week 51, maandag 19 december t/m zondag 25 december 2011

Gestart door wekke, dec 09, 2011, 11:58:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke


Bier und Bratwurst

#1
22-12-2011  FC Twente -PSV KNVB beker 20.45
21-12-2011  N.E.C.-Achilles'29 KNVB Beker 18.45
Het ene stadion is het andere niet!


Nico1880

20-12: Antwerp Res. - Eupen Res. @Wijnegem.
21-12: Eupen - Antwerp

AthleticHolanda

21/12 - NEC - Achilles'29

Daarna een te lange winterpauze ben ik bang...

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op dec 19, 2011, 18:34:26
21/12 - NEC - Achilles'29

Daarna een te lange winterpauze ben ik bang...

Donderdag 22-12, Panningen v Heytse voor de beker?

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op dec 19, 2011, 20:02:06
Donderdag 22-12, Panningen v Heytse voor de beker?

Waarom wordt dat op een donderdagavond gespeeld? Van het weekend afgelast en nu (al) ingehaald? Las in de krant dat St. Agatha was afgelast en dat JVC onverdiend verloren had, maar erg zullen ze dat niet vinden aangezien die toch geplaatst zijn voor de KNVB Beker.

Zit donderdagavond waarschijnlijk met werk maar mocht je iets voor de eerste twee weken van Januari weten dan hoor ik het graag.

Joost

Ze spelen in de Franse Beker het eerste weekend van januari een ronde. US Marck tegen Nice bijvoorbeeld op vrijdag, zaterdag om 18u naar Le Havre v Lorient en zondag in Belgie om 14u Eendracht Aalst v Tienen.

En in Belgie kun je op 2e kerstdag om 14u naar Club Brugge v Zulte Waregem?

AthleticHolanda

Citaat van: Joost op dec 19, 2011, 20:36:35
Ze spelen in de Franse Beker het eerste weekend van januari een ronde. US Marck tegen Nice bijvoorbeeld op vrijdag, zaterdag om 18u naar Le Havre v Lorient en zondag in Belgie om 14u Eendracht Aalst v Tienen.

En in Belgie kun je op 2e kerstdag om 14u naar Club Brugge v Zulte Waregem?

Ja de Franse beker weet ik, sprak afgelopen vrijdag nog met iemand van Red Star. Ze kijken erg uit naar de ontmoeting met Marseille op zaterdagavond maar toen wisten ze nog niet of ze in Saint-Denis of in Créteil zouden gaan spelen. In Saint-Denis zou het meer kosten maar naar alle waarschijnlijkheid ook meer opleveren, maar Créteil zou meer zekerheid geven, minder kosten maar dan waarschijnlijk ook minder opbrengst.
Doelde eigenlijk meer op een wedstrijd die ik in een dag op en neer zou kunnen halen maar die zijn er bar weinig.

Baal wel dat de twee Belgische zondagwedstrijden op 8 januari allebei in stadions worden gespeeld waar ik al geweest ben, misschien dat ik wel naar Standard-Beerschot ga een week later dat kan ik met de trein halen.

Joost


Bier und Bratwurst

Het ene stadion is het andere niet!

cafebac

Citaat van: Bier und Bratwurst op dec 15, 2011, 17:33:15
22-12-2011  FC Twente -PSV KNVB beker 20.45u.
Deze week komt er nog wat bij.

Ook aanwezig :)



Peenvogel

Komt Meester toch nog in De Kuip dit seizoen ;)