het wel, want Alphense Boys heeft nog de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen de straf.

Maar houd de verschillende clubsites goed in de gaten, want de ontwikkelingen gaan wel erg snel de laatste weken.

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op jun 08, 2013, 09:50:02
Gaat de wedstrijd Deurne-Quick van morgen dan nog door? Want die stond bij ons op de planning.

Ik zou eerder voor een andere wedstrijd kiezen, er zijn tal van wedstrijden op leukere sportparken waar meer op het spel staat.
Tenzij het enkel om de naam gaat natuurlijk ;-).

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op jun 08, 2013, 11:27:53
Ik zou eerder voor een andere wedstrijd kiezen, er zijn tal van wedstrijden op leukere sportparken waar meer op het spel staat.
Tenzij het enkel om de naam gaat natuurlijk ;-).
Natuurlijk gaat het om de naam. Als je zelf in het Beverly Hills van Deurne (Antwerpen) woont, wil je wel eens gaan kijken hoe het op een ander is.

AthleticHolanda

Citaat van: HRM1880 op jun 08, 2013, 11:34:08
Natuurlijk gaat het om de naam. Als je zelf in het Beverly Hills van Deurne (Antwerpen) woont, wil je wel eens gaan kijken hoe het op een ander is.

:-D.

Dan veel plezier alvast.