Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Denniz1974 op aug 05, 2008, 11:30:52
Mijn plannen voor de komende weken zijn ietsje aangepast:

8 augustus:
FC Metz - Tours / Stade de Reims - AC Ajaccio  (o.v.b.)
FC Metz spreekt me qua stadion het meeste aan, maar met Reims heb ik historisch gezien (Feyenoord 1963) het meest ...

De meerprijs voor de keuken viel mee?

Denniz1974

#166
Citaat van: Hugo op aug 05, 2008, 13:04:45
Citaat van: Denniz1974 op aug 05, 2008, 11:30:52
Mijn plannen voor de komende weken zijn ietsje aangepast:

8 augustus:
FC Metz - Tours / Stade de Reims - AC Ajaccio  (o.v.b.)
FC Metz spreekt me qua stadion het meeste aan, maar met Reims heb ik historisch gezien (Feyenoord 1963) het meest ...


De meerprijs voor de keuken viel mee?

Niet echt ... de drang om de grens over te gaan is toch groter gebleken ...

hoevenen lion

07/09/2008: LIvorno - Mantova (Deze is nog niet 100% zeker)
14/09/2008: Inter - Catania (Deze staat zo goed als zeker vast)

En voor 21/09 zoek ik nog een wedstrijd en eventueel reisgezel. Was al aan het denken om naar Luxemburg (FC Differdange 03) te gaan. Maar Duitsland, Frankrijk of Nederland zit er ook nog steeds in.

AthleticHolanda

Ben echt jaloers op je als je naar Livorno gaat!

Fino all'ultimo bandito, ancor avanti ancor! ;-).

TeeZee

Citaat van: Gert op aug 04, 2008, 17:06:02We zijn om, Wycombe leek ons toch leuker dan Leicester.
Lijkt mij een betere keuze (al zul je voor jullie project uiteindelijk toch naar al die ovaaltjes moeten). Luton v Aldershot echt geen optie, om nog maar een keer twijfel te zaaien? Of ben je bang dat Luton degradeert?

CiteerLeicester zie ik toch liever tegen Coventry en dat kan in ieder geval dit seizoen niet.
Volgens mij is dat een overgewaardeerde derby.

CiteerBovendien is Adams park aantrekkelijker dan de nieuwe Leicester bak.
Dat is helemaal waar. Leuke kleine bak met wat heuveltjes op de achtergrond. Bovendien heeft John Motson er ooit in een lange jas op een besneeuwd veld gestaan en Gus Uhlenbeek er gespeeld.

Hugo

Citaat van: TeeZee op aug 06, 2008, 10:35:38
Bovendien heeft John Motson er ooit in een lange jas op een besneeuwd veld gestaan en Gus Uhlenbeek er gespeeld.

Wat een slecht argument, Uhlenbeek heeft in bijna alle 116 ground van League + Conference gespeeld.

Sebastiaan_W

Citaat van: TeeZee op aug 06, 2008, 10:35:38
Citaat van: Gert op aug 04, 2008, 17:06:02

CiteerBovendien is Adams park aantrekkelijker dan de nieuwe Leicester bak.
Dat is helemaal waar. Leuke kleine bak met wat heuveltjes op de achtergrond. Bovendien heeft John Motson er ooit in een lange jas op een besneeuwd veld gestaan en Gus Uhlenbeek er gespeeld.

Op Adams Park heb ik nog een hilarisch moment meegemaakt! Volgens mij ben ik er in augustus 2002 geweest, de thuiswedstrijd tegen QPR. Ik stond zelf in het uitvak en tijdens de wedstrijd werd er omgeroepen of 2 toeschouwers hun auto's wilden verplaatsen omdat een boer het veld niet op(of af) kon met zijn trekker.

Overigens is het stadion een takke eind lopen vanaf het station. Heuvel op, heuvel af en dat een half uur tot 3 kwartier.....

Gert

Citaat van: TeeZee op aug 06, 2008, 10:35:38
Luton v Aldershot echt geen optie, om nog maar een keer twijfel te zaaien? Of ben je bang dat Luton degradeert?

O, Luton komt zeker nog aan de beurt dit jaar. En ja, die degraderen uiteraard met -30 bij de start. Maar Kennilworth Road is natuurlijk wel een must see. Na degradatie telt ie dan volgens de puristen niet meer mee voor de 92, maar tegen de tijd dat wij daarmee klaar zijn (zo rond 2030) moet het toch gelukt zijn weer te promoveren en telt hij alsnog!

Gert

Citaat van: TeeZee op aug 06, 2008, 10:35:38Volgens mij is dat een overgewaardeerde derby.
Maar wat moet je dan met Leicester? Coventry is de enige echte rivaal, verder is het een beetje een grijze club, al hebben ze natuurlijk Gary Lineker gehad.

Hugo

Citaat van: Gert op aug 06, 2008, 20:31:32
Maar wat moet je dan met Leicester? Coventry is de enige echte rivaal, verder is het een beetje een grijze club, al hebben ze natuurlijk Gary Lineker gehad.

Spreken Forest en Derby niet meer aan in Leicester als tegenstander?

TeeZee

Citaat van: Gert op aug 06, 2008, 20:31:32
Citaat van: TeeZee op aug 06, 2008, 10:35:38Volgens mij is dat een overgewaardeerde derby.
Maar wat moet je dan met Leicester? Coventry is de enige echte rivaal, verder is het een beetje een grijze club, al hebben ze natuurlijk Gary Lineker gehad.
Derby en Forest zijn ook rivalen.

Maar ik zou dit jaar voor de thuiswedstrijd tegen Leeds gaan denk ik.

spons

Citaat van: Gert op aug 06, 2008, 20:28:15

O, Luton komt zeker nog aan de beurt dit jaar. En ja, die degraderen uiteraard met -30 bij de start. Maar Kennilworth Road is natuurlijk wel een must see. Na degradatie telt ie dan volgens de puristen niet meer mee voor de 92, maar tegen de tijd dat wij daarmee klaar zijn (zo rond 2030) moet het toch gelukt zijn weer te promoveren en telt hij alsnog!

volgens de engelse club van 92 niet daar moet er na een degradatie vanuit het betaalde voetbal en een promotie terug de ground opnieuw bezocht worden om hem mee te laten tellen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hoevenen lion

Citaat van: AthleticHolanda op aug 05, 2008, 22:59:07
Ben echt jaloers op je als je naar Livorno gaat!

Fino all'ultimo bandito, ancor avanti ancor! ;-).
Is echt nog niet zeker. Kan zijn dat we tegen die tijd niet in de buurt zijn.
Ik weet echt niets af van Livorno kan je me niet wat info door sturen met een PB?

Gert

Citaat van: spons op aug 06, 2008, 22:59:06
Citaat van: Gert op aug 06, 2008, 20:28:15

O, Luton komt zeker nog aan de beurt dit jaar. En ja, die degraderen uiteraard met -30 bij de start. Maar Kennilworth Road is natuurlijk wel een must see. Na degradatie telt ie dan volgens de puristen niet meer mee voor de 92, maar tegen de tijd dat wij daarmee klaar zijn (zo rond 2030) moet het toch gelukt zijn weer te promoveren en telt hij alsnog!

volgens de engelse club van 92 niet daar moet er na een degradatie vanuit het betaalde voetbal en een promotie terug de ground opnieuw bezocht worden om hem mee te laten tellen

hmm... wat ik al zei: puristen zijn het! Aan de andere kant: dan mag ik nog een keer naar Wrexham en dat is zeker geen straf.

Denniz1974

#179
Plannen voor de toekomst:

Het zou mij mooi lijken als ik voor 31-12-2009 kan zeggen dat ik in elk Nederlands Stadion een wedstrijd heb gezien. TO DO:
Ado Den Haag, FC Twente, AZ
Fortuna Sittard,  VVV, FC Eindhoven, FC Haarlem, AGOVV, Omniworld, BV Veendam.

Heb een eerste planning gemaakt om alvast 4 clubs te bezoeken:

17-10-2008 VVV Venlo - Telstar
20-02-2009 HFC Haarlem - RKC Waalwijk
01-05-2009 FC Omniworld - Telstar
08-05-2009 FC Eindhoven - BV Veendam

Fortuna, AGOVV en BV Veendam bewaar ik wellicht voor het seizoen 2009-2010, waarbij ik moet aantekenen dat ik BV Veendam als allerlaatste Nederlandse Ground wil bezoeken.
Ado, AZ en Twente moet ik nog een plek in de planning geven, veel zal afhangen van de wijze waarop kaartverkoop is georganiseerd alsmede het financiele aspect