Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

hgrm

De laatste keer (bekerwedstrijd tegen Nürnberg) heb ik de auto geparkeerd in Kesselsberg (aan de B288 Krefelder Strasse) en ben verder met de metro gegaan (U79) naar halte Kulturstrasse. Vanaf daar is het 10 minuten lopen naar het stadion.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

Citaat van: hgrm op mei 12, 2015, 08:35:40
De laatste keer (bekerwedstrijd tegen Nürnberg) heb ik de auto geparkeerd in Kesselsberg (aan de B288 Krefelder Strasse) en ben verder met de metro gegaan (U79) naar halte Kulturstrasse. Vanaf daar is het 10 minuten lopen naar het stadion.
Was er ook die wedstrijd. Wij waren er al heel vroeg dus de wagen op de grote baan vlak bij het stadion kunnen zetten. Was en gratis plaats enna de wedstrijd meteen weg omdat je niet van de parking hoeft. Was wel een vier uur,voor aftrap.

hgrm

Als je vroeg kunt zijn, is dat inderdaad prima.
Mijn keuze voor Kesselberg was ingegeven door drie factoren:

1) Ik kon er niet vroeg zijn.
2) Na de wedstrijd moest ik nog een stuk door naar een hotel bij Aken in de buurt dus redelijk snel wegkomen en snel op de Autobahn de goede kant op zitten was een pré.
3) Het kaartje (per post ontvangen) is tevens vervoersbewijs in het OV
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jehoentelaar

Voor de geïnteresseerden:

Op 27 mei vindt in de MDCC-Arena in Magdeburg de heenwedstrijd in de play-offs voor promotie naar de 3.Liga plaats tussen 1.FC Magdeburg en Kickers Offenbach. Indien er na de 'beperkte verkoop' nog kaarten beschikbaar zijn start op 24 mei de vrije verkoop (onder meer online via print@home).

Bron: Facebookpagina 1.FC Magdeburg.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hugo

Citaat van: Jehoentelaar op mei 18, 2015, 18:44:59
Voor de geïnteresseerden:

Op 27 mei vindt in de MDCC-Arena in Magdeburg de heenwedstrijd in de play-offs voor promotie naar de 3.Liga plaats tussen 1.FC Magdeburg en Kickers Offenbach. Indien er na de 'beperkte verkoop' nog kaarten beschikbaar zijn start op 24 mei de vrije verkoop (onder meer online via print@home).

Bron: Facebookpagina 1.FC Magdeburg.

Mooie pot maar op een woensdag. ... :-(

Jehoentelaar

De terugwedstrijd in Offenbach is als ik het goed heb op zondag 31 mei.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hugo

Citaat van: Jehoentelaar op mei 18, 2015, 20:46:01
De terugwedstrijd in Offenbach is als ik het goed heb op zondag 31 mei.

Offenbach heb ik al eens gevinckt, Magdeburg nog niet. Mooie pot ook voor de sensatiezoekers...

spons

Citaat van: Hugo op mei 18, 2015, 21:16:04
Offenbach heb ik al eens gevinckt, Magdeburg nog niet. Mooie pot ook voor de sensatiezoekers...

Voor het stadion hoef je niet naar Magdeburg
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Op 1 augustus de supercup tussen VfL Wolfsburg en Bayern München in de Volkswagen Arena.

Jehoentelaar

Morgen kan Lok Leipzig bij RW Erfurt II de nacompetitie om promotie naar de Regionalliga Nordost halen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Hugo

Citaat van: Jehoentelaar op jun 13, 2015, 16:14:05
Morgen kan Lok Leipzig bij RW Erfurt II de nacompetitie om promotie naar de Regionalliga Nordost halen.

Tegen wie moeten ze dan spelen?

FCT1980

Waarschijnlijk dan Erfurt II?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: FCT1980 op jun 13, 2015, 19:56:18
Waarschijnlijk dan Erfurt II?

Niet tegen winnaar van een andere lokale liga ofxo?

Jehoentelaar

Zover ik kan achterhalen promoveren de nummers 1 en 2 uit zowel de Oberliga NOFV-Nord als de Oberliga NOFV-Süd. Lok kan alleen nog derde worden (en zou daarmee kwalificeren) dus dan moet de tegenstander de nummer drie uit de andere liga zijn, wat nu FC Schönberg 85 is. Deze ploeg zou nog tweede kunnen worden, waardoor FSV 63 Luckenwalde de Relegation in zou gaan.

Lang verhaal kort: Schönberg of Luckenwalde.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

FCT1980

Citaat van: Hugo op jun 13, 2015, 20:00:18
Niet tegen winnaar van een andere lokale liga ofxo?

Geen idee waar ze tegen spelen. Zoals het werd gepost ging ik er vanuit dat het tegen Erfurt II was. Waarom zouden ze anders in een stadion van een 2e team spelen? Lok heeft toch redelijk wat fans nog?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!