Week 45 maandag 2 november t/m zondag 8 november

Gestart door Stadionhopper, okt 03, 2009, 12:00:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bossche Bol

Citaat van: Bossche Bol op okt 06, 2009, 23:08:13
6-11 FC Den Bosch-FC Dordrecht
7-11 waarschijnlijk Eintracht Braunschweig-SV Sandhausen
8-11 Hannover 96-Hamburger SV
5-11 SC Heerenveen-Hertha BSC

Het bezoekje aan Braunschweig moet ik uitstellen, heb zaterdag andere verplichtingen.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Rinus A.

Citaat van: wekke op okt 06, 2009, 23:01:12
07/11 U17 KV Kortrijk-U17 Westerlo
07/11 Antwerp-Tubize (onder voorbehoud)
08/11 FC Utrecht-Heerenveen (onder voorbehoud)

Antwerp is verzet naar zondag.

wekke

Citaat van: Rinus A. op nov 04, 2009, 18:47:39
Antwerp is verzet naar zondag.

Ja, ik zag het daarstraks op exqileague.be. De kans dat ik de wedstrijd op zaterdag zou halen, was toch zeer miniem.

Voetbalhopper


Daniel

Ik stap zodadelijk in de auto naar Monchengladbach voor Borussia-VfB Stuttgart
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

3434

Same here, niet met volle goesting (een revisit na 2 weken al). Maar een potje Bundesliga zal wel niet tegenvallen.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

King Nothing

Bochum was zowaar eens leuk, dik voor aftrap aanwezig, biertje erbij en rustig afwachten tot de aftrap.
Jammer dat het in de 92eminuut 1-2 werd, nadat de scheidsrechter even een handsbal van een Freiburg-verdediger over het hoofd zag en Freiburg uit de counter de winnende goal scoorde... Oeps. Wel erg gave sfeer vandaag, beter dan de vorige twee keer dat ik er was.

Ik zal eens een eigen topic aan gaan maken over m'n Duitse reizen ;-)
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Hielke

Geweldige middag gehad in De Galgenwaard. Alle frustratie over dit ***seizoen kon er even uitgegooid worden, prachtige overwinning. Drie volkomen onverwachte bonuspunten die Heerenveen godzijdank weer even in veilige haven brengen.

Joost

#38
Ik hield het deze middag dicht bij huis. Heerlen Sport nam het op tegen sv Zwart Wit '19 uit Eys. Leuke tribune hebben ze daar op Hanzon overigens. Het bleef zoals het begon, 0-0 maar vervelend om te zien was het niet. De wit-blauwen scoorden daarmee het 3de puntje van dit seizoen. Aangezien de SportClub Klimmen-Ransdaal haar 7de nederlaag in 8 duels bijtekende gaat Heerlen Sport van de laatste plaats af, op doelsaldo. Dit seizoen degradeert alleen de nummer laatst, gelukkig.

Volgende week wacht de Rooms-Katholieke Terwinseler Sport Verein een week later is SCKR te gast op de Kaldeborn.