Werk in uitvoering

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 09:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Dat blijft er niet echt aantrekkelijk uitzien.

cafebac

Golfplaten en staanplaatsen, dit uitvak lijkt me de opvolger van het hok in de Koel. Hopen dat het plexiglas het zicht niet verder zal belemmeren dan die balken al doen. An sich moet je er wel goed herrie kunnen maken in zo'n hok.

ðe waan

Dat is toch weer dat vak achter het doel?

Verschrikkelijk zeg, zo'n hok.

Skipperdinho

Citaat van: MartijNFR op jun 28, 2013, 16:13:23
Bij Go Ahead zijn ze bijna klaar met die verbouwing.



Ik vond het vroeger achter het doel veel fijner als uitsupporter dan nu, maar het uitvak nu is wel dat je dan meteen weg kan na de wedstrijd en echt goed zicht heb je daar niet.

Skipperdinho

Citaat van: witte leeuw op jun 26, 2013, 12:14:44
12 jaar? Dat valt nog mee. Telstar heeft meer dan 20 jaar gesteggeld.

Ik vind het wel mooier die nieuwe tribunes dan wat er eerst stond

Bier und Bratwurst

niet aantrekkelijk om in het uitvak te bezoeken
Het ene stadion is het andere niet!

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op jun 28, 2013, 18:01:43
niet aantrekkelijk om in het uitvak te bezoeken

Ik vind geen enkel stadion aantrekkelijk om in een uitvak te bezoeken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Skipperdinho

HELMOND - Fitland wil een voetbalstadion bouwen op Suytkade.

Eigenaar/directeur Maarten van Kempen denkt aan een combinatie met het vrijetijdscomplex dat hij momenteel in de Helmondse wijk laat bouwen. Het stadion zou aan de kant van de insteekhaven moeten komen, met het veld over het water. Aan de andere zijde van het vrijetijdscomplex, richting Zuid-Willemsvaart, heeft hij een zwembad en theater laten inteken,

Volgens Van Kempen had hij jaren geleden al een plan voor een stadion op Suytkade, maar dat verdween in de ijskast omdat de raad vasthield aan Berkendonk. Nu die locatie onder druk staat, komt hij alsnog met dit alternatief. Het is een van de twee initiatieven die wethouder Frans Stienen dinsdag in de raad aankondigde.

Jan van de Zanden van Helmond Sport zegt dat elk idee welkom is.

--------------------------------------------------------

Veld over het water, lijkt me wel uniek zoiets

Thijs

Volgens mij blijft de bussluis bij de Eagles wel op dezelfde plek zitten maar gaan ze een soort afgedekte gang/tunnel maken richting het nieuwe uitvak aan de Vetkampstraat. Vroeger door dat buurtje rijden met de bussen was een belevenis als Zwolle er moest spelen. De hele buurt op straat haha.

Joost

De Berkendonk vond ik altijd een slechte optie voor Helmond Sport. Dat ligt haast dichter bij centrum Deurne dan centrum Helmond.

Skipperdinho

Klopt,maar ik zie het allemaal wel. Berkendonck was goede locatie opzich omdat daar ook een station is. Nu midden in het centrum zowat, dat is de volgende optie. Anders wordt de braak gerenoveerd als er geen nieuwe komt

AthleticHolanda

M.b.t. Achilles'29.

Citaat van: VI papieren versieWe krijgen binnen een paar jaar een nieuw modulair (demontabel, red.) stadion met vijfduizend plaatsen. We zijn een pilot project van Ballast Nedam voor het WK van 2022 in Qatar. Het is hier straks net lego, ze klikken de blokken met stoeltjes zó in elkaar. We zitten niet te wachten op het Feyenoord scenario. Als nostalgie het wint van ratio, kun je in een lastig parket komen. Tot die tijd doen we het met twee noodtribunes. Ik verwacht straks 350 extra zitplaatsen te hebben. Het uitvak, voor tweehonderd mensen, wordt een staantribune. De toegangsprijs wordt tien euro voor een staanplaats, en vijftien euro voor een zitplaats.

Het zou me niets verbazen als dat demontabele stadion op het kunstgrasveld naast het hoofdveld komt, rondom het hoofdveld is daar namelijk wel erg weinig plaats voor, maar we zullen zien.

Nort

'We krijgen binnen een paar jaar een nieuw modulair (demontabel, red.) stadion met vijfduizend plaatsen. We zijn een pilot project van Ballast Nedam voor het WK van 2022 in Qatar.Het is hier straks net lego, ze klikken de blokken met stoeltjes zó in elkaar.'

Zal dit het stadion 3.0 worden? Ik vind de stadionkantoren op industrie terreinen al niks, maar dit slaat toch echt alles. Nu snap ik dat het bij Achilles wel wordt toegepast, aangezien het hoogstens onzeker is dat ze over 3 jaar nog steeds betaald voetbal spelen.

Hugo

Citaat van: nort op jul 22, 2013, 14:02:37
Zal dit het stadion 3.0 worden? Ik vind de stadionkantoren op industrie terreinen al niks, maar dit slaat toch echt alles. Nu snap ik dat het bij Achilles wel wordt toegepast, aangezien het hoogstens onzeker is dat ze over 3 jaar nog steeds betaald voetbal spelen.

Ha, zou zo maar kunnen, in Duitsland zie je nu veel. Bij o.a. Regensburg, Fürth en Sandhausen staan al dergelijke tribunes en het tijdelijke eurovisiestadion in Düsseldorf was hetzelfde concept.

Terranova

Lichtmasten Kaalheide naar de schroothoop


Sportpark Kaalheide wordt langzaam maar zeker ontmanteld. Moest eerst de Noordtribune er aan geloven, maandag worden ook de vier lichtmasten gesloopt. Snijbranders halen de witte masten los, een kraan tilt ze van de plek en een mechanische schaar knipt ze in stukken die vervolgens naar de ijzerboer worden gebracht.



Als alles goed gaat, zijn de masten maandag alle vier verdwenen, aldus Peter Wolter van sloopbedrijf Wolter Crijns. ,,Er zijn twee dagen voor uitgetrokken, maar om de overlast te beperken, willen we het vandaag afmaken."


De masten moeten weg omdat ze dusdanig zijn afgetakeld dat het gevaar zou kunnen opleveren voor de omgeving.