Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kölsche Bosschenaar

Ik zit momenteel te azen op de wedstrijd Aris - PAOK in het eerste weekend van januari. Helaas is de exacte datum en tijd nog niet bekend. Weet iemand wanneer dit ongeveer bekend wordt? Mijn tweede vraag is, hoe ik voor deze wedstrijd aan een ticket zou kunnen komen? Op de site lees ik vaag iets over een clubkaart, maar veel wijzer wordt ik er niet van. Weet iemand hier meer over?
FC Den Bosch
1.FC Köln

FCT1980

Citaat van: hgrm op dec 02, 2019, 10:59:57
Tijdens de MLB wedstrijden in Londen erg goede ervaringen gehad met Uber.
App installeren op je telefoon en een rit aanvragen, dan heb je binnen de kortste keren een taxi voor je neus. Zelfs vlak bij het stadion waar 50000 man uit moest.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat het buiten Londen minder goed/snel werkt.

Ook buiten Londen werkt Uber prima.
Je kunt zelfs vooraf al een tijd afspreken wanneer een taxi moet komen. Als je dat vlak voor tijd doet moet het makkelijk te doen zijn lijkt me.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Freekos79

Kan ik iemand blij maken met een gratis kaartje voor VVV - Emmen vanavond? Eticket.
Volgende wedstrijd: ?

Jef400


Freekos79

Citaat van: Jef400 op dec 07, 2019, 10:55:43
Wel een mooie degradatiepot.
Ja voor beide belangrijk. Zeker voor VVV om te winnen.
Volgende wedstrijd: ?

Bakkie

Kan iemand mij helpen aan 2 tickets voor FC Köln - Bremen voor zaterdag 21 december?

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Bakkie op dec 09, 2019, 19:21:52
Kan iemand mij helpen aan 2 tickets voor FC Köln - Bremen voor zaterdag 21 december?
Ik zie dat er op dit moment alleen nog losse tickets beschikbaar zijn.
Mijn advies zou zijn om de ticketshop goed in de gaten te houden.
Er komen vaak nog veel tickets terug in omloop.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Gilles

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op dec 02, 2019, 12:55:41
Ik zit momenteel te azen op de wedstrijd Aris - PAOK in het eerste weekend van januari. Helaas is de exacte datum en tijd nog niet bekend. Weet iemand wanneer dit ongeveer bekend wordt? Mijn tweede vraag is, hoe ik voor deze wedstrijd aan een ticket zou kunnen komen? Op de site lees ik vaag iets over een clubkaart, maar veel wijzer wordt ik er niet van. Weet iemand hier meer over?
Kalender voor januari staat nu op slgr.gr .

Mokum1900

iemand die mij aan aankoophistorie bij Rsca Anderlecht kan helpen voor de wedstrijd tegen Brugge
Waar je ook gaat ik volg je overal

Mokum1900

nog een vraag hoe kansloos ben ik voor een kaartje Atletico Madrid - Liverpool ? en bedoel ik voor kaartje waar ik ook echt mee binnen kom , geen zin 150 euro te betalen en dan niet binnen te komen
Waar je ook gaat ik volg je overal

spons

Citaat van: Mokum1900 op dec 16, 2019, 16:56:11
nog een vraag hoe kansloos ben ik voor een kaartje Atletico Madrid - Liverpool ? en bedoel ik voor kaartje waar ik ook echt mee binnen kom , geen zin 150 euro te betalen en dan niet binnen te komen

Ik denk dat 150 euro ongeveer de normale prijs is voor een kaartje voor die wedstrijd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen


Bakkie

Citaat van: Kölsche Bosschenaar op dec 09, 2019, 19:33:28
Ik zie dat er op dit moment alleen nog losse tickets beschikbaar zijn.
Mijn advies zou zijn om de ticketshop goed in de gaten te houden.
Er komen vaak nog veel tickets terug in omloop.

Bedankt voor de tip. Helaas zijn de kaarten die terug komen aan de dure kant. 50 euro ben je zo kwijt..
Dus ik heb maar besloten om naar Viktoria Köln te gaan op de vrijdagavond. Ook geen straf!

bagger010

Bristol is door in de FA Cup en ik zit erover na te denken de volgende aan te doen tegen Coventry. Dit kan als dagtrip, de Rovers spelen om 3uur en de laatste vlucht terug naar Nederland is om 7uur. Is dit haalbaar?

Arjen

Bristol City speelt om half 1. Als dat lukt qua heenreis zou ik die pakken. 2 uurtjes van einde wedstrijd tot vertrek vliegtuig lijkt me te krap. De bus van het centrum naar vliegveld doet er meer dan een half uur over.